Avto

Prestižni volkswagen, ki postavlja merila na cesti in terenu

Novi volkswagen touareg bo s terenskim paketom omogočal plezanje po 60-stopinjskih klancih in 35-stopinjske nagibe. Ob tem se bo tudi na cesti izkazal s številnimi asistenčnimi sistemi, izrazitim prostorom in udobjem.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

24.03.2018 07:47
Dopolnjeno: 24.03.2018 08:40
Čas branja: 4 min

Volkswagen je danes razkril tretjo generacijo velikega luksuznega terenca touarega, ki s tehničnimi poslasticami odločno ostaja v prestižnem razredu, tekmece pa dohiteva ali prehiteva s prostornostjo in uporabnostjo, zmogljivimi asistenčnimi sistemi in sposobnostmi terenskega paketa.

Volkswagnov touareg je že v prvi generaciji daljnega leta 2002 zapeljal med prestižne znamke. Bil je rezultat megalomanske filozofije Ferdinanda Piecha, ki je s touaregom in phaetonom zapeljal tja, kjer sicer nastopajo sestrski Audi, BMW in Mercedes-Benz.

Touareg je preživel, phaeton ne. Zato je tukaj že tretja generacije tega uspešnega luksuznega SUV, ki nastaja v Bratislavi. Še bolj kot doslej pa pomeni odlično alternativo prestižnim znamkam, tudi iz lastne hiše. Touareg ni največji SUV te znamke, večji je ameriški atlas, je pa vsekakor najnaprednejši in obenem tudi najdražji.

In kaj ponuja novinec? Predvidljivo obliko prednjega dela z razkošno masko s petimi prečkami in prav tako razkošnimi zračnimi režami v odbijačih, matrične LED-žaromete (vsak žaromet ima kar 128 led-sijalk), poudarjeno bočno linijo in zadek z visoko nameščenimi žarometi.

Mersko je touareg veliko pridobil in se tako še globlje spustil v prestižni razred. Medosje je ostalo enako (2,89 metra), v dolžino je pridobil 7,7 centimetra (4,88 metra), v širino pa 4,4 centimetra (1,98 metra). Malo manj ga je skupaj le v višino, izgubil je sedem milimetrov (1,7 metra). Karoserija je izdelana iz jekla visoke trdnosti (52 odstotkov) in aluminija (48 odstotkov), zato je kljub izdatnejšim meram lažja za celih 106 kilogramov.

V kabini novi touareg prinaša popolno digitalizacijo. Dvanajstpalčna digitalna armaturna plošča dopolnjuje kar 15-palčni zaslon na sredinski konzoli, obrnjen k vozniku. Večina gumbov je izginila oziroma je dobila elektronsko obliko, tudi tisti za uravnavanje štiripodročne klimatske naprave, gretja sedežev in masaže (na voljo je osem programov).

Prikazovalnik informacij na prednje steklo (head-up display) je dobil konkreten prostor, širok je 21,7 in visok 8,8 centimetra, prikazuje pa trenutno hitrost, prepoznavo prometnih znakov, navodila navigacije in drugo. Panoramska streha je največja doslej, hvali se z dolžino 1,27 metra in širino 82,5 centimetra.

Posebnost v kabini je še eSIM-kartica, prek katere je touareg vseskozi povezan s spletom, tudi ob odsotnosti mobilnega telefona in prenosa podatkov, in omogoča tudi podatke navigacije v realnem času. Povezljivost je sicer omogočena telefonom s sistemom Android in iOS , prek mobilne točke za povezovanje (wifi hotspot) pa je mogoče povezati do osem telefonov oziroma mobilnih naprav.

Prostorni potniški kabini sledi tudi prtljažnik, ki je zrasel za celih 113 litrov, na 810 litrov. Ob tem je naslonjalo zadnjih sedežev mogoče nagniti do 21 stopinj, sedalni del pa vzdolžno pomakniti za 16 centimetrov.

Jekleno podvozje novega touarega je dobilo veliko komponent iz aluminija. Za doplačilo bo na voljo tudi zračno vzmetenje, ki bo neobčutljivo za temperaturo in nihanje zračnega tlaka ter bo omogočalo spreminjanje višine karoserije za 2,5 do sedem centimetrov v terenskem programu.

Nad hitrostjo 120 kilometrov na uro se podvozje samodejno zniža od 2,5 do 3,5 centimetra, k lažjemu nakladanju prtljažnika pa pripomore štiricentimetrsko znižanje, ki ga sprožimo s pritiskom na gumb.

