Po svetovni premeri prenovljenega edgea v Detroitu je Ford predstavil še različico za evropske kupce. Oblikovno gre za evolucijo, saj so mu s posodobitvijo pomladili obraz. Nova so LED-svetila, spremenjena maska hladilnika in oba odbijača. Na zadku so spremenili svetila, predel med lučmi pa obarvali v bleščečo črno barvo. Notranjost ni bila deležna večjih posegov oblikovalcev, so pa ji več časa namenili inženirji.
Fordov najnaprednejši športni terenec
Na seznamu osnovne opreme je več varnostnih sistemov in tehnologij za pomoč vozniku. Novost na evropskem trgu je zaviranje po trčenju, pomočnik za vožnjo v sredini voznega pasu, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop-and-Go in pomoč pri krmiljenju za izogibanje trkom. Za dodatno udobje je multimedijski sistem združljiv z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto, v predalu osrednje armaturne plošče pa je blazina za brezžično polnjenje. Instrumentalna plošča je v celoti digitalna.
Motorna paleta povsem dizelska
Pod motornim pokrovom je novi 2-litrski biturbo motor EcoBlue s 175 kilovati (238 konjskimi močmi). Na voljo bo tudi s 110 in 139 kilovati (s 150 in 190 konjskimi močmi), serijsko pa bo opremljen s sistemom Auto Start-Stop. Šibkejši bo povezan z novim samodejnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesni par, zmogljivejši pa s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Samodejni menjalnik ima po novem osem prestav, namesto z ročico pa ga boste upravljali prek vrtljivega gumba.
Prvič z opremo ST-line
Ford edge boste lahko opremili s paketi opreme trend, titanium in vignale, prvič pa bo na razpolago tudi v oblačilih ST-line. Slednja oprema pomeni najvišjo raven opremljenosti. Prepoznali ga boste po barvno usklajenih karoserijskih elementih, dveh oglatih izpušnih ceveh, ter po 20- ali 21-palčnih platiščih. Ima športno vzmetenje, prilagodljivo krmiljenje ter možnost prestavljanja z obvolanskima prestavnima ročicama. Prenovljenega edgea lahko na slovenskih cestah pričakujete konec leta.