Ti pravijo, da avtomobilski proizvajalec v ponudbi mora imeti SUV, najbolje kar v vseh razredih. Še pomembneje pa je, da je ta po učinkovitosti, prostornosti, udobju in tudi ceni karseda blizu klasično zasnovanim avtomobilom, ki jim odžira največji del tržne pogače. Zato ni tako zelo pomembno, ali je pogon speljan le k prednjim kolesom.
In novi grandland X je vsekakor zelo posrečen skupek vsega naštetega, precej bolj kot predhodnica antara. Dejstvo, da je tehnični bratranec peugeota 3008, ne moti v ničemer, pravzaprav je s sorodstvom le pridobil dobro tehniko in tudi ugodno ceno.
Da mu manjka nekaj oblikovnega značaja, prav tako ni moteče, saj je razmerje vsebine in cene eno boljših v tem razredu. Opel je z novim modelom namreč zelo jasno ciljal na sestavljanje pravega paketa.
Ob tem kompaktna osnova v tem razredu že dolgo ne pomeni tudi kompaktnih mer (4,48 metra dolžine), še manj pa skromno prostornost. Grandland X je po tej plati primerljiv s poslovnimi limuzinami, saj dolžino potniškega prostora in prtljažnika nadomešča z višino, ta pa prinaša tudi bolj udobno sedenje, več zračnosti in uporabnosti. Prtljažnik se lahko samodejno odpre tudi s pomočjo zamaha pod odbijačem, sprejme pa od 514 do 1.652 litrov prtljage.
V isto poglavje sodijo preprosta, a uporabna armaturna plošča z zaslonom na dotik, ki je rahlo obrnjen k vozniku, povezljivost z Applovimi in androidnimi telefoni ter kopica serijskih ali doplačljivih asistenčnih sistemov. Posebne omembe je vreden Oplov asistent OnStar, ki klic v sili nadgrajuje z osebnim pomočnikom, ki vam v živo pomaga iz različnih zagat.
Vse skupaj pa zaokroža ugodna cena, že precej bogato opremljena različica innovation v povezavi z 1,6-litrskim (PSA) turbodizlom z 88 kilovati stane 24.490 evrov.