O mercedes-benzu razreda S je težko pisati na kratko, a bomo to vseeno poskusili. Je daleč najuspešnejši avto visokega razreda s prodajo prek sto tisoč vozil na leto, v zgodovini so jih izdelali že štiri milijone, kar za avto, ki danes stane vsaj sto tisočakov, ni mačji kašelj. S je doslej nepremagani prvak razreda, pogosti postavljavec trendov pri varnosti, udobju, tehniki, predvsem pa je nepremagan pri ugledu. A ker tekmecev ne manjka, je lani po štirih letih dobil prenovo, ki ga je še izboljšala.
Oblikovno je prenova zajela sprednje in zadnje luči (s kristali kot zvezdnim prahom), oba odbijača, spodnji del zadka pri izpuhu, drugačna je maska, nad žarometi pa so tri linije oziroma obrvi oziroma trakovi LED-luči. Avto po novem z ADCD (active distance control in ASA (active steering assist) ne le sam zavira in vzdržuje varno razdaljo, temveč tudi menja pasove in se prilagaja cesti oziroma zavira pred križišči ter krožišči. Magic body control do hitrosti 180 kilometrov na uro v hipu ustrezno prilagodi podvozje oziroma udobje.
V času nemilosti za dizle je S dobil kar dva nova dizla, oba tiha, uglajena, zelo zmogljiva in varčna. Brez dvoma sta tako S350d z 210 kilovati kot S400d z 250 kilovati dobra izbira. Dobil je tudi 48-voltno električno omrežje, ki omogoča polnjenje z dodatnim električnim kompresorjem. Po novem lahko vodna črpalka in klimatska naprava delujeta na elektriko, s tem pa so se poslovili jermenski pogoni za tako imenovane sekundarne naprave. Za povrh ISG upravlja še nekatere hibridne naloge, denimo pri pospeševanju in rekuperaciji energije.
Seveda S ni poceni, pomembneje pa je, da ni dražji od tekmecev. Stane nekaj manj kot sto tisočakov. Z opremo, ki mu pristoji, pa seveda tudi 140, 150 ali več tisoč evrov.