Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Dobra novica za Revoz, francoska tovarna počasi opušča proizvodnjo clia

Čas branja: 2 min
20.03.2018  23:15  Dopolnjeno: 21.03.2018 02:12
V prihodnje bo 94 odstotkov cliov proizvedenih v Turčiji in Sloveniji, preostanek pa bodo v naslednjih dveh do treh letih pokrili v Franciji. Prenos pomeni začetek opuščanja domače proizvodnje najbolj prodajanega Renaultovega modela, ki se je v preteklosti v Franciji izkazala za politično občutljivo vprašanje.
Dobra novica za Revoz, francoska tovarna počasi opušča proizvodnjo clia
Clio je Renaultov najbolje prodajan model, v preteklem letu so jih prodali več kot 325 tisoč.
Foto: Jure Makovec

Renault popularnega clia izdeluje v treh tovarnah. V mestu Flins zahodno od Pariza, v tovarni Revoz v Novem mestu ter na zahodu Turčije v mestu Bursa. Francoski avtomobilski gigant načrtuje prenos večjega dela proizvodnje iz Francije v Turčijo, poroča Reuters. Glavna pri proizvodnji clia bo tovarna v Turčiji, takoj za njo pa proizvodnja v Novem mestu. Francosko tovarno bodo uporabili le v primeru ko tovarni v Novem mestu in Bursi ne bosta zadostili povpraševanju.

V prihodnje bo 94 odstotkov cliov proizvedenih v Turčiji in Sloveniji, preostanek pa bodo v naslednjih dveh do treh letih pokrili v Franciji. Prenos pomeni začetek opuščanja domače proizvodnje najbolj prodajanega Renaultovega modela, ki se je v preteklosti v Franciji izkazala za politično občutljivo vprašanje. Že leta 2010 so v podjetju s selitvijo proizvodnje želeli znižati stroške in spodbuditi prodajo clia v hitro rastočih trgih, kar pa je naletelo na močan odpor vlade Nicolasa Sarkozyja.

V Franciji se bodo osredotočili na električne modele

Preteklo leto je iz tovarne v Flinsu zapeljalo 15 odstotkov vseh cliov. V isti tovarni proizvajajo tudi električnega zoeja, širili pa bodo tudi proizvodnjo novih električnih modelov, zato bi lahko opustitev proizvodnje clia tokrat bila sprejemljiva za sindikate in državo, največjim delničarjem. Zmanjšana letna proizvodnja naj nebi presegla 25 tisoč cliov in bi se počasi zmanjševala, kar več nebi upravičevalo naložb potrebnih za celotno proizvodnjo.

Tovarna Revoza pokrije 17,5 odstotka celotne proizvodnje cliov

Iz Revoza so sporočili, da novice ne morejo komentirati, saj se ne sklicuje na uradni vir. »Kar se tiče proizvodnje clia 4 v Revozu, smo tega ponovno, po krajšem premoru, uvedli v proizvodnjo maja lani. V lanskem letu smo v Revozu izdelali skupaj 189.687 vozil, od tega 56.896 cliov. Trenutno v dnevni proizvodnji clio predstavlja približno tretjino celotnih proizvodnih količin,« sporočajo iz službe za odnose z javnostmi novomeškega Revoza.

V letu 2017 je Renault skupno proizvedel 325.137, kar pomeni, da novomeška tovarna pokriva 17,5 odstotka celotne proizvodnje clia. Kot smo že pisali, se Revoz uvršča med srednje velike industrijske objekte skupine Renault in pomeni okoli pet odstotkov njene zmogljivosti. Poslovna strategija nastopa na tujih trgih v celoti vodijo iz francoske centrale.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
IZVOZNIKI
Novice
Novice Dobre novice: v Novem mestu bodo delali čisto novega clia, ki bo mestni terenec 37

V Revozu napovedujejo, da bodo letos v proizvodnjo novega modela vložili 90 milijonov evrov

AVTO
Novice
Novice Razkrivamo podrobnosti revolucionarnega novega clia, Izdeloval ga bo novomeški Revoz 1

Novi clio na trge prihaja že prihodnje leto, tokrat pa bo imel že serijsko vgrajen pridih po športnih terencih - kot espace in scenic

AVTO
Novice
Novice Štiri milijone katrc, petk, twingov in cliov iz Revoza, ki je znova največji slovenski izvoznik 32

Revoz je bil lani največji slovenski izvoznik, zaposluje več kot tri tisoč ljudi, njegov lanski delež v slovenskem BDP pa je bil...

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

AVTO
Posel
Posel Sanjski izzivi ali nočne more – kaj se dogaja s Teslo 3

Nad ameriško družbo za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla pod vodstvom Elona Muska se v zadnjem času zgrinjajo oblaki –...