Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.

Lepota in moč z roko v roki

Čas branja: 8 min
09.03.2018  01:50
Mercedes z novim CLS resda ni povzročil orkana, a je v njem imenitno združil eleganco in športnost, ki bosta letos prepričali 25 Slovencev.

Mercedes-Benz je z modelom CLS pred več kot desetletjem na precej tradicionalnem trgu prestižnih limuzin povzročil pravi orkan.

Ustvaril je nišni razred štirivratnih kupejev, k znamki pa pripeljal povsem nove kupce –mlade in aktivne, uspešne poslovneže, starejše z bolj sproščenim slogom, zaradi elegantne oblike pa je postal priljubljen tudi pri nežnejšem spolu, kar je pomembna sestavina recepta za uspeh.

Ta je hitro zadišal konkurenci, njene napade pa pri Mercedesu zdaj odbijajo s tretjo generacijo CLS, ki znova narekuje estetske smernice znamke, se postavlja s tehnologijo iz razreda S ter tehnično poslastico iz AMG-oddelka.

Športnik z veliko elegance

Po tej plati ne preseneča, da so si pri Mercedesu za uvodno spoznavanje z novim CLS izbrali Barcelono – mesto izrednih lepot, arhitekture in temperamentnih ljudi –, hitre odseke pod mogočnim Montserratom ter uživaško panoramsko cesto do Sitgesa.

V okolici rodnega Stuttgarta ali kje drugje novi CLS ne bi bil nič manj imeniten, a je tudi s pomočjo katalonske energije zažarel v polnem sijaju. Že njegova oblika brez ostrih robov v ospredje postavlja lepoto, v ospredju pa sta aerodinamična učinkovitost ter športna eleganca predhodnikov, ki jo ob novi maski in žarometih krasita prepoznavna kupejevska bočna linija in izredna aerodinamika – koeficient zračnega upora znaša 0,26.

Notranjost v slogu večjega S

Novi CLS je v živo še bolj eleganten in opazen kot prejšnji modeli, za novo mero navdušenja pa poskrbi notranjost, ki po novem lahko pelje pet potnikov.

Osnovo si je izposodila pri razredu E, a se lahko pohvali tudi z veliko elementi razreda S, pri čemer je opaziti velik poudarek na podrobnostih, skrbno izbrane materiale in izredno kakovost.

Pred voznikom je iz razreda S izposojen volan, vključno z gumbi in drsnima ploščicama za upravljanje, skoraj polovico armaturne plošče pa zavzema dvojni 12,3-palčni digitalni zaslon.

Za nekaj dodatnih vzdihov navdušenja poskrbijo okrogli zračniki, v katerih se barva spreminja na rdeče ali modro, odvisno, ali notranjo temperaturo povišujete ali nižate.

Položaj za volanom je pričakovano odličen, sedeži po potrebi dajejo dinamično bočno oporo, prostornost na zadnji klopi skoraj petmetrske športne limuzine je zahvaljujoč dodatnim šestim centimetrom pri medosju zgledna, koristen pa je tudi 520-litrski prtljažnik.

Sprva trije motorji, štirikolesni pogon in devetstopenjski samodejni menjalnik

Za pogon novega CLS skrbi družina znova izvrstnih šestvaljnih dizelskih in bencinskih motorjev, ki so vsaj na začetku opremljeni s štirikolesnim pogonom in natančnim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Dizel v šibkejši različici zmore 210 kilovatov (286 konjskih moči), v močnejši 250 kilovatov (340 konjskih moči), prava posebnost pa je bencinski motor z 270 kilovati (367 konji), ki ima zraven še elektromotor s 16 kilovati (22 konji) in 250 newtonmetri navora.

Ta je v pomoč pri pospeševanju, obenem pa med vožnjo razbremeni bencinskega. Inženirji so izboljšali krmiljenje in stabilnost, kljub velikosti pa mercedes CLS zobe pokaže tudi med ovinki.

