Opel je po insignii predstavil tudi corso GSI. Mali opel z oznako, ki je v preteklosti krasila zadek kadeta in astre in je poleg športnih zmogljivosti prinesla tudi estetsko zunanjo podobo z novimi odbijači, blatniki, večjimi kolesi, športnim izpuhom ter sedeže z boljšim oprijemom v kabini.
Vse to ima tudi nova corsa GSI, ki se baha z novim motornim pokrovom z zajemom zraka v spodnjem delu, izrazitim zadnjim spojlerjem in poudarjenimi pragovi. Maska je posejana s črnim satovjem, oplov blisk, ki ga obdajata krili, je postavljen v sredino, pokrova zunanjih ogledal iz karbona. Zadaj velik spojler na robu strehe ustvari dodaten potisk navzdol, športno kromirano izpušno cev obdaja spodnja zadnja obroba v barvi karoserije.
V kabini je corsa GSI dobila (doplačljive) Recaro sedeže, v usnje odeto glavo prestavne ročice in športne stopalke iz aluminija. Poleg tega pa še športno podvozje, s katerim se odlikuje tudi različica OPC, in zavore z rdečimi zavornimi čeljustmi v kombinaciji ter (doplačlljivimi) 18 palčnimi kolesi.
Oplovi inženirji so novo corso GSI nastavili na progi Nordschleife v Nürburgringu, skrivnost pa ostajata le še stroj (po naših predvidevanjih bo to 1,5 litrski turbobencinar s 110 ali 121 kilovati) in cena, ki bo seveda nižja od modela OPC.
Foto: Opel