BMW serije 5 je eden najpogostejših avtomobilov v managerskem razredu. Od leta 1979 so jih izdelali že 7,9 milijona, med najbolj priljubljenimi je tudi na slovenskem trgu, saj kupce vabi z dinamiko, odličnim oziroma zelo opaznim ugledom ter ugodnimi cenami za različne skupine ljudi. Lani se je petica sicer poklonila še odtenek boljšemu in dostopnejšemu mercedes-benzu razreda E, letos pa se v PAL vrača okrepljena s serijo 6 gran turismo in brez največjega tekmeca, ki je v izboru sodeloval in zmagal dve leti zapored.
Petico že dobro poznamo, zato le nekaj dejstev. Limuzina ali karavan dolžine 4,93 metra oziroma 4,94 metra velja za enega najboljših kombinacij dinamike in udobja ter povezljivosti in učinkovitosti v višjem srednjem razredu. V novi generaciji je sicer ostala oblikovno zadržana, a je veliko pridobila pri tehniki in zasnovi. Denimo ukaze s kretnjami v kabini, polsamodejno vožnjo z menjavo pasov vred, zaslonom, ki zdaj uboga tudi ukaze na dotik, digitalnimi merilniki in lahko gradnjo, ki štirivaljnemu dizlu 520d prinaša maso le 1.615 kilogramov. BMW 6 gran turismo pa prinaša veliko tistega, česar serija 5 nima, s čimer obuja tradicionalne vrline limuzin. Denimo res veliko prostora na zadnji klopi, 610-litrski prtljažnik, višje sedenje in zato precej več udobja pri vstopanju in izstopanju.
Za ceno okoli 56 tisoč evrov (brez upoštevanja vidnih popustov) smo se letos odločali med klasičnim dizlom 520d in bolj prepričljivim hibridom 530e, ki ga ceni subvencija Eko sklada. BMW 6 gran turismo seže precej višje, do 67 tisočakov za bencinski 630i oziroma 75 tisočakov za dizelski 630d, kar je pet tisočakov več od karavanskega 530d touring. Za to razliko pa poleg prej omenjenih lastnosti ponudi še serijsko zračno podvozje, kar se zdi zelo poštena kupčija.