Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Dejstva, ki so pretrgala sanjski osemletni niz poslovanja BMW Prodaja v minulem letu je bila rekordna, dobiček iz poslovanja pa so znižali stroški novih meritev porabe in izpustov WLTP ter carine. Kakšne so napovedi in načrti za leto 2019, poročamo iz poslovne konference BMW v Münchnu.
Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala Najmanjši volkswagnov križanec z veliko potenciala T-cross je veliko več, kot le privzdignjen ter za tisočaka in pol dražji VW polo. Mladostnega videza, z veliko možnostmi individualizacije in prilagojen aktivnemu življenjskemu slogu navduši vse generacije, na majorških cestah pa je prepričal tudi za volanom. Znane so že slovenske cene: 16 tisočakov za osnovni model s 70 kilovati in 18.489 evrov za 1.0 TSI s 85 kilovati in samodejni menjalnik DSG.
Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti Avtomobilski eksoti, ki so pridobili ali izgubili največ vrednosti V luči ženevskega avtosalona so pri JBR Capitalu pripravili lestvici ženevskih avtomobilov, ki so naložbo lastnikov oplemenitili ali pa precej osiromašili.
Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Evropa in Kitajska – (pre)veliko breme za ameriški Ford? Ameriški Ford je lani, predvsem zaradi izgub v Evropi in na Kitajskem, zmanjšal dobiček pred davki za 37 odstotkov. Šef Forda si je kljub temu prislužil povišek.
Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Kazen zaradi dizelskih motorjev sklestila Audijev dobiček Audijev operativni dobiček je lani upadel za 32,3 odstotka, na 3,53 milijarde evrov. Za levji delež zmanjšanja so krivi kazen münchenskega sodišča in drugi stroški, povezani z afero Dieselgate. Napovedi za 2019 so boljše.

Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna...   dodaj
Audi dodaj
BMW dodaj
 
Čas branja: 3 min
28.02.2018  23:05
Novi A6 bo na nemški trg zapeljal junija letos, osnovni štirivaljni turbodizel 40 TDI bo stal 48 tisoč evrov
Novi audi A6 kaže smer razvoja direktorskih limuzin

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
električna mobilnost   dodaj
Audi dodaj
BMW dodaj

Mehki hibrid oziroma 48-voltni električni sistem, odprava ročnega menjalnika, digitalizacija kabine in štirikolesno krmiljenje, po drugi strani večja masa in poraba elegantnega audija A6 nove generacije.

Nemški Audi je po daljšem predahu korenito posegel v višji razred in predstavil kar tri novince, po A8 in A7 zdaj še najbolj priljubljeni A6, ki prinaša kopico inovacij in delno spreminja razred menedžerskih limuzin. Oblikovalski jezik novinca je pričakovan, ne prav svež, a privlačen in po zaslugi poudarjenih bokov bolj dinamičen kot prej. Mere so podobne kot pri predhodniku, novi A6 je dolg 4,94 mera, širok 1,89 metra in visok oziroma nizek 1,46 metra. S temi merami pa sporoča, da je daljši in širši ter nižji od BMW serije 5. Po zagotovilih audija je novi A6 prostorsko izdatnejši kot najbližja tekmeca, prtljažnik je ohranil enako prostornino kot predhodnik – 530 litrov.

Obrnjen trend – večja masa in poraba

Masa avtomobila pa je kljub uporabi jekel in aluminija (iz aluminija so denimo vsi deli podvozja) celo od pet do 25 kilogramov večja kot prej. Osnovni audi A6 bo prazen tehtal 1.575 kilogramov, za druge še ni podatkov. »Razlog za večjo maso je v litij-ionski bateriji in generatorju 48-voltnega električnega sistema, manjša poraba pa je bila za nas bolj pomembna kot manjša masa,« obrnjen trend pojasnjuje projektni vodja audija A6 Renald Lassowski.

Zanimivo je tudi, da je poraba novega audija A6 večja kot pri prejšnjem, kljub spodaj omenjenim prihrankom. Šestvaljni dizel v 50 TDI bo povprečno porabil med 5,5 in 5,8 litra, pri zdajšnjem A6 3.0 TDI quattro S-tronic pa je poraba le 5,1 litra. Za razliko je lahko kriv nov izračun porabe cikla NEDC, ta temelji na osnovi realnejšega cikla WLTP.

