Chika Kako, vodja razvoja več Lexusovih modelov, tudi novega crossoverja UX, je novi model posebej prilagodila evropskih kupcem. Kakšno je njeno videnje, zakaj je Evropa pravi trg za kompaktni SUV in kakšen mora biti, da bo ugajal evropskim kupcem?
Lexus je z novim SUV oziroma crossoeverjem UX zapeljal v obetaven kompaktni razred. Ta je lani v Evropi našel prek 1,2 milijona kupcev. Če štejemo le prestižne kompaktne SUV, pa 465 tisoč oziroma več kot tretjino celotnega razreda. Rast prestižnih kompaktnih SUV je lani dosegla 24 odstotkov.
»To je zelo obetaven razred. Kupci v Evropi pa si tudi v tem razredu želijo brezkompromisnost pri športnih voznih lastnostih, zato smo novi UX prilagodili njihovim željam. Naš vzor pri razvoju UX so bili zato klasični SUV modeli in tudi petvratni avtomobili klasične zasnove po katerih smo se zgledovali na področju dinamike in voznih lastnosti,« je poudarila Chika Kako in s temi besedami dejansko opisala usmeritev toyotinega kompaktnega crossoverja C-HR.
Da bi novincu zmanjšali maso in poudarili dinamiko so snovalci z Japonko na čelu lahke materiale, med drugim so stranska vrata, blatnike in motorni pokrov izdelali iz aluminija.
Prodaja nove lexusa UX se bo na zahodnoevropskih trgih začela oktobra letos, trgi srednje Evropa pa bodo prve avtomobile dobili v prvem četrtletju 2019. Avto so zasnovali na novi globalni platformi GA-C, ki izhaja iz Toyotine globalne platforme TNGA na kateri je zasnovana tudi toyota C-HR.
Novi UX bosta poganjala dva dvolitrska štirivaljnika. Različica UX250h bo imela hibridni sklop s sistemsko močjo 131 kilovatov (178 konjskih moči), UX 200 bo klasičen bencinar z visokim 40 odstotnim izkoristkom.