EZ-GO predstavlja več idej prihodnje mobilnosti, vse skupaj pa zavija v privlačno in futuristično zasnovo. Koncept električnega vozila prihodnosti zmore avtonomno vožnjo četrte stopnje brez voznika, največja hitrost pa je le 48 kilometrov na uro, kar ga jasno postavlja v mestna središča in poudarja primernost za souporabo prihodnosti.
Futuristična in odprta kabina je namenjena šestim potnikom, ki sedejo na sedeže v obliki klopi. Vanjo vstopajo skozi orjaško odprtino v zadnjem delu vozila, ki je prilagojena tudi vstopu z invalidskim vozičkom. Stranski del vozila je sestavljen iz velikih steklenih površin, ki omogočajo odlično preglednost.
Druga Renaultova novost je nov, zmogljivejši električni motor R110 v zoeju, ki zmore 81 kilovatov oziroma 110 konjskih moči. O njem smo že podrobno pisali.
Morda najpomembnejša motorna novost pa je nov 1,3-litrski štirivaljni turbobencinar energy TCe, ki bo poganjal Renaultove (sprva v capturju in scenicu) in Mercedes-Benzove modele (novi razred A). Novi motor je plod skupnega razvoja zveze Renault Nissan in njenega partnerja Daimlerja. Po zapisu Renaulta izpolnjuje najstrožje standarde kakovosti obeh partnerjev in ponuja širše območje uporabne moči kot predhodnik, več navora (še zlasti pri nižjih vrtljajih), manjši izpust ogljikovega dioksida in manjšo porabo goriva.
Na voljo bo v treh zmogljivostnih različicah TCe115, TCe140 in TCe160. Čeprav je novi motor večji od prejšnjega 1,2 TCe, je varčnejši in zmogljivejši. V scenicu TCe140 po ciklu NEDC porabi 5,4 litra bencina na sto kilometrov oziroma 0,4 litra manj kot scenic 1,2 TCe 130.
Za posladek je Renault pripravil še športno različico talismana S-edition, ki ga poganja 1,8-litrski turbobencinar s 165 kilovati oziroma 225 konjskimi močmi ter 300 newtonmetri največjega navora. Povezan je s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom EDC.
S-edition prinaša športno notranjost črne barve z rdečimi okrasnimi šivi, sistem 4-Control in nova 19-palčna aluminijasta platišča. V Evropi bo na voljo od septembra 2018.