Terenski program touarega spreminja v pravega terenca, ki je sposoben preplezati 60-stopinjske klance, prenesti 35-stopinjske nagibe in med 21- in 31-stopnijski vstopni ter 18,5- do 25-stopinjski izstopni kot. Zračno vzmetenje omogoča vožnjo po 58 centimetrov globoki vodi, klasično jekleno pa le po pol metra globoki. Posoda za gorivo je v terenskem paketu povečana s 75 na 90 litrov, podvozje pa je bolje zaščiteno pred poškodbami.

Doplačljivo štirikolesno krmiljenje izboljša vozne lastnosti, pa tudi okretnost, saj zmanjša rajdni krog z 12,19 na 11,19 metra. Štirikolesni pogon je seveda serijski v vseh različicah in nastavljivim blaženjem v petih programih eco, comfort, normal, spor tim individual. Vleka prikolice z zavoro je mogoča do mase 3,5 tone. Poleg tega pa še sistem za pomoč pri parkiranju prikolice »trailler assist«.

Touareg je deležen tudi kopice asistenčnih sistemov, med drugim bo tako kot audi A8 (ko bo zakonodaja to omogočala) omogočal tudi popolnoma avtomatizirano vožnjo v zgoščenem prometu do hitrosti 60 kilometrov na uro.

Poganjali pa ga bodo le šest- in osemvaljni motorji, ki bodo delno povezani tudi z 48-voltnim električnim omrežjem. Šestvaljna turbodizla bosta ponudila 170 oziroma 210 kilovatov, osemvaljni turbodizel kar 310 kilovatov, bencinski 3.0 TSI pa 250 kilovatov. Novost je priključni hibrid z 270 kilovati sistemske moči, ki bo najprej na voljo na kitajskem trgu.

Foto: Volkswagen

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Prestižni Volkswagen, ki pelje v svet cayenna
Avto
AvtoMatej Kačič Prestižni Volkswagen, ki pelje v svet cayenna 6

VW touareg v tretje ne prinaša zgolj več prostora, udobja in prestiža, ampak za najmanj 60 tisoč evrov tudi tehnično dovršenost, mnoge asistenčne sisteme, napredno armaturno ploščo in odlično vozniško izkušnjo.

FINANCE
Avto
To so obrisi novega, digitaliziranega VW touarega
Avto
AvtoMiloš Milač To so obrisi novega, digitaliziranega VW touarega 5

Novi volkswagen touareg bo premierno predstavljen 23. marca v Pekingu. V primerjavi z modelom atlas bo manjši, a precej sodobnejši in dražji

FINANCE
Avto
Zmagovalci PAL 2018: mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf in VW polo
Avto
AvtoMiloš Milač Zmagovalci PAL 2018: mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf in VW polo 7

Pred dvorcem Lambergh v Begunjah na Gorenjskem smo pred več kot 200 gosti razglasili letošnje zmagovalce izbora Poslovni avto leta 2018

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

FINANCE
Avto
Po desetih letih: novi ali le osveženi berlingo?
Avto
AvtoMiloš Milač Po desetih letih: novi ali le osveženi berlingo? 7

Po včerajšnjem razkritju prednjih delov dostavnih oziroma prostočasnih trojčkov danes Citroën razkriva še podrobnosti o novem berlingu. Ta je znan, a v podrobnostih močno dodelan. Na skromnih merah ponuja genialen prostorski izkoristek, denimo kar 775-litrski prtljažnik in za ta razred izjemno varnostno opremo. Pri nas bo v drugi polovici leta.

FINANCE
Avto
Dizel na okoljskem piedestalu, elektrika pa na udaru termoelektrarn
Avto
AvtoMiloš Milač Dizel na okoljskem piedestalu, elektrika pa na udaru termoelektrarn 15

Razburljiv teden je na plan potegnil stari dobri dizel - v obliki novih tožb BMW, Boscha in Volkswagna ter po drugi strani z okoljsko bilanco, ki na pravo mesto postavlja električne avtomobile oziroma okoljsko sporno proizvodnjo elektrike zanje

Aktualno
Nov član komisije za razvrščanje zdravil
Medicina danes
AktualnoNoemi Kandus Nov član komisije za razvrščanje zdravil

Upravni odbor Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) je na redni seji 18. januarja odločil, da za nadomestnega člana komisije za razvrščanje zdravil na listo imenuje internista doc. dr. Boruta Juga s KO za žilne bolezni UKC Ljubljana. Zamenjal bo dr. Dragana Kovačiča z Oddelka za bolezni srca, pljuč in ožilje v bolnišnici Celje.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)