Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Anže Kopitar se je iz mercedesovega kupeja CLS presedel v luksuzni terenec GLE Najuspešnejši slovenski hokejist Anže Kopitar je na obisku v Sloveniji prejel novega jeklenega konjička. Odslej se bo v domačih krajih vozil z luksuznim terencem mercedes-benz GLE.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.

Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska...   dodaj
Ferrari dodaj
SSC dodaj
 
Čas branja: 3 min
26.02.2018  08:00
Ferrari bo v Ženevi predstavil svojega novega poskočnega konjiča 488 pista, ki bo tudi neprofesionalnim voznikom približal užitke, ki jih ponuja več kot 700-glava konjenica.
Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
avtomobilska industrija   dodaj
Ferrari dodaj
SSC dodaj

Iz Maranela odmevajo novice o rojstvu novega dirkalnega konja. Ferrari 488 pista temelji na paradnemu konju 488 GTB. Novi 488 pista je cestni superšportnik z lastnostmi dirkalnika. V podjetju so se med razvojem spopadali z brezkompromisno nalogo: narediti avto, ki ponuja zmogljivosti dirkalnikov tudi za neprofesionalne voznike.

Za njim se boste ozrli

Obliko narekujejo rešitve iz dirkaškega programa. Hudobno privoščljiv obraz zaznamuje S-kanal ter sprednji difuzor, rešitev iz formule ena, ki z usmerjanjem zraka pod sprednjimi lučmi in nato po sprednjem pokrovu ustvarja dodatno potisno silo na sprednji osi. Krilo na vrhu zadka v obliki delfinove plavuti deluje kot spojler. Zadnji odbijač skriva dodatne izstopne reže in velikanski difuzor, ki se razteza čez celotno širino zadka.

Ne dirkate? S tem bi znali.

Kljuka na vratih služi tudi kot krilce, ki zrak usmerja v bližnjo odprtino. Voznika objemata ozka športna sedeža iz alkantare in štiritočkovni varnostni pas. Vozne lastnosti mu omogočajo uživanje v polnih zmogljivostih avta ter enostavnejši nadzor njegovih meja. Sistem SSC omogoča drsenje skozi ovinke brez vmešavanja pomožnih elektronskih sistemov. Za omejevanje posredovanja pomagal sta tu še elektronsko nadzorovan diferencial in stikalo Manettino. S prilagodljivimi magnetoreološkimi blažilniki se spreminja trdota vzmetenja.

Ob odbijačih, spojlerju in motornem pokrovu so iz ogljikovih vlaken izdelana še 20-palčna platišča. 488 pista je z uporabo najnaprednejših rešitev v primerjavi z modelom 488 GTB izgubil okoli 90 kilogramov, suha teža znaša le 1.280 kilogramov.

7,6 sekunde do 200 kilometrov na uro

Za potnikoma preži najmočnejši osemvaljni motor v zgodovini italijanske znamke. Gre za evolucijo 3,9-litrskega biturbo agregata iz modela 488 GTB, ki se zavrti do osem tisočkrat na minuto. Največja moč je 530 kilovatov (720 konjev) maksimalnimi navor pa 770 njutonmetrov. Do 100 kilometrov na uro potrebuje manj kot 2,9 sekunde, do 200 približno 7,6 sekunde, polni galop pa je pri 340 kilometrih na uro. Inženirji obljubljajo agresiven zvok skozi celoten razpon vrtljajev motorja.

Ferrari 488 pista je najnovejši ferrari posebne serije s sredinsko postavitvijo motorja, ki nadaljuje tradicijo ferrarijev 360 challenge stradale, 430 scuderia in 458 speciale. V primerjavi s predhodniki je po besedah Ferrarija boljši na področju vozne dinamike. Po poročanju nekaterih medijev naj bi 488 pista na domači stezi v Fioranu izboljšal čas do sedaj najhitrejšega la ferrarija. Italijani bodo nov model prvič na ogled postavili v Ženevi, s prodajo pa naj bi začeli poleti.

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Video: Ferrari, ki je v svet popeljal lepote Slovenije 1

Ferrari je promocijski material za novi kabriolet portofino posnel v Sloveniji. Video je objavljen, poglejte kje in kaj vse so posneli.

MANAGER
Manager
Manager Ferrari – 70-letnik, ki je za vedno zaznamoval avtomobilske dirke

Letos pri Ferrariju praznujejo 70 let rojstva avtomobilske znamke, v Mo­deni pa petletnico odprtja muzeja, ki ga je načrtoval eden...

FINANCE
Članki
Članki EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani...

AVTO
Posel
Posel Sanjski izzivi ali nočne more – kaj se dogaja s Teslo 3

Nad ameriško družbo za proizvodnjo električnih avtomobilov Tesla pod vodstvom Elona Muska se v zadnjem času zgrinjajo oblaki –...

FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...