Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Nizozemec v ZDA: zapustil je vse, le Volvu je zvest že 56 let Leo Gabriels je 75-letni Nizozemec, ki je že daljnega leta 1962 zapustil domače ognjišče, odšel s trebuhom za kruhom čez Atlantik in na koncu pristal v Kaliforniji, kjer že 40 let vodi Volvovo delavnico.
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Elon Musk dodaj
BMW dodaj
Mercedes dodaj
 
Čas branja: 4 min
27.03.2018  08:43
V ljubljanskem salonu Lexusa so nam pokazali, kaj pomeni prava gostoljubnost
Kako japonska gostoljubnost zasenči nemški prestiž
Foto: Milos Milac

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Elon Musk dodaj
BMW dodaj
Mercedes dodaj

Pot uspeha nove avtomobilske znamke je v svetu uveljavljenih, še zlasti prestižnih znamk posejana z žeblji, če šef ni ravno kontroverzni Elon Musk. Če pa se zadeve lotiš prav in vmes ne delaš napak, je ta pot tudi dolgotrajna, draga, predvsem pa potrebuješ pravo strategijo, ki se je moraš držati stoodstotno.

Tako nekako bi lahko opisali vzpon Lexusa, 29 let stare avtomobilske znamke, ki je leta 1989 z razkošno limuzino LS najprej zapeljala na ameriški trg in v nekaj letih premagala vse prestižne tekmece, tudi nemške. Šele nato se je lotila drugih trgov, leta 2007 pa tudi največjega izziva – napada na evropski trg, kjer tradicija šteje največ, kupci BMW, mercedes-benzov in audijev pa so skoraj neomajno zvesti.

Prav ti izzivi pa so Lexus usmerili drugam kot nemške znamke. Japonci so se že davno usmerili tja, kamor drugi vozijo šele danes: v tihe in do okolja prijazne hibride, in tako pokazali drugačen, družbeno bolj sprejemljiv luksuz. Sočasno so razvijali skrb za kupce, ki je drugačna kot pri tekmecih in temelji na gostoljubnosti. »Naš kupec ni kralj, je gost, tako ga obravnavamo tudi pri nas,« je bilo sklepno sporočilo direktorja slovenske Toyote in Lexusa Primoža Tiringarja ob petkovem sprejemu v prenovljenem Lexus salonu v Ljubljani.

Tega je leta 2007 sicer odprl današnji kranjski župan Boštjan Trilar, po dobrem desetletju pa je prišel čas za prenovo in osvežitev vrednot, ki so to znamko izstrelile na vrhove ameriških prodajnih lestvic in prva mesta v raziskavah zadovoljstva kupcev po vsem svetu.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Gostoljubje iz prve roke

Obiskali smo Lexusovo prestižno letališko ložo Lounge by Lexus na terminalu A bruseljskega letališča, s katero želi japonska znamka...

AVTO
Novosti
Novosti (video) Lexusovo orožje med prestižnimi kompaktnimi SUV 4

Japonski Lexus je pred uradno predstavitvijo na ženevskem avtosalonu razkril nekaj podrobnosti novega kompaktnega športnega terenca UX,...

AVTO
Novosti
Novosti Lexusov luksuz za manjše množice

Bili smo na evropski premieri novega lexusa ES, naslednika GS, ki se bo januarja 2019 v Slovenijo pripeljal kot zanimiva alternativa BMW...

AVTO
Novosti
Novosti Nov prostor za okoljskega velikana

Lexus RX je v L-izvedbi 11 centimetrov daljši in s šestim oziroma sedmim sedežem, zato tudi težji, pa za približno tri tisoč evrov...

AVTO
Novosti
Novosti Kakšen je SUV po zasnovi inženirke 2

"Kupci v Evropi si v razredu športnih terencev želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili...

AVTO
Novosti
Novosti Preobrazba japonca v prvem razredu

V Omanu smo vozili novi lexus LS500h, 5,23-metrsko limuzino s hibridnim pogonom, ki poleg luksuza in unikatnosti ponuja presenetljivo mero...

AVTO
Novice
Novice Kako je avstrijska natančnost pogubila slovensko površnost 7

Kako so slovenski trgovci zaradi osnovnošolskih napak milijonski razpis MORS prepustili Avstrijcem, razkritje lexusa ES in letališke...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...