Službeni razred je tisti, kamor uvrščamo avtomobile segmenta A, B in C, po domače razred renaulta twinga, seata ibize in renaulta megana ter njihovih tekmecev. Sem sodijo tudi potniški enoprostorci, športni terenci, crossoverji in druge karoserijske oblike. Pomembno za ta razred pa je, da je daleč najbolj razširjen, da si reže več kot polovico slovenskega trga in da temelji na racionalnosti.
Razpon je seveda velik, vrednosti posameznih podrazredov in modelov zelo različne. Nekako pa velja, da z velikostjo avtomobila sorazmerno ne rastejo stroški njegove izdelave in cena na trgu. Za 15 tisočakov boste danes dobili lanskega zmagovalca – volkswagna golfa in pola z nekaj več opreme. Kateri za odšteti denar ponuja več, je jasno. Jasno pa je tudi, da podjetja ne gledajo le na vrednost glede na ceno, ampak marsikateremu velikost ne prinese dodane vrednosti za določen namen uporabe, prinese pa dodatne stroške lastništva. Skozi to prizmo smo pogledali tudi letošnje kandidate, jih ovrednotili in dobili zanimivo druščino finalistov, ki ji je skupno vsaj to – za odšteti denar ponujajo odlično vsebino, če že ne primerljivih lastnosti.