Korejski Hyundai nadaljuje pospešeno elektrifikacijo svojih modelov, do leta 2020 jih bo kar 15. Drugi popolnoma električni model je kona electric, ki obljublja precej boljše lastnosti kot dostopni ioniq electric. Kakšna bo njena cena, še ni znano.
Hyundaiev športni terenec B-razreda kona je bil zasnovan z mislijo na električno različico, ta pa je prišla zelo kmalu po prvih bencinskih različicah. Za Hyundai kona electric prinaša velik skok v prihodnost, saj v marsičem nadgrajuje ponudbo ioniqa electric, ki z 88 kilovati moči in 280-kilometrskim dosegom ponuja skromen, a tudi precej dostopen vstop v svet električnih vozil.
Kona electric pa je pripravljena na večje izzive, zato je opremljena z različnima motorjema in baterijama. Že osnovna različica presega električnega brata, saj motor ponuja 99 kilovatov in baterijo zmogljivosti 39,2 kilovatne ure, doseg osnovne kone electric s polno baterijo pa je 300 kilometrov. Zmogljivejša različica ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz baterije s kapaciteto 64 kilovatnih ur.
Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov, s čimer se kona uvršča med bolj uporabne avtomobile na elektropogon. Hyundai pri obeh obljublja tudi skromno realno (po internih WLTP-meritvah) porabo elektrike 14,8 oziroma 15,2 kilovatne ure na sto kilometrov.
Polnjenje baterije na hitrih stokilovatnih polnilnicah traja le 54 minut (do 80 odstotkov napolnjenosti), na klasični polnilnici s 7,2 kilovata pretoka elektrike pa devet ur in 40 minut. Vozniki pa bodo kono electric lahko polnili tudi prek domače vtičnice s primerno daljšim časom polnjenja.
Oblikovno se električna kona od bencinske (dizelska še prihaja) jasno loči po prednjem delu z zaprto in bolj aerodinamično masko. Posebna je še po stikalih samodejnega menjalnika namesto klasične ročice, ki so podobni tistim iz električnega ioniqa, po drugačni sredinski konzoli in digitalnih merilnikih. Mersko je nekaj večja od klasičnih bratov, a le zaradi odbijačev. Tako v dolžino meri 4,18 metra (1,5 centimetra več) in je za dva centimetra višja. V prtljažnik spravi 332 litrov prtljage, dodatnih 41 litrov pa je namenjenih polnilnim kablom.