Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj

Čas branja: 3 min
26.02.2018  08:00
Ferrari bo v Ženevi predstavil svojega novega poskočnega konjiča 488 pista, ki bo tudi neprofesionalnim voznikom približal užitke, ki jih ponuja več kot 700-glava konjenica.
Ferrari 488 pista: čistokrvni dirkaški konj

Iz Maranela odmevajo novice o rojstvu novega dirkalnega konja. Ferrari 488 pista temelji na paradnemu konju 488 GTB. Novi 488 pista je cestni superšportnik z lastnostmi dirkalnika. V podjetju so se med razvojem spopadali z brezkompromisno nalogo: narediti avto, ki ponuja zmogljivosti dirkalnikov tudi za neprofesionalne voznike.

Za njim se boste ozrli

Obliko narekujejo rešitve iz dirkaškega programa. Hudobno privoščljiv obraz zaznamuje S-kanal ter sprednji difuzor, rešitev iz formule ena, ki z usmerjanjem zraka pod sprednjimi lučmi in nato po sprednjem pokrovu ustvarja dodatno potisno silo na sprednji osi. Krilo na vrhu zadka v obliki delfinove plavuti deluje kot spojler. Zadnji odbijač skriva dodatne izstopne reže in velikanski difuzor, ki se razteza čez celotno širino zadka.

Ne dirkate? S tem bi znali.

Kljuka na vratih služi tudi kot krilce, ki zrak usmerja v bližnjo odprtino. Voznika objemata ozka športna sedeža iz alkantare in štiritočkovni varnostni pas. Vozne lastnosti mu omogočajo uživanje v polnih zmogljivostih avta ter enostavnejši nadzor njegovih meja. Sistem SSC omogoča drsenje skozi ovinke brez vmešavanja pomožnih elektronskih sistemov. Za omejevanje posredovanja pomagal sta tu še elektronsko nadzorovan diferencial in stikalo Manettino. S prilagodljivimi magnetoreološkimi blažilniki se spreminja trdota vzmetenja.

Ob odbijačih, spojlerju in motornem pokrovu so iz ogljikovih vlaken izdelana še 20-palčna platišča. 488 pista je z uporabo najnaprednejših rešitev v primerjavi z modelom 488 GTB izgubil okoli 90 kilogramov, suha teža znaša le 1.280 kilogramov.

7,6 sekunde do 200 kilometrov na uro

Za potnikoma preži najmočnejši osemvaljni motor v zgodovini italijanske znamke. Gre za evolucijo 3,9-litrskega biturbo agregata iz modela 488 GTB, ki se zavrti do osem tisočkrat na minuto. Največja moč je 530 kilovatov (720 konjev) maksimalnimi navor pa 770 njutonmetrov. Do 100 kilometrov na uro potrebuje manj kot 2,9 sekunde, do 200 približno 7,6 sekunde, polni galop pa je pri 340 kilometrih na uro. Inženirji obljubljajo agresiven zvok skozi celoten razpon vrtljajev motorja.

Ferrari 488 pista je najnovejši ferrari posebne serije s sredinsko postavitvijo motorja, ki nadaljuje tradicijo ferrarijev 360 challenge stradale, 430 scuderia in 458 speciale. V primerjavi s predhodniki je po besedah Ferrarija boljši na področju vozne dinamike. Po poročanju nekaterih medijev naj bi 488 pista na domači stezi v Fioranu izboljšal čas do sedaj najhitrejšega la ferrarija. Italijani bodo nov model prvič na ogled postavili v Ženevi, s prodajo pa naj bi začeli poleti.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novice
Novice Video: Ferrari, ki je v svet popeljal lepote Slovenije 1

Ferrari je promocijski material za novi kabriolet portofino posnel v Sloveniji. Video je objavljen, poglejte kje in kaj vse so posneli.

MANAGER
Manager
Manager Ferrari – 70-letnik, ki je za vedno zaznamoval avtomobilske dirke

Letos pri Ferrariju praznujejo 70 let rojstva avtomobilske znamke, v Mo­deni pa petletnico odprtja muzeja, ki ga je načrtoval eden...

FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Trump in Ši merita moči, evrska industrija pa že slabi 4

V časovnici in grafih - kako zaostrovanje trgovinskih odnosov vnaša nervozo na borze ter tudi že v evrsko industrijo

FINANCE
Članki
Članki Kdo sta Matteo Salvini in Luigi di Maio, zmagovalna obraza italijanskih volitev 1

Matteo Salvini, prvi obraz desničarske Lige, nekdaj Severne lige, je dejal, da ima pravico, da poskusi sestaviti vlado. A največ podpore...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Če se udarijo Trump, Ši, Putin in Merklova, bo bolelo nas vse 10

Slovenija v ZDA ali na Kitajsko proda malo, sta pa to, poleg Rusije, najpomembnejša partnerja za EU-28