Ford fiesta je avto, ki ima posebno mesto v srcu marsikaterega zemljana, saj so jih v sedmih generacijah prodali prek 18 milijonov.
Čeprav so se od leta 1976 časi in tehnologije spreminjali, je fiesta kupce vsa ta leta navduševala z všečno obliko, kompaktnimi merami, varčnostjo in voznimi lastnostmi. V najnovejši generaciji je vse svoje odlike ohranila in jih v vsem nadgradila. V dolžino se je potegnila na dobre 404 centimetre, medosna razdalja znaša 249 centimetrov, prtljažnik sprejme okoli 300 litrov. Pri Fordu se radi pohvalijo, da je fiesta tehnološko najbolj napreden majhen avtomobil na svetu, pod nos pa molijo dolg seznam varnostne opreme, ki med drugim vključuje samodejno zaviranje s prepoznavanjem pešcev in celo opozorilo za prečni promet pri vzvratni vožnji.
Ker so zunanje linije pri fiesti bolj evolucija kot revolucija, je drugače v kabini. Tam so fordovci poskrbeli za revolucijo: sedeži so udobni, počutje zelo dobro, armaturno ploščo so očistili nepotrebnih stikal (in jih del preselili na volan), jo obdali v prefinjene materiale, pred voznika med števce postavili velik informacijski zaslon, na sredini armaturke za potrebe multimedijskega sistema Sync3 lahko kraljuje tudi do osempalčni lebdeči zaslon na dotik (na voljo še 4,2- in 6,5-palčni), za kakovosten zvok pa poskrbi ozvočenje Bang & Olufsen.
Fiesta je sicer narejena na povsem novi platformi, kar ji prinaša prihranek pri teži, obenem pa je nared za sveže motorje. Za osnovo so na voljo trije motorji: 1,1-litrski z 51 in 63 kilovati (70 oziroma 86 konjskih moči), 1.0 Ecoboost s 74, 92 in 103 kilovati (100, 125 in 140 konjskih moči), dizelski zagovorniki pa si lahko omislijo 1.5 TDCi s 63 ali 88 kilovati (86 oziroma 120 konjskih moči). Vsi motorji z izjemo 1,1-litrskega so serijsko povezani s šeststopenjskim menjalnikom, pri motorju Ecoboost s 74 kilovati je na voljo šeststopenjski samodejni menjalnik, športno ST pa bo poganjal 1,5-litrski turbotrivaljnik.