Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma Francozi se vračajo z zmogljivima priključnima hibridoma Francoski PSA obuja hibridno tehnologijo, tokrat z zmogljivim, ali celo dvema, elektromotorjem in turbobencinskim strojem. V modelih 3008 in 5008 bosta sklopa na voljo jeseni prihodnje leto.
Zdaj gre zares Zdaj gre zares Dobra plat elektromobilnosti je tudi v tem, da lahko dobro deluje le ob tesnem povezovanju, torej tudi, da si podjetja v času razvoja niso tekmeci, temveč partnerji
Projekt Edison: brezžično polnjenje proizvodnih vozičkov, nato še avtomobilov Projekt Edison: brezžično polnjenje proizvodnih vozičkov, nato še avtomobilov Iztok Seljak, direktor Hidrie Holding, o inovativnih prebojih Hidrie in o napredovanju projekta Edison, ki združuje slovenske dobavitelje avtomobilski industriji

(video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo

Čas branja: 3 min
02.03.2018  12:10  Dopolnjeno: 02.03.2018 13:57
Novi I-pace je crossover zanimivih proporcev, dolg 4,68 metra, nizek le 1,56 metra s 656 litrskim prtljažnikom, 480 kilometrskim dosegom, 400 konjiči… in ceno 77 tisočakov
(video) Jaguar z I-paceom prehitel Nemce in se ponosno postavil ob Teslo

Angleški Jaguar, v lasti indijske Tate, je včeraj razkril prvi serijski električni avto – model I-pace, ki obljublja izjemne lastnosti na vseh področjih, prehiteva nemške tekmece in zelo jasno izziva tudi v Evropi vse bolj uspešno Teslo. Izdelovala ga bo avstrijska Magna Steyr.

I-pace je prvi električar znamke, obenem pa že tretji pace oziroma crossover ali SUV v Jaguarju. S kolegoma F-pace in E-pace nima kaj dosti skupnega, gre za lasten izdelek s popolnoma električnim pogonom in tudi precej drugačnim oblikovalskim jezikom ter proporci.

To dokazuje, da je angleška znamka v novinca vložila veliko truda in razmisleka. Po eni strani je z njim sledila trendu SUV, po drugi pa je zasnovo SUV oziroma crossover usmerila v svoje skrajnosti, saj je I-pace z 1,56 metra zelo nizek in športen. Obenem so oblikovalci dodobra izkoristili potencial elektropogona tudi pri sami zasnovi. Avto dolžine 4,68 metra ima izjemno dolgo medosje 2,99 metra, posledično zelo kratke previse in odličen izkoristek mer.

Poleg prostorne kabine I-pace zagotavlja 656 litrski osnovni prtljažnik ter 1.453 litrov skupne prostornine ob podrti zadnji klopi.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Baterija kapacitete kar 90 kilovatnih ur je spravljena v dno vozila, na vsaki osi je po en električen motor s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) in 348 newtonmetri navora, kar daje izjemen seštevek 294 kilovatov (400 konjskih moči) in 696 newtonmetrov navora, ki poganjata vsa štiri kolesa.

Pospešek kar 2,2 tone (zaradi zmogljive baterije) težkega avtomobila do stotice je le 4,8 sekunde. Novi I-pace pa prehiteva tudi najbližjega tekmeca – teslo model X 75D in 100D, kar dokazuje s primerjavo v videu v katerem sicer ni vključena najzmogljivejša tesla model X s paketom performance.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Doseg motorjev s polno baterijo je 480 kilometrov že po novem, realnejšem merjenju WLTP, obljublja Jaguar. Polnjenje baterije prek hitre polnilnice 100 kw bo trajalo le 40 minut, v tem času boste napolnili 80 odstotkov baterije. Prek domače sedemkilovatne vtičnice pa bo polnjenje trajala deset ur in pol.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Jaguar je za novinca že razkril cene. Osnovni I-pace S bo v Nemčiji stal 77.500 tisoč evrov. Nad njim bodo paketi SE, HSE in first edition, cene pa bodo segle do 101.800 evrov.

Foto in video: Jaguar

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Jaguarjeva najmanjša mačka bo predramila Slovence

Jaguar, ki bo kupce v 80 odstotkih kradel drugim znamkam, v Sloveniji pa bo zbudil prodajo te znamke. Letos naj bi zapeljal v 50 slovenskih...

AVTO
Novosti
Novosti Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike

Rjovenje šest-, osem-, deset- in 12-valjnih strojev se z elektriko seveda poslavlja.

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

FINANCE
Članki
Članki Se evropsko stališče do brexita mehča? 5

Po poročanju Business Insiderja (BI) evropski parlament pripravlja resolucijo, s katero naj bi EU pozval k več prožnosti; v pisarni...