Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma Francoski PSA obuja hibridno tehnologijo, tokrat z zmogljivim, ali celo dvema, elektromotorjem in turbobencinskim strojem. V modelih 3008 in 5008 bosta sklopa na voljo jeseni prihodnje leto.
Zdaj gre zares Zdaj gre zares Dobra plat elektromobilnosti je tudi v tem, da lahko dobro deluje le ob tesnem povezovanju, torej tudi, da si podjetja v času razvoja niso tekmeci, temveč partnerji
Projekt Edison: brezžično polnjenje proizvodnih vozičkov, nato še avtomobilov Projekt Edison: brezžično polnjenje proizvodnih vozičkov, nato še avtomobilov Iztok Seljak, direktor Hidrie Holding, o inovativnih prebojih Hidrie in o napredovanju projekta Edison, ki združuje slovenske dobavitelje avtomobilski industriji

Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence

Čas branja: 2 min
03.03.2018  06:00
Jaguar, ki bo kupce v 80 odstotkih kradel drugim znamkam, v Sloveniji pa bo zbudil prodajo te znamke. Letos naj bi zapeljal v 50 slovenskih garaž in si odrezal skoraj polovičen delež v prodaji te znamke
Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence
Najmanjši, a najpomembnejši Jaguar. Novi E-pace si bo letos odrezal skoraj polovico slovenske prodaje te znamke, prepričal naj bi 50 kupcev.
Foto: Miloš Milač

Zdi se, da se je Jaguar kar čez noč spremenil iz športne in luksuzne tudi v SUV znamko. Izjemne priljubljenosti Angleži, pardon Indijci, kot kaže ne morejo spregledati, sestrski znamki Land Rover navkljub. Zato je tu, tudi v Sloveniji, že drugi jaguarjev SUV E-pace, tretji električni I-pace pa je bo ravnokar razkrit.

Novi E-pace je izjemno pomemben za to znamko, tudi v Sloveniji. "Letos bomo prodali med 100 in 120 jaguarjev, od tega pa bo skoraj polovica (okoli 50) E-paceov. Za avto je veliko zanimanja, saj smo v prvih dveh tednih prodaje našli že osem kupcev zanj, tudi za najdražje pakete first edition," nam je zaupal vodja prodaje Jaguarja Jure Poljak.

Podrobneje o novem jaguarju E-pace

Novi E-pace je avto simpatij in tudi nasprotij. Čeprav je odločno najmanjši v družini pace in tudi med jaguarju nasploh, še zdaleč ni najlažji. Jeklena karoserija brez lahkega aluminija mu namreč ne prinaša takšnih prihrankov kot aktualnemu svetovnemu avtu leta – F-pace. Zato je le 4,39 metra dolgi E-pace za 68 do 85 kilogramov težji od 4,73 metra dolgega srednjerazrednega F-pace. Osnovni tehta kar 1.775 kilogramov, zmogljivejši D180 s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom pa 1.843 kilogramov.

Ima pa E-pace druge vrline, ki jih ni mogoče spregledati. Začnimo pri oblinah, ki so spretno oblikovane, spredaj prepoznavne po velikih žarometih, zadaj pa po zašiljenem robu prtljažnega prostora.

Simpatično posebnost pomeni slika dveh jaguarjev, na levem spodnjem robu vetrobranskega stekla. E-pace simbolizira manjši od dveh, ki sledi večjemu.

Čeprav E-pace v medosju ni prav zelo velikodušen (2,68 metra), ima v kabini veliko prostora, prtljažnik pa pogoltne celih 577 litrov (ob podrti zadnji klopi 1.234 litrov). Kabina je urejena v znanem jaguarjevem športnem stilu, ki prinaša tudi visoko sredinsko konzolo in zelo dober položaj za volanom.

Motorna paleta je osredotočena na majhne štirivaljne stroj s prostornino dva litra. Dizelska imata 110, 132 ali 176 kilovatov (150, 180 oziroma 240 konjskih moči), bencinski pa 184 ali 220 kilovatov (249 ali 300 konjskih moči), poraba goriva pa niha med 4,7 in 8,0 litra, še po NEDC ciklu.

Cene za novinca pa se pričnejo pri 33.416 evrih za E-pace s prednjim pogonom, 110 dizelskimi kilovati, šeststopenjskim ročnim menjalnikom in osnovnim paketom base. V Ljubljanskem A-Cosmosu računajo, da se bodo kupci bolj pogosto odločali za zmogljivejše različice, denimo D180 AWD automatic s štirikolesnim pogonom in devestopenjsko avtomatiko. Takšen E-pace z opremo base stane najmanj 41.332 evrov, s paketoma S ali SE pa 50 oziroma 54 tisoč evrov. Za res bogat paket first edition boste odšteli 63 tisočakov, za najzmogljivejši E-pace P300 R-dynamic pa skoraj 68 tisoč evrov.

Kateri so najboljši paketi opreme

V ljubljanskem A-Cosmosu kot najbolj zanimiv paket ocenjujejo E-pace S, saj ima serijsko tudi usnje na sedežih, navigacijo (ta ima sodobnejšo programsko opremo kot F-pace), LED žaromete in še veliko drugih dodatkov. Res bogat paket opreme first edition, ki po ceniku stane več kot 63 tisočakov, pa iz zaloge prodajajo po 54 tisočakov, med Slovenci je že vzbudil veliko zanimanja.

Foto: Miloš Milač

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti (video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo 2

Novi I-pace je crossover zanimivih proporcev, dolg 4,68 metra, nizek le 1,56 metra s 656 litrskim prtljažnikom, 480 kilometrskim dosegom,...

AVTO
Novosti
Novosti Poskočni jaguar, ki dvori milenijcem 22

Jaguarjev »mladič« je manjši in cenejši od F-pacea in v razredu športnih terencev cilja na mlade družine in ljubitelje vožnje. Na...

AVTO
Novosti
Novosti Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike

Rjovenje šest-, osem-, deset- in 12-valjnih strojev se z elektriko seveda poslavlja.

FINANCE
Članki
Članki Nafta splezala prek 74 dolarjev za sod – kako draga bo pot na počitnice? 3

Po podražitvi prejšnji teden se cena surove nafte viša tudi ta teden – zlasti zaradi razmerja med povpraševanjem in ponudbo, na...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...