Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž

Čas branja: 4 min
27.03.2018  08:43
V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Foto: Milos Milac

Pot uspeha nove avtomobilske znamke je v svetu uveljavljenih, še zlasti prestižnih znamk posejana z žeblji, če šef ni ravno kontroverzni Elon Musk. Če pa se zadeve lotiš prav in vmes ne delaš napak, je ta pot tudi dolgotrajna, draga, predvsem pa potrebuješ pravo strategijo, ki se je moraš držati stoodstotno.

Tako nekako bi lahko opisali vzpon Lexusa, 29 let stare avtomobilske znamke, ki je leta 1989 z razkošno limuzino LS najprej zapeljala na ameriški trg in v nekaj letih premagala vse prestižne tekmece, tudi nemške. Šele nato se je lotila drugih trgov, leta 2007 pa tudi največjega izziva – napada na evropski trg, kjer tradicija šteje največ, kupci BMW, mercedes-benzov in audijev pa so skoraj neomajno zvesti.

Prav ti izzivi pa so Lexus usmerili drugam kot nemške znamke. Japonci so se že davno usmerili tja, kamor drugi vozijo šele danes: v tihe in do okolja prijazne hibride, in tako pokazali drugačen, družbeno bolj sprejemljiv luksuz. Sočasno so razvijali skrb za kupce, ki je drugačna kot pri tekmecih in temelji na gostoljubnosti. »Naš kupec ni kralj, je gost, tako ga obravnavamo tudi pri nas,« je bilo sklepno sporočilo direktorja slovenske Toyote in Lexusa Primoža Tiringarja ob petkovem sprejemu v prenovljenem Lexus salonu v Ljubljani.

Tega je leta 2007 sicer odprl današnji kranjski župan Boštjan Trilar, po dobrem desetletju pa je prišel čas za prenovo in osvežitev vrednot, ki so to znamko izstrelile na vrhove ameriških prodajnih lestvic in prva mesta v raziskavah zadovoljstva kupcev po vsem svetu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka...

AVTO
Novosti
Novosti (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX,...

AVTO
Novosti
Novosti Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW...

AVTO
Novosti
Novosti Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov...

AVTO
Novosti
Novosti Kakšen je SUV po zasnovi inženirke 2

"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili...

AVTO
Novosti
Novosti Preobrazba japonca v prvem razredu

V Omanu smo vozili novi lexus LS500h, 5,23-metrsko limuzino s hibridnim pogonom, ki poleg luksuza in unikatnosti ponuja presenetljivo mero...

AVTO
Novice
Novice Kako je avstrijska natančnost pogubila slovensko površnost 7

Kako so slovenski trgovci zaradi osnovnošolskih napak milijonski razpis MORS prepustili Avstrijcem, razkritje lexusa ES in letališke...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Če se udarijo Trump, Ši, Putin in Merklova, bo bolelo nas vse 10

Slovenija v ZDA ali na Kitajsko proda malo, sta pa to, poleg Rusije, najpomembnejša partnerja za EU-28