Hondin civic je nesporno globalni prodajni prvak, saj je od leta 1973 prepričal več kot 20 milijonov kupcev, sapa pa mu ni pojenjala niti v zadnjih generacijah.
V želji, da bi ugajal vsem, je novi civic predimenzioniran avto. Dolg je kar 4,49 metra (13 centimetrov več kot prejšnji), hkrati je z 1,42 metra za dva centimetra nižji in znova bolj športen. V medosju se je raztegnil na 2,7 metra, na zadnji klopi je 4,5 centimetra več prostora za kolena, prtljažnik pa je s 478 litri za liter večji kot prej in še vedno močno prekaša tekmece tega razreda.
V kabini so se snovalci pohvalno odpovedali oblikovni igri ter ustvarili preprosto in mogočno armaturno ploščo z dvignjeno sredinsko konzolo. Med sedežema so postavljeni kratka ročica menjalnika in globoki predali, v zgornjem delu pa zaslon na dotik, povezljiv s pametnimi telefoni. V osrednjem delu digitalne armaturne plošče, natanko pred očmi voznika, pa so postavili velik osrednji zaslon, po katerem se sprehajamo s tipkami na volanu. Prikažemo pa lahko podatke navigacije, telefona, potovalnega računalnika in še česa.
A brez dobrih strojev, še posebej bencinskih, ne gre. Tu je Honda naredila velik korak in se prebudila iz dolgega sna ter kupcem ponudila sodobna litrski trivaljni in 1,5-litrski štirivaljni stroj s turbopolnilnikom. Oba sta vzorna pri porabi in znova posegata po visokih številkah litrske in končne moči. Najmanjši, litrski s 96 kilovati oziroma 129 konjskimi močmi, predvsem pa z 200 newtonmetri največjega navora je odličen, do stotice pospeši v 10,8 sekunde, v povprečju pa porabi 4,8 litra oziroma deciliter manj, če je motor povezan s samodejnim CVT-menjalnikom.
Motor 1,5 turbo ima en valj več, spije liter več in zmore 134 kilovatov oziroma 182 konjskih moči ter 240 newtonmetrov navora. Te številke mu omogočajo pospešek do stotice v 8,2 sekunde in največjo hitrost 220 kilometrov na uro.