Avto

Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto

Porschejev kralj dirkališč je v zadnji izvedbi opremljen z najzmogljivejšim atmosferskim motorjem, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

Avtor
26.02.2018 07:02
Čas branja: 3 min

Oznako RS pri Porscheju namestijo le na brezkompromisne dirkalnike, ki z dirkališča lahko zapeljejo tudi na javne ceste. Pri porscheju 911 GT3 RS gre za vrhunec ponudbe, pri kateri za osnovo vzamejo karoserijo modela 911 turbo, vanj postavijo atmosferski motor (iz modela GT3) in pogon na zadnji kolesni par. Karoserija dobi več večjih odprtin in rež za prezračevanje zavor in pogonskega sklopa. Na zadku se bohoti velikansko visoko nameščeno krilo za dodaten potisk ob višjih hitrostih.

Oddelek Porsche Motorsport je z razvojem novega GT3 RS začel kmalu po izidu ultimativnega GT2 RS. Od slednjega je dobil pragove, zadnje ročno nastavljivo krilo in kanala na sprednjem pokrovu. Ta usmerjata zrak proti zavoram in omogočata zglajeno obliko podvozja, ki zrak potiska do difuzorja. Oblikovno se od predhodnika bistveno ne razlikuje. Dnevne LED luči so sedaj del sprednjih zračnikov. Spremembe so opazne še na podaljšku sprednjega odbijača in na zračnikih v zadnjem odbijaču.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Obsedenost s težo

Da bi novi GT3 RS tehtal čim manj, so se povsod zatekali k uporabi lahkih materialov. Pokrov prtljažnika, motorja in blatniki so narejeni iz ogljikovih vlaken, streha pa iz magnezija. V notranjosti so odstranili zadnje sedeža, večino zvočne izolacije, običajne sedeže so nadomestili s školjkastimi iz ogljikovih vlaken.

Zadnja okna so iz tanjšega stekla, vlogo ročic na vratih pa sta prevzela trakova. Vratne obloge so iz lahkih materialov, predalčke so nadomestili z odlagalnimi mrežami. Prvič bo GT3 RS mogoče opremiti s paketom Weissach. V tem primeru streho, šasijo, dele zunanjosti in notranjosti še dodatno opremijo s komponentami iz ogljikovih vlaken, platišča pa so iz magnezija.

Osredotočenost na vozno dinamiko

Za boljšo stabilnost in natančnost na stezi so dodelali krmiljenje in na novo kalibrirali krmiljenje zadnjih koles. Izboljšana elektronska zapora zadnjega diferenciala omogoča višje zmogljivosti ob vstopu in izstopu iz zavojev. GT3 RS ima prilagodljive blažilnike in omogoča ročno nastavljanje stabilizatorjev. Za uravnavanje obrabe pnevmatik in stabilnosti avtomobila so ročno nastavljivi navpični naklon (usločenost), zaostajanje in stekanje koles.

Odločen ne turbinam

Za zadnjo osjo je potisnjen atmosferski šestvaljni bokserski motor s štirimi litri delovne prostornine. V novem GT3 RS iztisne dodatnih 15 kilovatov (20) na skupaj 383 kilovatov (520), zavrti pa se vse do devet tisoč vrtljajev na minuto. Skok do stotice traja le 3,2 sekunde, pospeševanje pa se konča pri 312 kilometrih na uro. Glede na način vožnje dinamični ležaji motorja povezujejo prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.

V ponudbi le samodejni menjalnik

Pobesneli GT3 RS je porscheju na splet ušel še pred uradno svetovno premiero, ki bo v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Kljub govoricam o ročnem menjalniku bo GT3 RS mogoče izbrati le s samodejnim menjalnikom PDK z dvema sklopkama. Naročila že sprejemajo, na nemškem trgu bo v sredini aprila. Začetna cena z davkom v Nemčiji bo 195 tisoč evrov, v Sloveniji pa vsaj 250 tisoč evrov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Avto
Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji 3

Porsche je v Ženevi predstavil nadaljevanje električne zgodbe – koncept mission-E cross turismo je primer športnega in uporabnega avtomobila prihodnosti z izključno električnim pogonom

FINANCE
Avto
Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade
Avto
AvtoUroš Božin Zaposlenim v Porscheju več kot devet tisoč evrov nagrade 5

Okoli 23 tisoč zaposlenim bo Porsche za odlično poslovanje izplačal 9.656 evrov nagrade

FINANCE
Članki
Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo
PRO
Članki
ČlankiFinance PRO Kako je Porsche z električnimi modeli izzval Teslo (PRO)

Prihodnost bo električna, pravijo pri Porscheju, njihova rdeča nit pa sta električni športnik in električni športni terenec, s katerima so izzvali celo Teslo.

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov
Avto
AvtoMiloš Milač Porsche izdal in razprodal obveznice v vrednosti 280 milijonov evrov

Posojilo v obliki zadolžnice je dobilo več kot 50 institucionalnih vlagateljev

FINANCE
Avto
Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike
Avto
AvtoMiloš Milač Takšna bo električna prihodnost avtomobilske eksotike

Rjovenje šest-, osem-, deset- in 12-valjnih strojev se z elektriko seveda poslavlja.

FINANCE
Avto
Nemci zabili nov žebelj v krsto dizla
Avto
AvtoMiloš Milač Nemci zabili nov žebelj v krsto dizla 3

Nemci bodo lahko omejili ali celo zaprli mesta za starejše dizle, uspešni Slovenec Tom Fux na novem položaju v evropski Toyoti, za volanom e-golfa v boju z nizkimi temperaturami in številne ženevske novosti.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.