Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov
Dokler bomo elektriko pridobivali iz neobnovljivih virov, bodo imeli električni avtomobili dokaj slabo okoljsko bilanco, saj njihova proizvodnja, reciklaža baterij in polnjenje ustvarjajo podobno velike izpuste kot hibridni, bencinski in dizelski avti, je sporočilo raziskave ADAC.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Glede na to, da v Nemčiji in tudi v Sloveniji okoli 75 odstotkov električne energije pridobimo iz neobnovljivih virov (iz elektrarn na nafto, premog in plin ter jedrskih elektrarn), je okoljska bilanca pri električnih avtomobilih seveda slaba in po izračunih ADAC znaša 22 ton ogljikovega dioksida po 150 tisoč kilometrih.
Foto: Shutterstock
V nadaljevanju:
kaj sestavlja okoljsko bilanco električnih, bencinskih in dizelskih avtomobilov
kakšen je okoljski odtis avtomobilov glede na pogon do 150 tisoč kilometrov
zakaj je dizelski motor ta trenutek okolju najbolj prijazna rešitev, celo bolj kot električni
kateri pogoni so najmanj obremenjujoči za okolje glede na velikost in razred avtomobila
pri koliko kilometrih je točka preloma okoljskega vpliva električnega motorja glede na dizelski ali bencinski
kako pomembno je pridobivanje elektrike iz obnovljivih virov za okoljsko bilanco
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Električni avtomobili imajo kar nekaj naravnih sovražnikov. Na to, koliko kilometrov je mogoče prevoziti s polno baterijo, občutno vplivata mraz in vročina.
Električna vozila so predstavljala okoli odstotek novoregistriranih vozil, njihovo število se je z okoli 3.170 glede na april lani povečalo za več kot 124 odstotkov.
To je pred odprtjem ženevskega avtosalona napovedal Matthias Müller, predsednik uprave Volkswagna, ki je jeseni 2015 zagrešil prevaro z dizelskimi motorji in za odpravo posledic afere plačal že prek 30 milijard evrov
Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega
Nadaljujemo z odmevom na nekatere trditve Leona Valenčiča, vodje oddelka Splošna energetika in načrtovanje energetskih sistemov na Elektroinštitutu Milan Vidmar, izrečene v intervjuju z naslovom Za prenovo elektrodistribucijskega omrežja vsaj sedem milijard.