Svetovalec razlaga, kako se izogniti slovenskim davkom na avte DDV in DMV Svetovalec razlaga, kako se izogniti slovenskim davkom na avte DDV in DMV Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.

Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov

Čas branja: 2 min
28.02.2018  18:50
Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz 64-kilovatne baterije. Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov.
Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov

Korejski Hyundai nadaljuje pospešeno elektrifikacijo svojih modelov, do leta 2020 jih bo kar 15. Drugi popolnoma električni model je kona electric, ki obljublja precej boljše lastnosti kot dostopni ioniq electric. Kakšna bo njena cena, še ni znano.

Hyundaiev športni terenec B-razreda kona je bil zasnovan z mislijo na električno različico, ta pa je prišla zelo kmalu po prvih bencinskih različicah. Za Hyundai kona electric prinaša velik skok v prihodnost, saj v marsičem nadgrajuje ponudbo ioniqa electric, ki z 88 kilovati moči in 280-kilometrskim dosegom ponuja skromen, a tudi precej dostopen vstop v svet električnih vozil.

Kona electric pa je pripravljena na večje izzive, zato je opremljena z različnima motorjema in baterijama. Že osnovna različica presega električnega brata, saj motor ponuja 99 kilovatov in baterijo zmogljivosti 39,2 kilovatne ure, doseg osnovne kone electric s polno baterijo pa je 300 kilometrov. Zmogljivejša različica ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz baterije s kapaciteto 64 kilovatnih ur.

Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov, s čimer se kona uvršča med bolj uporabne avtomobile na elektropogon. Hyundai pri obeh obljublja tudi skromno realno (po internih WLTP-meritvah) porabo elektrike 14,8 oziroma 15,2 kilovatne ure na sto kilometrov.

Polnjenje baterije na hitrih stokilovatnih polnilnicah traja le 54 minut (do 80 odstotkov napolnjenosti), na klasični polnilnici s 7,2 kilovata pretoka elektrike pa devet ur in 40 minut. Vozniki pa bodo kono electric lahko polnili tudi prek domače vtičnice s primerno daljšim časom polnjenja.

Oblikovno se električna kona od bencinske (dizelska še prihaja) jasno loči po prednjem delu z zaprto in bolj aerodinamično masko. Posebna je še po stikalih samodejnega menjalnika namesto klasične ročice, ki so podobni tistim iz električnega ioniqa, po drugačni sredinski konzoli in digitalnih merilnikih. Mersko je nekaj večja od klasičnih bratov, a le zaradi odbijačev. Tako v dolžino meri 4,18 metra (1,5 centimetra več) in je za dva centimetra višja. V prtljažnik spravi 332 litrov prtljage, dodatnih 41 litrov pa je namenjenih polnilnim kablom.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna 2

Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor,...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

AVTO
Novice
Novice (dieselgate) S tožbo nad Volkswagen tudi več tisoč Slovencev

V pomoč jim utegne biti danes objavljena odločitev kölnskega sodišča, da kupci vozil z nameščenimi odklopnimi napravami lahko...

FINANCE
Članki
FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...