Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali

Čas branja: 9 min
05.04.2018  01:00
Stinger GT je hudo privlačen, že kar nastopaški kupe, ki navduši s športnostjo in eleganco, dokončno pa te »zakuri« z zmogljivostmi biturbošestvaljanika, vozno dinamiko in vse prej kot zasoljeno ceno.

Korejci niso od muh, to ve vsak, ki v rokah drži njihov pametni telefon, prisega na kakovostno zabavno elektroniko ali pa ceni racionalne avte. Takšne, s katerimi je sicer vse v najlepšem redu, vendar te pustijo hladne. A stereotipi so zato, da se rušijo, dokazuje kia stinger, ki te v slogu svojega imena – želo – piči naravnost v srce.

Stinger je privlačen in nastopaški

Začne se že s ključem, ki ni klasično štirioglat, zaobljen ali v obliki kartice. V avtomobilskem svetu je nekaj posebnega in zlahka zbudi pozornost.

Enako kot stinger, ki po obliki spominja na kak maserati, vsekakor pa poskrbi za obračanje glav, spremljanje s pogledom, dvignjene palce, lovljenje v objektiv mobilnikov in nova poznanstva.

»Kia? Kia?! Noro, kako je lepa!« med našim druženjem nismo slišali le enkrat, pri čemer so se v njenega gran turisma zapičili ljudje ne glede na spol ali starost.

Kia stinger v svoji najmočnejši različici GT je pravi lovilec pogledov, saj je zasnovana kupejevsko in začinjena s športnimi elementi. Za odličen prvi vtis poskrbijo že njeni proporci – dolg motorni pokrov z zračnimi režami in kratki prednji previs, dolga medosna razdalja (291 centimetrov) ter dolg zadnji previs z močnimi, širokimi rameni.

Navdušenje od spredaj krepijo prepoznavna tigrova maska in polni LED-žarometi, s strani padajoča silhueta in privlačna kupejevska strešna linija, ki jo začinijo 19-palčna platišča ter rdeče čeljusti zmogljivih zavor znamke Brembo.

Všečen je tudi zadek, kjer so povezani LED-žarometi, spojler in predvsem dobro vidne štiri odprtine izpušnega sistema – dve na vsaki strani.

S slogom do cilja

Dobrih 4,8 metra dolg in 1,87 metra širok stinger GT pa ni le lep, ampak poskrbi za hiter prevoz s stilom.

V izvrstno ukrojeni notranjosti je namreč dovolj prostora in udobja za štiri potnike, sedi se prijetno nizko, voznik pa bo poleg odličnega usnjenega volana cenil v vse smeri električno pomičen sedež s prilagodljivo bočno oporo, po želji ga lahko tudi hladi ali ogreva.

Sredinski greben je športno visok, poleg kratke ročice samodejnega menjalnika je tam še vrtljivo stikalo za enega od petih voznih programov – ob pametnem (smart), varčnem (eco) in udobnem načinu (comfort) divjo plat poudarita dva športna –, s katerimi se režimu vožnje prilagajo trdota elektronsko nadzorovanih blažilnikov ter volana, hitrost prestavljanja in odzivnost stopalke za plin.

Ergonomija in počutje v stingerju si zaslužita čisto petico, stikala so tam, kjer morajo biti, osempalčni barvni zaslon infozabavnega sistema deluje na dotik, analogno-digitalne merilnike dopolnjuje projekcijski prikaz podatkov na vetrobranskem steklu, kakovost izdelave pa je na visoki ravni.

Podobno visoke ocene si zasluži tudi skrb za varnost, saj je stinger opremljen z večino najnovejše varnostne tehnologije.

V različici GT so na voljo sistem za zaznavanje pešcev in samodejno zaviranje v sili, sistem za ohranjanje vozila znotraj voznega pasu, radarski tempomat, 360-stopinjski prikaz dogajanja okoli avtomobila, avdiosistem Harman-Kardon s 15 zvočniki in izhodno močjo 720 vatov.

Redke firbce je zanimalo, pa vendar: prtljažnik meri dobrih 400 litrov in sprejme dve torbi za golf oziroma pet manjših potovalk.

Veliko moči in zabave ...

Jasno je, da je ob pompozni zunanjosti občinstvo največ spraševalo po številkah. Ob njih se zdrzne tudi konkurenca, saj najmočnejšega stingerja GT poganja 3,3-litrski bencinski šestvaljnik z dvema vrstama valjev, ki ju na vsaki strani podpira en turbopolnilnik.

