Cena je z nekaj manj kot 80 tisočaki primerna vsebini, a v tej družbi vsekakor ni pretirana. Pionir dobe sodobnih limuzinskih kupejev je Mercedes-Benzov CLS, ki je leta 2003 presunil klasičen razred in pritegnil tudi ljubitelje kupejev, ki si želijo nekaj več uporabnosti. Novi CLS je letos zapeljal na trg že v tretji, tokrat najbolj dodelani in oblikovno čisti izvedbi – skorajda v celoti brez karoserijskih robov, a vseeno z napadalno in dinamično, hkrati pa elegantno obliko – čista erotika!
Obenem pa je v nišo vpeljal tudi velik del tistega, kar sicer pričakujete od klasičnih limuzin – udobje, uporabnost, varčnost in seveda sodobnost. Zato je tudi pristal med prvimi petimi najboljšimi, čeprav je še najmanj klasičen in zato po uradnem poimenovanju najmanj direktorski.
Oblikovna erotika kar 4,99 metra dolge limuzine s petimi vrati – prostoren 520-litrski prtljažnik se odpira z zadnjim steklom vred – se nadaljuje tudi v kabini. Voznikov delovni prostor je oblikovan okoli dveh povezanih 12,3-palčnih zaslonov, potniki pa se lahko igrajo z izbiro barv LED-osvetlitve kabine zračnikov ter tako ustvarijo prav čarobno občutje. CLS je v novi generaciji postal petsedežnik, tudi na zadnji klopi je, kljub kupejevski zasnovi, dovolj udoben in prostoren.
Varnost je znana iz razreda S. Paket za pomoč pri vožnji vključuje aktivno vzdrževanje razdalje, krmiljenje, prilagajanje hitrosti glede na omejitve, aktivno zaviranje in spremljanje vozil, ki prihajajo od strani, funkciji zaznavanja pešcev in samodejnega zaviranja, asistenta ohranjanja pasu in PRE-SAFE PLUS. Tretja generacija popolno prenovo prinaša tudi pod pokrovom.
Že osnova, dizelski CLS 350d 4Matic pa ponuja odlične zmogljivosti stroja z 210 kilovati.