Odličnemu AMG pri dihanju pomaga kompresor

Za njihovo suvereno osvajanje pod Montserratom smo si izbrali športno izvedbo AMG 53 4Matic+ s kar 320 kilovati (435 konjskimi močmi).

Ta ima poleg 48-voltnega električnega sistema in zaganjalnika EQ Boost nameščen še poseben električni pomožni kompresor. Motor zato ne pozna turboluk­nje, saj se kompresor v vsega 300 milisekundah zavrti do 70 tisoč vrtljajev, dodaten tlak pa mu ponudi že v trenutku pritiska na stopalko za plin. Nabriti CLS s podpisom AMG vleče že iz prostega teka, hitrost pa pridobiva tako hitro, da oko komaj še sledi rastočim številkam na digitalnem merilniku hitrosti. Vse skupaj v vsakodnevno uporabnem športniku sicer poteka manj dramatično, kot bi si glede na številke mislili, a gre v prvi vrsti predvsem za spoštovanje vreden tehnični biser.

Odlična zvočna izolacija

Ker so vse različice CLS izvrstno zvočno zatesnjene, je tudi panoramska vožnja z različico 400d minila brez omembe vrednega trušča.

Da se premikamo, na trenutke tudi precej hitro, je pokazal šele pogled na merilnik hitrosti. Ne glede na to, za katero različico gre, je mercedes CLS odlična zmes lepote in moči, ki zna še kako zaigrati na čustva. In ko so ta v igri, cena gotovo ni odločilni dejavnik. Za osnovno različico 350d bo treba pripraviti skoraj 79 tisoč evrov, močnejši 400d bo za štiri tisočake dražji, za bencinskega 450 pa bo treba odšteti 84 tisoč evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Testi
Testi Mercedes-Benz S za 170 tisočakov: avto zamenjam za dvosobno stanovanje v Ljubljani 2

Mercedes S v podaljšani izvedbi in ozaljšan s kupom dodatne opreme je lahko moderna pisarna, dnevna soba ali celo stanova­nje – pa...

AVTO
Novosti
Novosti Nova umetnina Roberta Lešnika, ki navdušuje v Ženevi 9

Nova kupejevska limuzina mercedes-AMG GT 4-door coupé združuje udobje in sofisticiranost sveta poslovnih limuzin in zmogljivost...

AVTO
Novosti
Novosti Novi mercedes razreda G: ponovno rojstvo kockaste legende brezpotij 9

Nesmrtni G-razred je po prvi prenovi širši, daljši in še bolj oborožen za brezpotja. Oblikovno ostaja zvest robovom in ploskvam, v...

AVTO
Novice
Novice Mercedesov 4Matic za prave zimske užitke 4

Mercedes je v zasneženem Centru varne vožnje na Vranskem ponudil najboljše, kar bi tisti hip lahko - paleto svojih vozil s...

AVTO
Novosti
Novosti Mali mercedes, ki zmore celo več kot veliki 2

Novi Mercedes-Benz A ni le oblikovni znanilec nove dobe, ampak prinaša dodatke, ki jih ta hip ne premore niti veliki S

AVTO
Novosti
Novosti Mali mercedes, ki dosega in presega veliki S 7

Mercedes-benz razreda A je poln dobrih domislic. Elektronika, ki opozarja na mrtve kote, bo še tri minute po tistem, ko bo avto že...

AVTO
Novosti
Novosti Številni obrazi naprednega mercedesa C

Prenovljeni C ima novih kar 6.500 sestavnih delov, poganja ga nova generacija bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, v najcenejši...

AVTO
Novice
Novice Reportaža: mišice in težki terenci v najbolj eko ameriški zvezni državi 3

Avtomobilski salon Automobility v Los Angelesu, ki smo ga obiskali pred kratkim, je prava parada bencinskih mišic; o ekologiji, ki jo tako...