Da ne gre le za navdušenje nad športnimi terenci, je kodiaq dokazal po prvem preizkusu. Škodin velikan ima res dobro vsebino, ki je pospremljena z ugodno ceno. Še trgovci znamke priznavajo, da sta cena in vsebina nekako nesorazmerni z manjšim karoqom, torej bi lahko veliki SUV prodajali tudi za višjo ceno.
In kaj ponuja? Povsem srednjerazredne mere, dolžino 4,7, širino 1,88 in višino 1,67 metra, ob tem pa še medosje 2,79 metra. Prilagodljiva osnova MQB in lahka gradnja mu zagotavljata skromno maso, osnovna bencinska različica tehta le 1.452 kilogramov, zajetne mere in dovršena arhitektura pa res veliko prostora v kabini in orjaški prtljažnik med 720 in 2.065 litri ter še dodatek – prevoz predmetov, dolgih do 2,8 metra.
Poleg tega v kodiaqu dobite sodobne bencinske in dizelske motorje, dobra ročni in samodejni menjalnik z dvema sklopkama, prednji ali štirikolesni pogon ter kopico asistenčnih sistemov z Volkswagnovih oziroma koncernskih polic. Vse skupaj pa je zavito v dobro nastavljeno vzmetenje, ki kljub višji karoseriji zagotavlja dovolj udobja in tudi na cesti prepričljive vozne lastnosti.
Zelo dobra je tudi kakovost izdelave, cena pa razumna glede na ponujeno. Prava izbira se nam je zdela tista v sredini ponudbe, 2.0 TDI DSG ambition. Ravno prav močan turbodizel s 110 kilovati, samodejnim menjalnikom DSG in dovolj bogato opremo ambition boste dobili za dobrih 28 tisočakov, to pa je cena podobno velikega karavana brez zračnosti in robustnosti SUV.