Avto

Lepota in moč z roko v roki

Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

09.03.2018 01:50
Čas branja: 8 min

Mercedes-Benz je z modelom CLS pred več kot desetletjem na precej tradicionalnem trgu prestižnih limuzin povzročil pravi orkan.

Ustvaril je nišni razred štirivratnih kupejev, k znamki pa pripeljal povsem nove kupce –mlade in aktivne, uspešne poslovneže, starejše z bolj sproščenim slogom, zaradi elegantne oblike pa je postal priljubljen tudi pri nežnejšem spolu, kar je pomembna sestavina recepta za uspeh.

Ta je hitro zadišal konkurenci, njene napade pa pri Mercedesu zdaj odbijajo s tretjo generacijo CLS, ki znova narekuje estetske smernice znamke, se postavlja s tehnologijo iz razreda S ter tehnično poslastico iz AMG-oddelka.

Športnik z veliko elegance

Po tej plati ne preseneča, da so si pri Mercedesu za uvodno spoznavanje z novim CLS izbrali Barcelono – mesto izrednih lepot, arhitekture in temperamentnih ljudi –, hitre odseke pod mogočnim Montserratom ter uživaško panoramsko cesto do Sitgesa.

V okolici rodnega Stuttgarta ali kje drugje novi CLS ne bi bil nič manj imeniten, a je tudi s pomočjo katalonske energije zažarel v polnem sijaju. Že njegova oblika brez ostrih robov v ospredje postavlja lepoto, v ospredju pa sta aerodinamična učinkovitost ter športna eleganca predhodnikov, ki jo ob novi maski in žarometih krasita prepoznavna kupejevska bočna linija in izredna aerodinamika – koeficient zračnega upora znaša 0,26.

Notranjost v slogu večjega S

Novi CLS je v živo še bolj eleganten in opazen kot prejšnji modeli, za novo mero navdušenja pa poskrbi notranjost, ki po novem lahko pelje pet potnikov.

Osnovo si je izposodila pri razredu E, a se lahko pohvali tudi z veliko elementi razreda S, pri čemer je opaziti velik poudarek na podrobnostih, skrbno izbrane materiale in izredno kakovost.

Pred voznikom je iz razreda S izposojen volan, vključno z gumbi in drsnima ploščicama za upravljanje, skoraj polovico armaturne plošče pa zavzema dvojni 12,3-palčni digitalni zaslon.

Za nekaj dodatnih vzdihov navdušenja poskrbijo okrogli zračniki, v katerih se barva spreminja na rdeče ali modro, odvisno, ali notranjo temperaturo povišujete ali nižate.

Položaj za volanom je pričakovano odličen, sedeži po potrebi dajejo dinamično bočno oporo, prostornost na zadnji klopi skoraj petmetrske športne limuzine je zahvaljujoč dodatnim šestim centimetrom pri medosju zgledna, koristen pa je tudi 520-litrski prtljažnik.

Sprva trije motorji, štirikolesni pogon in devetstopenjski samodejni menjalnik

Za pogon novega CLS skrbi družina znova izvrstnih šestvaljnih dizelskih in bencinskih motorjev, ki so vsaj na začetku opremljeni s štirikolesnim pogonom in natančnim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Dizel v šibkejši različici zmore 210 kilovatov (286 konjskih moči), v močnejši 250 kilovatov (340 konjskih moči), prava posebnost pa je bencinski motor z 270 kilovati (367 konji), ki ima zraven še elektromotor s 16 kilovati (22 konji) in 250 newtonmetri navora.

Ta je v pomoč pri pospeševanju, obenem pa med vožnjo razbremeni bencinskega. Inženirji so izboljšali krmiljenje in stabilnost, kljub velikosti pa mercedes CLS zobe pokaže tudi med ovinki.

Odličnemu AMG pri dihanju pomaga kompresor

Za njihovo suvereno osvajanje pod Montserratom smo si izbrali športno izvedbo AMG 53 4Matic+ s kar 320 kilovati (435 konjskimi močmi).

Ta ima poleg 48-voltnega električnega sistema in zaganjalnika EQ Boost nameščen še poseben električni pomožni kompresor. Motor zato ne pozna turboluk­nje, saj se kompresor v vsega 300 milisekundah zavrti do 70 tisoč vrtljajev, dodaten tlak pa mu ponudi že v trenutku pritiska na stopalko za plin. Nabriti CLS s podpisom AMG vleče že iz prostega teka, hitrost pa pridobiva tako hitro, da oko komaj še sledi rastočim številkam na digitalnem merilniku hitrosti. Vse skupaj v vsakodnevno uporabnem športniku sicer poteka manj dramatično, kot bi si glede na številke mislili, a gre v prvi vrsti predvsem za spoštovanje vreden tehnični biser.

Odlična zvočna izolacija

Ker so vse različice CLS izvrstno zvočno zatesnjene, je tudi panoramska vožnja z različico 400d minila brez omembe vrednega trušča.

Da se premikamo, na trenutke tudi precej hitro, je pokazal šele pogled na merilnik hitrosti. Ne glede na to, za katero različico gre, je mercedes CLS odlična zmes lepote in moči, ki zna še kako zaigrati na čustva. In ko so ta v igri, cena gotovo ni odločilni dejavnik. Za osnovno različico 350d bo treba pripraviti skoraj 79 tisoč evrov, močnejši 400d bo za štiri tisočake dražji, za bencinskega 450 pa bo treba odšteti 84 tisoč evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani
Avto
AvtoJanez Kovačič Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa tudi stane približno toliko.

FINANCE
Avto
Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke
Avto
AvtoMatej Kačič Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s štirikolesnim pogonom 4Matic.

FINANCE
Avto
Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi
Avto
AvtoUroš Božin Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 7

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost superšprotnikov. Osemvaljna različica 63 S se baha s kar 639 »konji«.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S
Avto
AvtoJanez Kovačič Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že parkiran, opazovala okolico in opozarjala na morebitne kolesarje.

FINANCE
Avto
Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij
Avto
AvtoUroš Božin Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v notranjosti razkošen, tehnično pa še bolj prepričljiv.

FINANCE
Avto
Številni obrazi naprednega mercedesa C
Avto
AvtoJanez Kovačič Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši izvedbi pa bo od septembra naprodaj za 31.500 evrov. Vozili smo ga v Luksemburgu.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)