Stroj ob polnem plinu razvije moč 272 kilovatov (370 konjskih moči) ter s 510 newtonmetri navora med 1.300 in 4.500 vrtljaji obenem zagotavlja izjemno prožnost, z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom stotico doseže po 4,9 sekunde in pospešuje vse do 270 kilometrov na uro.

V našem primeru je za prenos moči na asfalt skrbel štirikolesni pogon z vektoriranjem navora, ki zmore do 80 odstotkov navora prenesti le na zadnji kolesni par.

Opa, tole pa že močno diši po uživaški vožnji! Pritisk na gumb za zagon motorja sicer pokaže, da stinger ni pretirano razgrajaški, saj zvok šestvaljnika ni nikoli izrazit, za nekaj dobrodošlega hrumenja pa poskrbi v načinu sport in sport+.

A nič zato, stinger v vožnji navduši, naj gre za hitro in udobno premagovanje kilometrov ali pa skok med ovinke. Tam se počuti kar malce nepričakovano odlično, saj se pelje lahkotno in natančno kot kak čislani bavarec.

Ko se v najbolj dinamičnem načinu samodejno izklopita sistema za nadzor trakcije pogonskih koles in dinamičnega uravnavanja stabilnosti, pa stinger GT poskrbi za nasmešek do ušes.

Petvratna športna limuzina s prednjim delom ugrizne v zavoj, zadek medtem lahkotno in nadzorovano oddrsi proti robu, nato pa se postopno priključi še prednja os in stinger igrivo, natančno in zabavno napade naslednji zavoj. Uživači bodo gotovo vriskali od veselja, preostalim pa tako ali tako ne bo jasno, kaj jih je pravkar prehitelo oziroma navdušilo. Maserati, pravite?

... za 60 tisoč evrov

Da, kia stinger GT meji na vozniško perfekcijo ter zlahka navduši tudi najzahtevnejše voznike in občinstvo. K temu v športnem načinu pripomore tudi bliskovito prestavljanje osemstopenjskega menjalnika, ki mu po potrebi ukazujemo tudi sami z obvolanskimi ušesi.

Poraba? Je takšna, kot jo realno lahko pričakuješ pri avtomobilu s 370 »konji«. Pri križarjenju po kaki jadranski magistrali se spusti na osem litrov, v povpreč­ju vztraja med 11 in 13 litri, pri športni vožnji pa doseže 15 litrov.

A kaj bi to, kia stinger GT je avtomobil, ki za okroglih 60 tisočakov ne ponudi le atraktivno obliko, zvrhano mero udobja, 370 konjev in vozniško naslado, ampak prinaša povsem drugačno dojemanje najstarejše korejske avtomobilske znamke. Stinger je morda celo prva kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Takšen bo novi kia ceed 7

Korejska Kia predstavlja prve skice nove generacije priljubljenega modela, novo je tudi ime. Namesto cee'd se bo imenoval ceed

AVTO
Novosti
Novosti Kia stinger brez zadrege nad nemške tekmece 16

Južnokorejska Kia napada s klasičnim fastbackom oziroma gran turismom vznemirljive podobe, dobre opremljenosti in nedvomno konkurenčnih...

AVTO
Novosti
Novosti Električna kia niro z dosegom 450 kilometrov 16

Korejska Kia je na sejmu električnih vozil v koreji razkrila novo električno različico modela Niro z baterijo kapacitete 64 kilovatnih...

AVTO
Novosti
Novosti Kaj prinaša tretja generacija kie ceed 1

Korejska Kia tudi v času športnih terencev nadaljuje zgodbo klasičnega kompaktnega petvratnega modela ceed. Novi model bo pri nas konec...

AVTO
Novosti
Novosti To so prvi obrisi nove kie proceed 11

Petvratniku in karavanu sledi še kupejevski oziroma trivratni ceed - proceed. Kia je ravnokar objavila prvo risbo zadka novega modela

AVTO
Testi
Testi Mali korejec nesramno izziva konkurenco 7

Stonic napenja tržne razmere v razredu majhnih športnih terencev do vrelišča, saj je oblikovno simpatičen in vozno spodoben, za povrh...

AVTO
Testi
Testi Audi RS3 in kia stinger GT – nemško-korejski športni dvoboj 9

Kijinega športnega prvenca stingerja 3,3 T-GDI GT 4x4 smo primerjali z audijem RS3 sedanom. Korejec se je izkazal z udobjem, nemec z...

AVTO
Novosti
Novosti Korejec se pridružuje stampedu in pregreva trg križancev

Stonic ima stas kompaktnega križanca oziroma športnega terenca, ki verjetno dokazuje, da zmorejo pri južnokorejski Kii hitro in vešče...