Čeprav je peugeot 308 še vedno deloval zelo sveže, so mu Francozi privoščili prenovo, s katero je poleg kozmetične osvežitve videza dobil še nekaj tehničnih bombončkov. Med njimi kaže poudariti izboljšane in dopolnjene sisteme za pomoč vozniku, nov osemstopenjski samodejni menjalnik in precej izpopolnjen bencinski trivaljnik s filtrom trdnih delcev.
Lepotne popravke bodo sicer opazili le največji poznavalci. Nova prednja maska je zdaj ukrojena v slogu bratov zadnje generacije, novi so žarometi, pokrov motorja in zračne reže z velikim levom na sredini. Lev je bolj svež tudi na zadku, v kabini pa ponuja nov zaslon na dotik, funkcijo mirrorlink za preslikavanje vsebine pametnega telefona na zaslon in predvsem več varnostne opreme. Na voljo so namreč vsi asistenčni sistemi, ki so trenutno tudi v modelu 3008. Med njimi so samodejno zaviranje v sili, sistem za usmerjanje znotraj voznega pasu, opozorilnik ob utrujenosti voznika, samodejni vklop oziroma izklop nezasenčenih luči, prepoznava prometnih znakov, kot prvi peugeot pa model 308 v kombinaciji z radarskim tempomatom sam zavira do ustavitve. Kar 91 odstotkov kupcev v tem razredu namreč želi varnost, zato so jo Francozi vgradili že v dostopno drugo stopnjo opreme.
Peugeot 308 sicer ponuja pet paketov opreme, od access, active, allure, GT line do GTI, motor 2.0 blueHDI pa je mogoče kombinirati z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki izhaja iz šeststopenjske avtomatike. Pri Peugeotu so tudi izboljšali trivaljni bencinski motor, ki ima manjšo porabo in manj izpustov zahvaljujoč bolj natančnemu vbrizgu goriva in filtru trdnih delcev, nov pa je tudi šeststopenjski menjalnik. Novost v ponudbi je še dizelski motor 1.5 blueHDI 130, k ugodni porabi pa pomaga tudi Hidrijin sistem za hladni vžig.