Iz Maranela odmevajo novice o rojstvu novega dirkalnega konja. Ferrari 488 pista temelji na paradnemu konju 488 GTB. Novi 488 pista je cestni superšportnik z lastnostmi dirkalnika. V podjetju so se med razvojem spopadali z brezkompromisno nalogo: narediti avto, ki ponuja zmogljivosti dirkalnikov tudi za neprofesionalne voznike.
Za njim se boste ozrli
Obliko narekujejo rešitve iz dirkaškega programa. Hudobno privoščljiv obraz zaznamuje S-kanal ter sprednji difuzor, rešitev iz formule ena, ki z usmerjanjem zraka pod sprednjimi lučmi in nato po sprednjem pokrovu ustvarja dodatno potisno silo na sprednji osi. Krilo na vrhu zadka v obliki delfinove plavuti deluje kot spojler. Zadnji odbijač skriva dodatne izstopne reže in velikanski difuzor, ki se razteza čez celotno širino zadka.
Ne dirkate? S tem bi znali.
Kljuka na vratih služi tudi kot krilce, ki zrak usmerja v bližnjo odprtino. Voznika objemata ozka športna sedeža iz alkantare in štiritočkovni varnostni pas. Vozne lastnosti mu omogočajo uživanje v polnih zmogljivostih avta ter enostavnejši nadzor njegovih meja. Sistem SSC omogoča drsenje skozi ovinke brez vmešavanja pomožnih elektronskih sistemov. Za omejevanje posredovanja pomagal sta tu še elektronsko nadzorovan diferencial in stikalo Manettino. S prilagodljivimi magnetoreološkimi blažilniki se spreminja trdota vzmetenja.
Ob odbijačih, spojlerju in motornem pokrovu so iz ogljikovih vlaken izdelana še 20-palčna platišča. 488 pista je z uporabo najnaprednejših rešitev v primerjavi z modelom 488 GTB izgubil okoli 90 kilogramov, suha teža znaša le 1.280 kilogramov.
7,6 sekunde do 200 kilometrov na uro
Za potnikoma preži najmočnejši osemvaljni motor v zgodovini italijanske znamke. Gre za evolucijo 3,9-litrskega biturbo agregata iz modela 488 GTB, ki se zavrti do osem tisočkrat na minuto. Največja moč je 530 kilovatov (720 konjev) maksimalnimi navor pa 770 njutonmetrov. Do 100 kilometrov na uro potrebuje manj kot 2,9 sekunde, do 200 približno 7,6 sekunde, polni galop pa je pri 340 kilometrih na uro. Inženirji obljubljajo agresiven zvok skozi celoten razpon vrtljajev motorja.
Ferrari 488 pista je najnovejši ferrari posebne serije s sredinsko postavitvijo motorja, ki nadaljuje tradicijo ferrarijev 360 challenge stradale, 430 scuderia in 458 speciale. V primerjavi s predhodniki je po besedah Ferrarija boljši na področju vozne dinamike. Po poročanju nekaterih medijev naj bi 488 pista na domači stezi v Fioranu izboljšal čas do sedaj najhitrejšega la ferrarija. Italijani bodo nov model prvič na ogled postavili v Ženevi, s prodajo pa naj bi začeli poleti.