To vsekakor drži za najprestižnejši avto te znamke s skoraj 30-letno tradicijo. V zadnji izdaji je precej drugačen od prejšnjih, precej drugačen pa je tudi od nemških kolegov v tem izboru, kar sploh ni nujno slabo.
Kot prvo se je japonska znamka poslovila od oblikovne skromnosti. Kar 5,24 metra dolga limuzina je dinamična in drzna, obenem zelo butična. Le prednjo masko so rokodelci izdelovali tri mesece in pol oziroma pet mesecev. Avto je zasnovan na skupni, a močno podaljšani osnovi kupeja LC500, kar je vidno tudi v precej športni armaturni plošči, ta je majhna in skromna, nad senčnikom merilnikov sta športno ukrojeni stikali za nastavitev podvozja.
Posebno poglavje je zadnji del vozila, ki prinaša dva razkošna fotelja, desni pa se lahko spremeni celo v ležalnik z rekordnim 48-stopinjskim naklonom s počivalnikom za noge, mehkim naslonom in vzglavnikom ter eno najboljših masaž (ta je sicer na voljo tudi v drugih sedežih) v luksuznem razredu, saj se zdi, da se po hrbtu in nogah res sprehajajo prsti vrhunskega maserja. Tablica med sedežema omogoča igrivo nastavljanje vrhunskega hi-fija mark lewinson s 23 zvočniki, navigacije, sedeža in podobno.
LS pa je seveda tudi in predvsem hibrid, ki prav vabi, da mu sežete v roko. Ponuja namreč cel razpon osebnosti, od neslišnega in nezaznavnega delovanja do živahnega in tudi za ušesa prijetnega, a nikoli vsiljivega razgrajanja pri polnem plinu. Sestavljen je iz 3,5-litrskega V6 bencinarja in elektromotorja (skupna moč je 264 kilovatov oziroma 359 konjskih moči), pri porabi pa drži visoke obljube, izmerili smo med 6,1 in 9,3 litra. Za ceno dobrih 100 tisoč tisočakov ponuja tudi veliko opreme in (serijsko) podaljšano različico.