Karoserija novega A6 sicer odlično reže zrak, količnik zračnega upora je 0,24. Velikost koles seže od 17 do 21 palcev, kupci pa bodo lahko izbirali med LED-žarometi v treh stopnjah, najbolj napredne so matrične.

Popolna digitalizacija kabine

Kabina prinaša ureditev kot pri modelu A7 in skoraj popolno digitalizacijo merilnikov (12,3-palčen virtualen kokpit v paketu MMI navigacija plus) in sredinskih zaslonov na dotik. Zgornji, po katerem se boste sprehajali prek ikon, meri 8,6 ali 10,1 palca. Spodnji, ki nadomešča stikala za uravnavanje klimatizacije, pa 8,6 palca.

Doplačljivi paket MM navigacija plus ponuja kopico novih možnosti, denimo samoučljiv sistem, ki shranjuje pogoste poti voznika in mu na podlagi teh informacij predlaga najhitrejšo pot. Navigacija pot izračunava na podlagi informacij v realnem prometu ponudnika HERE, v paket pa je vključenih šest polletnih naročnin.

Mehki hibrid za prihranke pri porabi

Glavna tehnična novost pa je 48-voltni električni sistem pri motorjih 55 TFSI, 40 TDI in 45 TDI, ki omogoča izklop motorja pri stalnem plinu pri hitrostih od 55 do 160 kilometrov na uro ter pri spuščenem plinu pri hitrosti od šest do 22 kilometrov na uro. Novi sistem po Audijevih zagotovilih privarčuje deset gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Trilitrski turbodizel z 12-voltnim sistemom ponuja manjši prihranek štiri grame ogljikovega dioksida na kilometer in ne ponuja zgoraj omenjene funkcije izklopa motorja.

Motorji bodo po novem vselej povezani s samodejnim menjalnikom. Pri bencinskem TFSI 55 (trilitrski turbo V6 z 250 kilovati) bo to sedemstopenjski dvosklopčni S-tronic, pri dizelskem 50 TDI (trilitrski V6 z 210 kilovati) pa osemstopenjski klasični samodejni. V ponudbi bodo še 40 TDI in 45 TDI (dvolitrski turbodizel s 150 oziroma 170 kilovati), pozneje pa še kakšen drug stroj, tudi priključni hibridi.

Za zdaj so znane le nekatere cene za nemški trg, kjer bo A6 na voljo junija letos. Štirivaljni 40 TDI bo stal 48 tisočakov, šestvaljni dizel 50 TDI pa 58 tisočakov.

Foto: Audi



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Posel
Posel (intervju) Mariborčan, ki se je povzpel na vrh razvojne verige v Audiju 1

»Audi zelo ceni pridnost in jo tudi dobro nagrajuje. Plače vseh zaposlenih v Audiju so zelo dobre, v primerjavi z BMW in Mercedes-Benzom...

AVTO
Testi
Testi Direktorji, dobrodošli v digitalni dobi audija A8 3

Audijev zastavonoša v zadnji generaciji ustvarja tehnične smernice, uvaja 48-voltno električno omrežje, skoraj popolno digitalizacijo...

AVTO
Novice
Novice Audi zbral prek pet tisoč naročil za luksuzna e-avta, čeprav cena in končna oblika še nista znani

Nemški Audi je pričel s preizkušanjem trga za novo serijo povsem električnih avtomobilov e-tron. Za nova modela e-tron quattro ine-tron...

AVTO
Novosti
Novosti Peterica, ki je osupnila Ženevo 21

Audi A6, električna hyundai kona, volvo V60, rimac C_two in peugeot 508: čeprav se z njimi nismo zapeljali, so to največje zvezde...

AVTO
Posel
Posel Sanjski izzivi ali nočne more – kaj se dogaja s Teslo 3

Nad ameriško družbo za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla pod vodstvom Elona Muska se v zadnjem času zgrinjajo oblaki –...

FINANCE
Članki
Članki (graf) Za švedski Spotify je bil prvi borzni dan precej turbulenten

Prvi borzni dan za švedski Spotify ni šel brez zapletov - najprej so začetek trgovanja z njegovimi delnicami zakasnili, potem so se prvi...

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...

AVTO
Novice
Novice (dieselgate) S tožbo nad Volkswagen tudi več tisoč Slovencev

V pomoč jim utegne biti danes objavljena odločitev kölnskega sodišča, da kupci vozil z nameščenimi odklopnimi napravami lahko...