Novi polo je največji in najbolj prostoren do zdaj, kar ga naredi zanimivega tudi v vlogi prvega avtomobila v družini. Prvič je presegel dolžino štirih metrov in se razpotegnil na 405 centimetrov, v vseh smereh večje mere pa se najbolj poznajo v notranjosti. Medosna razdalja znaša 256 centimetrov, za četrtino večji je tudi prtljažnik, ki v osnovi meri 351 litrov, ob podrti klopi pa 1.125, kar je zelo dober argument za družine z otroki. Novi polo po oblikovnih potezah precej spominja na večjega golfa, z novimi barvami in več ravnmi opreme, predvsem pa občutno večji in tehnično krepko založen (tudi z LED-žarometi) si novi polo želi stopiti iz golfove sence ter postati celo prva izbira kupcev, ki se odločajo za kompaktno kombilimuzino – tudi v Volkswagnovih salonih.
Oblikovalci so šli v korak s časom tudi v notranjosti, ki je popolnoma nova, poživijo jo dekorativne obloge v osmih barvah in dodatne kombinacije s tekstilnimi oblogami, novost v razredu pa so prilagodljivi digitalni merilniki. Brez osrednjega zaslona, občutljivega za dotik, seveda ne gre, sploh ker ponuja vso možno povezavo s pametno telefonijo in spletnimi storitvami, na veselje starejših uporabnikov pa so ohranili klasične gumbe za nastavitev glasnosti in upravljanje klimatske naprave.
Polo je vsekakor eden tistih, ki ima veliko tistega, kar imajo veliki ali večji na področju elektronskih asistenčnih sistemov, pomembnih za varno in s tem tudi udobno vožnjo. Polo navdušuje z motorno paleto, kjer je prvič naprodaj tudi v različici na stisnjeni zemeljski plin CNG, kar je nekaj povsem drugega kot napol dirkaški GTI.