Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Svetovalec razlaga, kako na avto plačati manj davka Pogovor z Zdravkom Poljaševićem, predstavnikom nemške družbe BronzMobile.de GmbH in slovenskih Kreativnih najemov, ki so zaslužni za to, da številna luksuzna vozila slovenskih lastnikov vozijo pod nemško tablico SIG.
Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Stare vrednote novega volvovega karavana: varnost, udobje in prostornost Tako opevana dinamika v razredu poslovnih karavanov je pri volvu V60 postavljena na stranski tir. Izpostavljene pa so vrednote, ki jih dejansko najbolj potrebujemo - varnost, udobje in prostornost
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom Nastopač za mestni vrvež s francoskim naglasom DS3 crossback na ceste prinaša francoski šik, visokotehnološke rešitve in ob konvencionalnih še električni pogon

Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj

Čas branja: 3 min
26.02.2018  08:00
Ferrari bo v Ženevi predstavil svojega novega poskočnega konjiča 488 pista, ki bo tudi neprofesionalnim voznikom približal užitke, ki jih ponuja več kot 700-glava konjenica.
Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj

Iz Maranela odmevajo novice o rojstvu novega dirkalnega konja. Ferrari 488 pista temelji na paradnemu konju 488 GTB. Novi 488 pista je cestni superšportnik z lastnostmi dirkalnika. V podjetju so se med razvojem spopadali z brezkompromisno nalogo: narediti avto, ki ponuja zmogljivosti dirkalnikov tudi za neprofesionalne voznike.

Za njim se boste ozrli

Obliko narekujejo rešitve iz dirkaškega programa. Hudobno privoščljiv obraz zaznamuje S-kanal ter sprednji difuzor, rešitev iz formule ena, ki z usmerjanjem zraka pod sprednjimi lučmi in nato po sprednjem pokrovu ustvarja dodatno potisno silo na sprednji osi. Krilo na vrhu zadka v obliki delfinove plavuti deluje kot spojler. Zadnji odbijač skriva dodatne izstopne reže in velikanski difuzor, ki se razteza čez celotno širino zadka.

Ne dirkate? S tem bi znali.

Kljuka na vratih služi tudi kot krilce, ki zrak usmerja v bližnjo odprtino. Voznika objemata ozka športna sedeža iz alkantare in štiritočkovni varnostni pas. Vozne lastnosti mu omogočajo uživanje v polnih zmogljivostih avta ter enostavnejši nadzor njegovih meja. Sistem SSC omogoča drsenje skozi ovinke brez vmešavanja pomožnih elektronskih sistemov. Za omejevanje posredovanja pomagal sta tu še elektronsko nadzorovan diferencial in stikalo Manettino. S prilagodljivimi magnetoreološkimi blažilniki se spreminja trdota vzmetenja.

Ob odbijačih, spojlerju in motornem pokrovu so iz ogljikovih vlaken izdelana še 20-palčna platišča. 488 pista je z uporabo najnaprednejših rešitev v primerjavi z modelom 488 GTB izgubil okoli 90 kilogramov, suha teža znaša le 1.280 kilogramov.

7,6 sekunde do 200 kilometrov na uro

Za potnikoma preži najmočnejši osemvaljni motor v zgodovini italijanske znamke. Gre za evolucijo 3,9-litrskega biturbo agregata iz modela 488 GTB, ki se zavrti do osem tisočkrat na minuto. Največja moč je 530 kilovatov (720 konjev) maksimalnimi navor pa 770 njutonmetrov. Do 100 kilometrov na uro potrebuje manj kot 2,9 sekunde, do 200 približno 7,6 sekunde, polni galop pa je pri 340 kilometrih na uro. Inženirji obljubljajo agresiven zvok skozi celoten razpon vrtljajev motorja.

Ferrari 488 pista je najnovejši ferrari posebne serije s sredinsko postavitvijo motorja, ki nadaljuje tradicijo ferrarijev 360 challenge stradale, 430 scuderia in 458 speciale. V primerjavi s predhodniki je po besedah Ferrarija boljši na področju vozne dinamike. Po poročanju nekaterih medijev naj bi 488 pista na domači stezi v Fioranu izboljšal čas do sedaj najhitrejšega la ferrarija. Italijani bodo nov model prvič na ogled postavili v Ženevi, s prodajo pa naj bi začeli poleti.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Video: Ferrari, ki je v svet popeljal lepote Slovenije 1

Ferrari je promocijski material za novi kabriolet portofino posnel v Sloveniji. Video je objavljen, poglejte kje in kaj vse so posneli.

MANAGER
Manager
Manager Ferrari – 70-letnik, ki je za vedno zaznamoval avtomobilske dirke

Letos pri Ferrariju praznujejo 70 let rojstva avtomobilske znamke, v Mo­deni pa petletnico odprtja muzeja, ki ga je načrtoval eden...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

AVTO
Posel
Posel Sanjski izzivi ali nočne more – kaj se dogaja s Teslo 3

Nad ameriško družbo za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla pod vodstvom Elona Muska se v zadnjem času zgrinjajo oblaki –...

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

FINANCE
Članki
Članki Koliko se bo po brexitu skrčil evropski parlament?

Kaj se bo po brexitu zgodilo s 73 sedeži evroposlancev iz Velike Britanije? Evropski parlament je danes izglasoval svoj predlog, ki ga...

FINANCE
Članki
Članki W. Buffett svari: Ne zadolžujte se za nakup delnic

To je sloviti naložbenik Warren Buffett med drugim zapisal v pismu delničarjem svoje družbe Berkshire Hathaway, ki je z leti pridobilo...