Japonski Suzuki je v zelo kratkem obdobju prenovil skoraj vso paleto modelov, najmlajši pa je swift – zaresen in privlačen avtomobil(ček), ki veliko vsebine ponudi tudi pod pločevino.
Glede na predhodnika je sicer rahlo krajši in meri 3,84 metra, hkrati pa nekoliko nižji in predvsem širši – za kar štiri centimetre (174,5 centimetra). S tem so oblikovalci poudarili športnost, proporci pa so podobni, kot jih ima mini. Swift navduši tudi oblikovno, saj ima svojevrsten dizajn v duhu Suzukijeve znamke. Navihan pogled od spredaj – najbogatejša oprema ima ob dnevnih celo polne LED-žaromete – dopolnjujejo črni stebrički na boku, kljuke zadaj pa so umetelno skrite v vrata.
Swift je zgrajen na novi platformi, zato je malce lažji ter obljublja boljše vozne lastnosti in udobje, obenem pa so izboljšali tudi zvočno izolacijo. Notranjost je preprosta, a ne cenena. Uporabljeni materiali so kakovostni glede na razred, končna izdelava je na zgledni ravni, swift se lahko pohvali tudi z bogato varnostno opremo.
Samodejno zaviranje v sili sicer ni serijsko, a je vsaj na voljo, ob njem pa ima swift še opozorilo na nenamerno prehajanje voznega pasu, opozorilo za vijuganje po cesti, samodejno preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi ter aktivni radarski tempomat. V prtljažnik gre povprečnih 254 litrov, s podiranjem zadnje klopi za tri potnike pa 579.
Suzuki swift je edini v svojem razredu, ki se lahko pohvali z možnostjo štirikolesnega pogona, ta je na voljo s klasičnim 1,2-litrskim atmosfercem z močjo 66 kilovatov (90 konjskih moči) in 112 newtonmetri navora, na voljo je tudi brezstopenjski CVT-menjalnik. Za vsakdanje potrebe mlajših je gotovo bolj zanimiv nov litrski turbotrivaljnik z 82 kilovati moči (112 konjskih moči) in 170 newtonmetri navora, po želji je spojen tudi s šeststopenjsko avtomatiko. Kupci se ob tem lahko odločijo za tri pakete, najcenejši comfort z 1,2-litrskim motorjem je na voljo od 10.550 evrov, trivaljnik pa ceno dvigne na 13 tisoč evrov.