Novi Volvovi modeli so namreč res predvidljivi, to pa velja tudi za XC60 z oblinami karoserije in potniško kabino z zares mogočno armaturno ploščo z visokim osrednjim delom med sedežema, ki je pravzaprav enaka kot v volvih XC90, S90 in V90, le mersko je prilagojena drugačnim notranjim dimenzijam novega XC60.
Preproste in elegantne poteze so prilagojene lahkemu upravljanju, preglednost je brezhibna, udobje sedežev pa je značilno foteljasto kot v volvih preteklosti, a ti vseeno niso brez opore. Prostorsko gledano, je kabina 4,69 metra dolgega XC60 zračna v vse smeri, zelo dobro sedijo vsaj štirje potniki, v zadek pa pospravijo solidnih od 505 do 1.432 litrov prtljage, uporabna je tudi luknja pod dnom prtljažnika.
Umirjenost XC60 sporoča limuzinski značaj in v ničemer ne namiguje na športnost. Precejšnja, kar 21-centimetrska oddaljenost podvozja od tal namreč ni porok za užitke med zavoji, težišče je pač visoko, a se XC60 v vožnji izkaže kot uglajena, zelo udobna in odlično zatesnjena limuzina na visokih nogah, ki ponuja tudi dovolj dinamike.
Pomemben del dobrega občutka za volanom prinaša varnost. Aktivna je večinoma doplačljiva, pasivna pa serijska in sporoča, da je XC60 trenutno najvarnejši avto na trgu. Dober paket zaokroža dobra ponudba slovenskega distributerja, ki za 40 tisočakov ponuja dobro opremljen XC60 s 110-kilovatnim dizelskim motorjem, za sedem tisočakov več pa dodaja še 30 kilovatov, štirikolesni pogon in samodejni menjalnik. Po ceni XC60 sicer odstopa od tekmecev v letošnjem izboru, a to še kako velja tudi za vsebino.