Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Polnjenje električnih avtov bo kmalu plačljivo - kdo bo zaračunaval in koliko? Plačljive storitve prvi napoveduje Elektro Ljubljana, počasi pa tudi Elektro Gorenjska, E3 ...
Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem Teslin vlak lovi sapo, poslovanje spet krepko v rdečem V prvih treh mesecih so imeli 627 milijonov evrov izgube, prihodki pa so zrasli za tretjino.
Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Koliko morate prevoziti, da bo električni avto cenejši od bencinskega ali dizelskega Več kilometrov prevozite, prej si boste povrnili večji vložek v električni avto.
Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Hyundai prebrodil ohlajanje Kitajske in povečal dobiček Prodaja Hyundaia je na največjem svetovnem trgu v prvem trimesečju strmoglavila za 19 odstotkov, družba pa je vseeno prvič v zadnjih šestih trimesečjih povečala čisti dobiček.
Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Volvo povečal prodajo in že zapolnil letošnjo knjigo naročil Prihodki od prodaje so se povečali za petino, k rasti pa so prispevali vsi poslovni segmenti

Prestižni volkswagen, ki postavlja merila na cesti in terenu

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna...   dodaj
Volkswagen dodaj
Ferdinand Piech dodaj
Audi dodaj
 
Čas branja: 4 min
24.03.2018  07:47  Dopolnjeno: 24.03.2018 08:40
Novi volkswagen touareg bo s terenskim paketom omogočal plezanje po 60-stopinjskih klancih in 35-stopinjske nagibe. Ob tem se bo tudi na cesti izkazal s številnimi asistenčnimi sistemi, izrazitim prostorom in udobjem.
Prestižni volkswagen, ki postavlja merila na cesti in terenu
Foto: Volkswagen

Obveščaj me o novih člankih:  

Volkswagen je danes razkril tretjo generacijo velikega luksuznega terenca touarega, ki s tehničnimi poslasticami odločno ostaja v prestižnem razredu, tekmece pa dohiteva ali prehiteva s prostornostjo in uporabnostjo, zmogljivimi asistenčnimi sistemi in sposobnostmi terenskega paketa.

Volkswagnov touareg je že v prvi generaciji daljnega leta 2002 zapeljal med prestižne znamke. Bil je rezultat megalomanske filozofije Ferdinanda Piecha, ki je s touaregom in phaetonom zapeljal tja, kjer sicer nastopajo sestrski Audi, BMW in Mercedes-Benz.

Touareg je preživel, phaeton ne. Zato je tukaj že tretja generacije tega uspešnega luksuznega SUV, ki nastaja v Bratislavi. Še bolj kot doslej pa pomeni odlično alternativo prestižnim znamkam, tudi iz lastne hiše. Touareg ni največji SUV te znamke, večji je ameriški atlas, je pa vsekakor najnaprednejši in obenem tudi najdražji.

In kaj ponuja novinec? Predvidljivo obliko prednjega dela z razkošno masko s petimi prečkami in prav tako razkošnimi zračnimi režami v odbijačih, matrične LED-žaromete (vsak žaromet ima kar 128 led-sijalk), poudarjeno bočno linijo in zadek z visoko nameščenimi žarometi.

Mersko je touareg veliko pridobil in se tako še globlje spustil v prestižni razred. Medosje je ostalo enako (2,89 metra), v dolžino je pridobil 7,7 centimetra (4,88 metra), v širino pa 4,4 centimetra (1,98 metra). Malo manj ga je skupaj le v višino, izgubil je sedem milimetrov (1,7 metra). Karoserija je izdelana iz jekla visoke trdnosti (52 odstotkov) in aluminija (48 odstotkov), zato je kljub izdatnejšim meram lažja za celih 106 kilogramov.

V kabini novi touareg prinaša popolno digitalizacijo. Dvanajstpalčna digitalna armaturna plošča dopolnjuje kar 15-palčni zaslon na sredinski konzoli, obrnjen k vozniku. Večina gumbov je izginila oziroma je dobila elektronsko obliko, tudi tisti za uravnavanje štiripodročne klimatske naprave, gretja sedežev in masaže (na voljo je osem programov).

