Vsaj na pogled nova CX-5 ne prinaša revolucije, ampak so oblikovalci zunanje poteze filigransko obdelali oziroma odvzeli ali zmanjšali nekatere vidne elemente. Prednji žarometi so vselej v polni LED-tehniki (lahko so tudi z 12 diodami), obenem so tanjši in nižje postavljeni. Meglenke so prav miniaturne, zadnje luči so ožje, nasploh je zadek bolj minimalistično oblikovan. Sprednji del za 10 centimetrov daljšega motornega pokrova je manj spuščen in tako bolj usklajen z vitko stransko linijo avtomobila.
Vstop v potniško kabino razkrije bolj urejeno, pregledno in precej bolj imenitno armaturno ploščo kot v predhodniku, tu so spremembe najbolj vidne. Še bolj pa slišne. Mazdini inženirji so motorni prostor in steno med njim in kabino dodatno zvočno izolirali. To se sicer močno pozna pri masi, mazda CX-5 je prav zaradi izolacije v povprečju težja za kar 45 kilogramov. Je pa zato bolj tiha, nekaj bolj udobno vzmetena in še vedno zelo dinamična, zato tudi ljubiteljev limuzin in karavanov ne bo odvrnila.
Glede cen spremembe kažejo na popravke navzgor, od 700 do 1.200 evrov. Mazdini predstavniki pa pravijo, da zaloga bogatejše serijske opreme močno presega cenovni prirastek. To denimo dokazujejo že serijski polni LED-žarometi, tempomat, sistem za preprečevanje naleta s samodejnim zaviranjem (do hitrosti 80 kilometrov na uro), sistem G-vectoring in še marsikaj.
Najboljši paket prinaša različica z dizelskim motorjem 2,2 s 110 kilovati in opremo attraction, ki stane nekaj več kot 30 tisoč evrov.