Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Hiter in tehnično odličen

Čas branja: 2 min
12.04.2018  23:20  Dopolnjeno: 13.04.2018 23:00
BMW i3: BMW znova in znova navdušuje, tudi v tem, kako vidi električno prihodnost.
Hiter in tehnično odličen
Foto: Miloš Milač

Bavarski malček i3 je z vseh vidikov pravi premijski avto. Čeprav je krajši od clia, v kabini prostor najdejo tudi štirje hrusti. Posebnež je pri odpiranju bočnih vrat, saj nima srednjega stebrička, ojačitve karoserije iz ogljikovih vlaken tako dodatno prenaša streha. Zadnja vrata pri i3 se odpirajo proti zadku, skupaj z njimi pa odpotuje tudi varnostni pas voznika ali sovoznika. Čeprav futuristično, je okolje vseeno bavarsko prepoznavno. Večina sopotnikov sprva gladi pravi les in se čudi nad reciklirano plastiko, tu je poseben, brez dvoma.

Največja pridobitev v zadnjem času je baterija z večjo energijsko gostoto 94 ah, ki obljublja doseg 300 kilometrov med polnjenji in realnih 200 kilometrov, tudi če del poti prevozite po avtocesti. To pa so že številke, ki, pospremljene z boljšo polnilno infrastrukturo hitrih polnilnic, poskrbijo za precejšnjo uporabnost električnega posebneža. Glede na to, da 90 odstotkov Evropejcev dnevno prevozi manj kot 80 kilometrov, BMW i3 niti ne potrebuje vsakodnevnega polnjenja ali vsaj ne polnjenja ob popolni izpraznjenosti.

Elektromotor zmore 125 kilovatov (170 konjskih moči) in tako rekoč takoj ponudi celoten navor 250 newtonmetrov. V praksi to pomeni, da se i3 z mesta do sto kilometrov na uro izstreli v 7,2 sekunde, za pospešek med 80 in 120 kilometri na uro pa potrebuje slabih pet sekund. Še bolj poskočen je model i3 S, ki do stotice pospeši v 6,9 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 160 kilometrov na uro. Sape je torej v obeh primerih izjemno veliko, kot se za BMW tudi spodobi, izpustov pa ni.

Več iz teme:  
BMW >

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Najmočnejši BMW M2 iz Slovenije ušel na splet 2

Slovenski BMWBLOG je dobra dva tedna pred uradnim razkritjem objavil fotografije in podatke o BMW M2 competition. Pobeg iz Sloveniji ni...

AVTO
Posel
Posel Pri BMW stavijo na električno prihodnost 5

Po rekordnem letu se delničarjem BMW napovedujejo rekordno visoke dividende

AVTO
Novice
Novice Tako je BMW v rekordnem letu kljub manjši prodaji dizlov zmanjšal izpuste CO2 1

V živo spremljamo letno tiskovno konferenco skupine BMW

AVTO
PAL
PAL Popolna bavarska ponudba za direktorje

BMW je v višjem srednjem razredu lani zaokrožil ponudbo serije 5 z novo serijo 6 gran turismo s presenetljivo dodano vrednostjo

AVTO
Novosti
Novosti Novi BMW X4: kako je robustni kupe zapeljal v ospredje

Novi BMW X4 je večji, prostornejši, oblejši in ima izrazitejši značaj kot v prvi generaciji; v Sloveniji bo 18. julija letos.