Bavarski malček i3 je z vseh vidikov pravi premijski avto. Čeprav je krajši od clia, v kabini prostor najdejo tudi štirje hrusti. Posebnež je pri odpiranju bočnih vrat, saj nima srednjega stebrička, ojačitve karoserije iz ogljikovih vlaken tako dodatno prenaša streha. Zadnja vrata pri i3 se odpirajo proti zadku, skupaj z njimi pa odpotuje tudi varnostni pas voznika ali sovoznika. Čeprav futuristično, je okolje vseeno bavarsko prepoznavno. Večina sopotnikov sprva gladi pravi les in se čudi nad reciklirano plastiko, tu je poseben, brez dvoma.
Največja pridobitev v zadnjem času je baterija z večjo energijsko gostoto 94 ah, ki obljublja doseg 300 kilometrov med polnjenji in realnih 200 kilometrov, tudi če del poti prevozite po avtocesti. To pa so že številke, ki, pospremljene z boljšo polnilno infrastrukturo hitrih polnilnic, poskrbijo za precejšnjo uporabnost električnega posebneža. Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov, BMW i3 niti ne potrebuje vsakodnevnega polnjenja ali vsaj ne polnjenja ob popolni izpraznjenosti.
Elektromotor zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) in tako rekoč takoj ponudi celoten navor 250 newtonmetrov. V praksi to pomeni, da se i3 z mesta do sto kilometrov na uro izstreli v 7,2 sekunde, za pospešek med 80 in 120 kilometri na uro pa potrebuje slabih pet sekund. Še bolj poskočen je model i3 S, ki do stotice pospeši v 6,9 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 160 kilometrov na uro. Sape je torej v obeh primerih izjemno veliko, kot se za BMW tudi spodobi, izpustov pa ni.