Avto

Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

28.02.2018 23:05
Čas branja: 3 min

Mehki hibrid oziroma 48-voltni električni sistem, odprava ročnega menjalnika, digitalizacija kabine in štirikolesno krmiljenje, po drugi strani večja masa in poraba elegantnega audija A6 nove generacije.

Nemški Audi je po daljšem predahu korenito posegel v višji razred in predstavil kar tri novince, po A8 in A7 zdaj še najbolj priljubljeni A6, ki prinaša kopico inovacij in delno spreminja razred menedžerskih limuzin. Oblikovalski jezik novinca je pričakovan, ne prav svež, a privlačen in po zaslugi poudarjenih bokov bolj dinamičen kot prej. Mere so podobne kot pri predhodniku, novi A6 je dolg 4,94 mera, širok 1,89 metra in visok oziroma nizek 1,46 metra. S temi merami pa sporoča, da je daljši in širši ter nižji od BMW serije 5. Po zagotovilih audija je novi A6 prostorsko izdatnejši kot najbližja tekmeca, prtljažnik je ohranil enako prostornino kot predhodnik – 530 litrov.

Obrnjen trend – večja masa in poraba

Masa avtomobila pa je kljub uporabi jekel in aluminija (iz aluminija so denimo vsi deli podvozja) celo od pet do 25 kilogramov večja kot prej. Osnovni audi A6 bo prazen tehtal 1.575 kilogramov, za druge še ni podatkov. »Razlog za večjo maso je v litij-ionski bateriji in generatorju 48-voltnega električnega sistema, manjša poraba pa je bila za nas bolj pomembna kot manjša masa,« obrnjen trend pojasnjuje projektni vodja audija A6 Renald Lassowski.

Zanimivo je tudi, da je poraba novega audija A6 večja kot pri prejšnjem, kljub spodaj omenjenim prihrankom. Šestvaljni dizel v 50 TDI bo povprečno porabil med 5,5 in 5,8 litra, pri zdajšnjem A6 3.0 TDI quattro S-tronic pa je poraba le 5,1 litra. Za razliko je lahko kriv nov izračun porabe cikla NEDC, ta temelji na osnovi realnejšega cikla WLTP.

Karoserija novega A6 sicer odlično reže zrak, količnik zračnega upora je 0,24. Velikost koles seže od 17 do 21 palcev, kupci pa bodo lahko izbirali med LED-žarometi v treh stopnjah, najbolj napredne so matrične.

Popolna digitalizacija kabine

Kabina prinaša ureditev kot pri modelu A7 in skoraj popolno digitalizacijo merilnikov (12,3-palčen virtualen kokpit v paketu MMI navigacija plus) in sredinskih zaslonov na dotik. Zgornji, po katerem se boste sprehajali prek ikon, meri 8,6 ali 10,1 palca. Spodnji, ki nadomešča stikala za uravnavanje klimatizacije, pa 8,6 palca.

Doplačljivi paket MM navigacija plus ponuja kopico novih možnosti, denimo samoučljiv sistem, ki shranjuje pogoste poti voznika in mu na podlagi teh informacij predlaga najhitrejšo pot. Navigacija pot izračunava na podlagi informacij v realnem prometu ponudnika HERE, v paket pa je vključenih šest polletnih naročnin.

Mehki hibrid za prihranke pri porabi

Glavna tehnična novost pa je 48-voltni električni sistem pri motorjih 55 TFSI, 40 TDI in 45 TDI, ki omogoča izklop motorja pri stalnem plinu pri hitrostih od 55 do 160 kilometrov na uro ter pri spuščenem plinu pri hitrosti od šest do 22 kilometrov na uro. Novi sistem po Audijevih zagotovilih privarčuje deset gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Trilitrski turbodizel z 12-voltnim sistemom ponuja manjši prihranek štiri grame ogljikovega dioksida na kilometer in ne ponuja zgoraj omenjene funkcije izklopa motorja.

Motorji bodo po novem vselej povezani s samodejnim menjalnikom. Pri bencinskem TFSI 55 (trilitrski turbo V6 z 250 kilovati) bo to sedemstopenjski dvosklopčni S-tronic, pri dizelskem 50 TDI (trilitrski V6 z 210 kilovati) pa osemstopenjski klasični samodejni. V ponudbi bodo še 40 TDI in 45 TDI (dvolitrski turbodizel s 150 oziroma 170 kilovati), pozneje pa še kakšen drug stroj, tudi priključni hibridi.

Za zdaj so znane le nekatere cene za nemški trg, kjer bo A6 na voljo junija letos. Štirivaljni 40 TDI bo stal 48 tisočakov, šestvaljni dizel 50 TDI pa 58 tisočakov.

Foto: Audi

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
(intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju
Avto
AvtoMiloš Milač (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom so višje,« pravi 43-letni Matjaž Korman, ki zaseda pomembno mesto v razvoju tega avtomobilskega proizvajalca.

FINANCE
Avto
Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8
Avto
AvtoMiloš Milač Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo kabine in ohranja dinamiko, ki so jo kupci cenili pri prejšnjih modelih.

FINANCE
Avto
Avto, ki prehiteva zakonodajo
Avto
AvtoMiloš Milač Avto, ki prehiteva zakonodajo 12

Na slovenski trg je zapeljal audi A8 četrte generacije. Eden najnaprednejših avtov ta hip, ki zna tudi sam voziti, a še ne sme. Novinec s ceno najmanj 107.500 evrov bo letos prepričal 40 Slovencev.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Limuzina, ki odpira vrata v digitalno dobo
Avto
AvtoMiloš Milač Limuzina, ki odpira vrata v digitalno dobo

Samozavesten nastop novega audija A8, ki klasičen razred vozi v digitalno in avtonomno prihodnost.

FINANCE
Avto
Peterica, ki je osupnila Ženevo
Avto
AvtoMatej Kačič Peterica, ki je osupnila Ženevo 19

Audi A6, električna hyundai kona, volvo V60, rimac C_two in peugeot 508: čeprav se z njimi nismo zapeljali, so to največje zvezde avtomobilskega salona v Ženevi

FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.