Peugeot se je v kompaktnem razredu kar nekaj časa iskal, a zdi se, da je zdaj našel pravi recept. Ne govorimo o 307 in 308, ampak o nadgradnji v družinski model, ki je bil sprva sedemsedežni karavan 307 SW, nato enoprostorec 5008, zdaj pa je to istoimenski SUV, vnovič kot nadgradnja 3008, naravnost izjemne kombinacije prostora in značilnosti SUV. Novinec sicer temelji na kompaktni osnovi, a se mersko (dolžina 4,64, medosje 2,84 metra), prostorsko in tudi tehnično odlično znajde v višjem poslovnem razredu. Ker je letos obkrožen s SUV-kandidati, lani je bilo pri 3008 drugače, je z lahkoto zapeljal med prvih pet najboljših.
Peugeot za 5008 sicer trdi, da gre za samostojen izdelek, mi pa ga vidimo kot precej posrečeno nadgradnjo manjšega brata. Oblikovno je sorodnost očitna, pravzaprav sta avtomobila spredaj in s strani nekje do B-stebrička in v prednjem delu potniške kabine enaka.
Od tal je oddaljen kar 23,6 centimetra, kar ga uvršča med višje v razredu SUV. Sicer ima le prednji pogon, štirikolesni pa ni v načrtu. Pri prehodnosti na slabših podlagah pa mu pomaga elektronski sistem grip control.
Z vidika prostora je 5008 razkošen avto, spredaj kljub prijetni in namerni utesnjenosti i-cockpita druge generacije prostora in zračnosti ne manjka. V drugi vrsti so trije samostojni sedeži s tremi pritrdišči isofix ter bogatim prostorom za kolena (šest centimetrov več kot predhodnik) ter še 15-centimetrskim vzdolžnim pomikom. Tudi prtljažnik je naravnost razkošen, v petsedežni postavitvi pogoltne od 780 do 1.060 litrov (pomik druge vrste), ob le prednjih dveh sedežih pa kar od 1.940 do 2.150 litrov, kar sodi že na področje potniških dostavnikov.
Zanimiva je tudi cena. S popusti za fizične osebe (brez pogoja financiranja) dizelski BlueHDI120 z bogato opremo allure stane 25.871 evrov, precej zmogljivejši dvolitrski turbodizel BlueHDI150 pa le dobrih 1.400 evrov več, zato se nam ta zdi najboljša izbira.