Prikazovalnik informacij na prednje steklo (head-up display) je dobil konkreten prostor, širok je 21,7 in visok 8,8 centimetra, prikazuje pa trenutno hitrost, prepoznavo prometnih znakov, navodila navigacije in drugo. Panoramska streha je največja doslej, hvali se z dolžino 1,27 metra in širino 82,5 centimetra.

Posebnost v kabini je še eSIM-kartica, prek katere je touareg vseskozi povezan s spletom, tudi ob odsotnosti mobilnega telefona in prenosa podatkov, in omogoča tudi podatke navigacije v realnem času. Povezljivost je sicer omogočena telefonom s sistemom Android in iOS , prek mobilne točke za povezovanje (wifi hotspot) pa je mogoče povezati do osem telefonov oziroma mobilnih naprav.

Prostorni potniški kabini sledi tudi prtljažnik, ki je zrasel za celih 113 litrov, na 810 litrov. Ob tem je naslonjalo zadnjih sedežev mogoče nagniti do 21 stopinj, sedalni del pa vzdolžno pomakniti za 16 centimetrov.

Jekleno podvozje novega touarega je dobilo veliko komponent iz aluminija. Za doplačilo bo na voljo tudi zračno vzmetenje, ki bo neobčutljivo za temperaturo in nihanje zračnega tlaka ter bo omogočalo spreminjanje višine karoserije za 2,5 do sedem centimetrov v terenskem programu.

Nad hitrostjo 120 kilometrov na uro se podvozje samodejno zniža od 2,5 do 3,5 centimetra, k lažjemu nakladanju prtljažnika pa pripomore štiricentimetrsko znižanje, ki ga sprožimo s pritiskom na gumb.

Terenski program touarega spreminja v pravega terenca, ki je sposoben preplezati 60-stopinjske klance, prenesti 35-stopinjske nagibe in med 21- in 31-stopnijski vstopni ter 18,5- do 25-stopinjski izstopni kot. Zračno vzmetenje omogoča vožnjo po 58 centimetrov globoki vodi, klasično jekleno pa le po pol metra globoki. Posoda za gorivo je v terenskem paketu povečana s 75 na 90 litrov, podvozje pa je bolje zaščiteno pred poškodbami.

Doplačljivo štirikolesno krmiljenje izboljša vozne lastnosti, pa tudi okretnost, saj zmanjša rajdni krog z 12,19 na 11,19 metra. Štirikolesni pogon je seveda serijski v vseh različicah in nastavljivim blaženjem v petih programih eco, comfort, normal, spor tim individual. Vleka prikolice z zavoro je mogoča do mase 3,5 tone. Poleg tega pa še sistem za pomoč pri parkiranju prikolice »trailler assist«.

Touareg je deležen tudi kopice asistenčnih sistemov, med drugim bo tako kot audi A8 (ko bo zakonodaja to omogočala) omogočal tudi popolnoma avtomatizirano vožnjo v zgoščenem prometu do hitrosti 60 kilometrov na uro.

Poganjali pa ga bodo le šest- in osemvaljni motorji, ki bodo delno povezani tudi z 48-voltnim električnim omrežjem. Šestvaljna turbodizla bosta ponudila 170 oziroma 210 kilovatov, osemvaljni turbodizel kar 310 kilovatov, bencinski 3.0 TSI pa 250 kilovatov. Novost je priključni hibrid z 270 kilovati sistemske moči, ki bo najprej na voljo na kitajskem trgu.

Foto: Volkswagen

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 


Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Prestižni Volkswagen, ki pelje v svet cayenna 6

VW touareg v tretje ne prinaša zgolj več prostora, udobja in prestiža, ampak za najmanj 60 tisoč evrov tudi tehnično dovršenost,...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

AVTO
Posel
Posel (Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu 4

V aferi Dieselgate nemški avtomobilski velikan BMW dolgo ni bil na radarju; zdaj so v ZDA proti njemu vložili skupinsko tožbo, kot pred...