Le leto dni po predstavitvi koncepta limuzine AMG GT je na letošnjem ženevskem salonu tu že serijska izvedba – mercedes-AMG GT4. Je mešanica štirivratnega kupeja CLS in eksotičnega dvosedežnega AMG GT. Oblikovnemu oddelku pod vodstvom Roberta Lešnika je uspelo na serijski avto prenesti večino oblikovnih zamisli s koncepta. V novem štirivratnem kupeju AMG GT4 se zlivajo zmogljivosti dirkaških dvovratnih superšportnikov ter vsakodnevna uporabnost.
Kot se spodobi za štirivratni kupe, so okna brez okvirjev. Motorna maska panamericana poudarja agresiven videz. Oblika osvaja z nizkim in dolgim motornim pokrovom, mišičasto držo ter strešno linijo, ki se spušča kasneje in zaključi na samem robu zadka. Dva ali trije potniki zadaj bodo zato imeli več prostora v predelu glave, prtljažnik pa večjo odprtino. Slednji ima 395 litrov prostora, dodatnih 60 litrov se skriva pod prtljažnim dnom, s podrtimi sedeži pa sprejme do 1.324 litrov.
Notranjost razvaja z masažo …
Kabina razvaja z armaturno ploščo iz razreda CLS, sredinski greben pa so si z nekaj spremembami sposodili pri športnem dvosedu AMG GT. Za dodatno udobje so namestili asistenčne sisteme iz razreda S. Avto bo sam zaviral pred križišči, prilagajal hitrost vozilu pred seboj, prilagodil hitrost glede na omejitve in obvladoval počasno vožnjo v mestnem prometu. AMG GT4 bo mogoče opremiti s paketom energizing, ki bo s šestimi nekajminutnimi programi udobja kombiniral notranjo osvetlitev, masažo, glasbo in vonjave.
… pogon pa z oprijemom ali drsenjem
Motorni pokrov z izboklinama nakazuje, da se pod njim skriva nekaj večjega. V modelu 53 je to linijski šestvaljnik z blagim hibridnim sistemom in skupno močjo 320 kilovatov (435 KM), v modelih 63 in 63 S pa osemvaljnik s sistemsko močjo 430 (585 KM) oziroma 470 kilovatov (639 KM). Stotico dosežejo v 4,5, 3,4 ali 3,2 sekunde. Moč se prenaša s pomočjo pogona 4Matic+ z vektoriranjem navora. Model S je serijsko opremljen še s sistemom za drsenje, v ostalih je na voljo za doplačilo. Z njegovim vklopom gre vsa moč le na zadnji kolesni par.
Za popoln oprijem s podlago so tu še elektronsko krmiljeni zadnji diferencial, krmiljenje zadnjih koles in aktivni spojler. Dodatni aerodinamični paket bo na voljo za osemvaljna modela, ki vključuje podaljšek sprednjega odbijača, predelan difuzor ter menjavo aktivnega spojlerja s fiksnim. Novi AMG-jev štirivratni kupe bo v udobju družino popeljal po vsakdanjih opravkih, lahko pa se boste z njim podali tudi na dirkališče. Po govoricah naj bi novinec v ponudbi prevzel mesto CLS 63 AMG.
Na trgu ga čaka panamera
Mercedes-AMG GT 4-door kupe bo kot 63 in 63 S na ceste zapeljal v začetku prihodnjega leta, v šibkejši različici pa še nekaj mesecev kasneje. Na trgu ga čaka porsche panamera turbo S E-hybrid. Z novincem so v Stuttgartu še razširili že bogato ponudb modelov. »Več možnosti pomeni večjo izbiro. Edina pomanjkljivost je ta, da je našim strankam sedaj še težje najti pravi paket,« je ob predstavitvi priznal Dieter Zetsche.