Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Kalifornija dovoli avtonomno vožnjo brez voznika

Čas branja: 1 min
28.02.2018  11:00
Testna avtonomna vozila bodo morala biti opremljena s komunikacijskim kanalom, prek katerega bo lahko ročni nadzor nad avtom prevzel operater.
Kalifornija dovoli avtonomno vožnjo brez voznika

Kalifornijski Oddelek za motorna vozila (DMV) je v ponedeljek objavil nova pravila, ki tehnološkim podjetjem na cestah dovoljujejo testiranje avtonomnih vozil brez navzočnosti voznika. Do zdaj je DMV podjetjem, ki so imela dovoljenje za testiranje avtonomnih vozil, dovolila vožnjo le, če je za volanom sedel usposobljen voznik, ki je bil kadarkoli pripravljen prevzeti ročni nadzor.

To ne pomeni, da testni avtomobili na cestah ne bodo opremljeni brez kakršnekoli človeške varnostne intervencije. DMV zahteva, da imajo testni avtonomni avtomobili brez voznika namenski komunikacijski kanal z oddaljenim operaterjem, ki lahko po potrebi prevzame nadzor. Avtomobili bodo morali biti še dodatno zavarovani pred morebitnimi kibernetskimi napadi in v primeru nesreče lastnikom, operaterjem ali drugim vpletenim posredovati informacije.

Podjetja, ki želijo testirati po omenjeni poti, bodo morala od kalifornijskega DMV pridobiti dovoljenje. Nova pravila začnejo veljati z 2. aprilom in veljajo le za osebna vozila. Kalifornija je preizkusni poligon za testiranje samovozečih avtomobilov. Bila je prva ameriška zvezna država, ki je leta 2014 dovolila testiranje avtonomnih avtomobilov na javnih cestah. Spremembe pravil skrbno spremljajo podjetja, kot so General Motors, Waymo in Uber, ki razvijajo samovozeči vozni park za javno uporabo. Okoli 50 podjetij s približno 300 avtomobili ima dovoljenje DMV za testiranje avtonomnih avtomobilov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...

FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki