Avto

Mali volvo z velikimi ambicijami

Volvo je za ceno 29.990 evrov na slovenske ceste pripeljal model XC40, kompaktni športni terenec pa ne skriva ambicij postati njihov najbolje prodajani model. 

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

14.03.2018 00:53
Dopolnjeno: 14.03.2018 00:53
Čas branja: 5 min

Da je volvo XC40 iz pravega testa, je dokazal že pred dnevi v Ženevi, kjer se je najprej okitil z nazivom evropski avto leta (prvi za Volvo), nato pa med občinstvom na salonu pritegnil vsaj toliko pozornosti kot premierno predstavljeni V60.

Pri Volvu s kompaktnim športnim terencem niso ničesar želeli prepustiti naključju, prvo resnejše spoznavanje v okolici Kranjske Gore pa je pokazalo, da so Švedi naredili resnega tekmeca nemški sveti trojici. Audi Q3, BMW X1 in Mercedes GLA so z njim dobili dostojnega tekmeca, XC40 pa naj bi bil sicer ključen pri doseganju napovedane rasti - do leta 2020 bi pri Volvu prodajo radi povečali za 50 odstotkov, na 800 tisoč vozil.

Novi XC40 naj bi prispeval kar polovico od napovedane rasti, že letos pa naj bi ujel 125 tisoč kupcev - vsaj 100 pri nas. Šele prihodnje leto bodo količine XC40 dovolj velike, da bodo z njimi zadovoljili povpraševanje, menijo pri VCAG, ki pri nas zastopa švedsko znamko. VCAG sicer sledi prodajnim načrtom, letos bo družba v regiji prodala okoli 1.300, leta 2020 pa dva tisoč avtov. Slovenija pri ciljih prispeva tretjinski delež prodaje.

In kaj ponuja novi XC40? To je najmanjši Volvov športni terenec, ki sodi med kompaktneže, obenem je kot prvi zasnovan na platormi CMA, na kateri bo nastala cela družina nove serije 40, vključno z električnimi modeli.

XC40 kot bratranec večjih XC60 in XC90 ugaja že na prvi pogled, saj so mu oblikovalci namenili elegantno obliko s pridihom mladosti, kar se še posebno izraža s črno ali belo barvo strehe. Spredaj se baha z novo masko in nase opozarja z značilnimi žarometi v obliki Thorovega kladiva.

Volvo XC40 v dolžino meri 4,42 metra, 1,87 metra v širino ter 165 centimetrov v višino, hkrati pa medosna razdalja znaša 270 centimetrov, zato navduši s prostornostjo druge vrste in prtljažnika. Značilen zadek je pri tem širši kot sprednji del, XC40 pa zmore opravljati tudi družinsko poslanstvo.

V zadku se namreč skriva 479-litrski prtljažni prostor, celo bolj kot z velikostjo pa navdušuje s številnimi uporabnimi rešitvami. Praktične kljuke namreč omogočajo, da torbe in nakupovalne vrečke med vožnjo ostajajo na svojem mestu.

Kabina XC40 bo potešila tudi najbolj razvajene, saj je kakovostno izdelana, ponuja veliko serijske opreme ter značilni 12,3-palčni pokončni zaslon na dotik.

Navduši tudi ozvočenje HarmanKardon, zvočnike pa so inženirji umaknili iz vrat, zato je tam več prostora za shranjevanje predmetov.

Predale so vgradili tudi v tla, poleg tega je na voljo še poseben prostor za mobilni telefon, kjer je omogočeno brezžično polnjenje baterije, prav pa pride tudi košek za smeti v sredinskem naslonu.

Kot smo pri Volvu že vajeni, novinec prinaša kopico inovacij. Sistem city safety, ki preprečuje trke v mestu, je nadgrajen in deluje do hitrosti 60 kilometrov na uro (prej do 50). Varnostna in asistenčna oprema vključuje še sisteme pilot assist za polsamodejno vožnjo - usmerjanje znotraj voznega pasu in samodejno zaviranje ter pospeševanje pred spredaj vozečimi avtomobili, sistem proti zapustitvi cestišča (run-off road protection and mitigation) in cross traffic alert s 360-stopinjsko kamero, ki opozarja na promet v križiščih in lajša parkiranje.

Sprva močnejša dizel in bencinar

Ob začetku prodaje sta na izbiro dvolitrski dizelski motor D4 s 140 kilovati (190 KM) in bencinski T5 s 182 kilovati (247 KM), oba sta opremljena s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom. V prihodnjih mesecih bodo ponudbo dopolnili vstopni dizel D3 s 110 kilovati (150 KM) ter bencinski T3 s 115 kilovati (156 KM) - oba s sprednjim pogonom in ročnim menjalnikom - in T4 s 140 kilovati (190 KM), pozneje bosta na voljo še priključni hibrid in popolnoma električni model.

Volvo XC40 za manj kot 30 tisoč evrov

Za osnovno različico z bencinskim T3 in paketom kinetic bo treba pripraviti slabih 30 tisočakov, v sklopu akcijske ponudbe pa vam pri uvozniku vključijo še dodatna paketa business in light. Za enako opremljen avtomobil, vendar z dizelskim D3, bo treba dodati še dva tisoč evrov. Cene se trenutno začnejo pri 39.990 evrih (D4 AWD Momentum,+), za T5 pa boste odšteli 45 tisoč evrov. Bolj športnim kupcem je na voljo še R-design, cene se začnejo pri 46 tisoč oziroma 49 tisoč za različico z bencinskim motorjem.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Kako si je Volvov šef prislužil priznanje svetovnega avtomobilskega voditelja leta
Avto
AvtoMiloš Milač Kako si je Volvov šef prislužil priznanje svetovnega avtomobilskega voditelja leta

Volvo je v ponedeljek premagal tekmece z evropskem izboru, predsednik uprave Volva Hakan Samuellson pa je postal prvi prejemnik nagrade za svetovnega avtomobilskega voditelja leta »World person of the Year 2018«, ki jo podeljuje organizacija Svetovni avto leta.

FINANCE
Avto
Volvo XC40 je evropski avto leta 2018
Avto
AvtoMiloš Milač Volvo XC40 je evropski avto leta 2018

Volvo XC40 se je kot prvi avto te znamke zavihtel na vrh evropskega izbora avta leta

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Prelomnice, ki jih prinaša Volvo S60
Avto
AvtoMiloš Milač Prelomnice, ki jih prinaša Volvo S60

Novi srednjerazredni volvo S60 prinaša pomembne prelomnice – kot prvi avto te znamke je izdelan v ZDA, obenem pa se v celoti poslavlja od dizelskih motorjev

FINANCE
Avto
(video) Novi V60 – Volvov odgovor na nemško prestižno trojico
Avto
AvtoMiloš Milač (video) Novi V60 – Volvov odgovor na nemško prestižno trojico 3

Novo generacijo poslovnega razreda Volvo odpira s karavanskim V60, ta je eleganten, zelo varen, po trditvah Volva prostoren in praktičen ter mersko kar zajeten

FINANCE
Avto
Volvova pot do rekordnega dobička
Avto
AvtoMiloš Milač Volvova pot do rekordnega dobička

Analizirali smo poslovanje švedskega proizvajalca Volvo, ki od prevzema kitajskega geelyja naravnost cveti. V zadnjem četrtletju pa je dosegel rekorden dobiček 405 milijonov evrov.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.