Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Zvezdnik, ki se odlično znajde tudi na bojišču Sedli smo za volan ikone, ki je sinonim za terenske zmogljivosti in prestiža, hkrati pa nima roka trajanja. Dame in gospodje, novi Mercedes-Benz razred G - tudi kot AMG!
Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Kako do velikih davčnih prihrankov z registracijo avta v tujini in izjemni električni audi e-tron Razburljiv avtomobilski teden je prinesel avto presežkov – Audijev popolnoma električni SUV e-tron, ki smo ga v živo spoznali v San Franciscu. Poglobili smo se v že znano tematiko – registracijo luksuznih avtomobilov na Slovaškem in v Nemčiji, ki prinaša precejšnje davčne prihranke, in se pogovorili še z organizatorjem najema avtov v tujini – za Finance je spregovoril uradno in brez dlake na jeziku.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost

Toyota nadaljuje s krčenjem dizlov v Evropi, a povsem brez njih ne more

Čas branja: 1 min
06.03.2018  10:36
Toyota bo do konca leta iz prodaje umaknila dizelske motorje v osebnih avtih, izjema so land cruiser, hilux in proace
Toyota nadaljuje s krčenjem dizlov v Evropi, a povsem brez njih ne more
»Naslednji korak v tej strategiji je prenehanje prodaje dizelskih avtov v Evropo do konca letošnjega leta,« je danes napovedal predsednik uprave Toyota Europe Johan van Zyl.
Foto: Toyota

Japonska Toyota je najbolj zavzeta pri krčenju ponudbe dizelskih motorjev v Evropi. Lani je njihovo ponudbo močno skrčila v Italiji, na vseh evropskih trgih pa je dizelske stroje večinoma nadomestila s hibridi – tudi v SUV RAV4.

»Naslednji korak v tej strategiji je prenehanje prodaje dizelskih avtov v Evropi do konca letošnjega leta,« je danes napovedal predsednik uprave Toyota Europe Johan van Zyl.

To ne bo prevel boleč korak za proizvajalca, saj je delež dizelskih motorjev v prodaji osebnih vozil lani znašal manj kot deset odstotkov.

Novi kompaktni križanec je predlani na trg zapeljal že brez dizlov, hibridna različica pa pomeni 80 odstotkov prodaje. Na evropski ravni pa hibridi pomenijo že 40 odstotkov celotne prodaje.

Tudi v novi generaciji modela auris ne bo več BMW dizelskega motorja ampak bencinski stroji in dva hibrida, s 132 oziroma 90 kilovati sistemske moči.

Povsem brez dizlov ne gre

Povsem brez varčnih dizelskih strojev, ki so zadnji dve leti in pol v precepu okoljevarstvenikov in politike, pa tudi Toyota ne bo mogla. Takšen stroj bo še vedno ponujala v terencu land cruiser in terenskem poltovornjaku hilux (2,8 litrski toyotin turbodizel) ter v potniškem in tovornem dostavniku proace (PSA 1,6 in dvolitrski turbodizel). Razlog je v navoru dizelskega motorja, navaja Toyota.

Toyota bo v prihodnje še razširila ponudbo hibridov, da bi do leta 2021 dosegla okoljske cilje povprečnih izpustov 95 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Predlani je proizvajalec dosegel povprečje 105,4 g/CO2 na kilometer, povprečje industrije pa je bilo 118,1 g/CO2 na kilometer.

Ob tem se proizvajalec ne bo usmeril v mehke hibride z 48 voltnim električnim omrežjem, kot večina evropskih znamk.

»Mehki hibridi so za nas korak nazaj, priključne hibride pa je potrebno polniti. Brez tega so njihovi okoljski cilji izničeni,« je za Reuters komentiral van Zyl.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel Toyota je Slovencu zaupala razvoj prihodnosti 1

Tom Fux je v Toyoti prevzel izgradnjo evropske mreže podjetij, ki bodo razvijala štiri ključna področja v avtomobilski industriji –...

FINANCE
Članki
Članki Koalicijski dogovor v Nemčiji: obsežne naložbe v izobraževanje, socialo in digitalizacijo 18

To med drugim predvideva koalicijski dogovor med konservativci CDU/CSU in socialdemokrati SPD. Zdaj je usoda dogovora odvisna od 440 tisoč...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW