Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto

Čas branja: 3 min
26.02.2018  07:02
Porschejev kralj dirkališč je v zadnji izvedbi opremljen z najzmogljivejšim atmosferskim motorjem, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti.
Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto

Oznako RS pri Porscheju namestijo le na brezkompromisne dirkalnike, ki z dirkališča lahko zapeljejo tudi na javne ceste. Pri porscheju 911 GT3 RS gre za vrhunec ponudbe, pri kateri za osnovo vzamejo karoserijo modela 911 turbo, vanj postavijo atmosferski motor (iz modela GT3) in pogon na zadnji kolesni par. Karoserija dobi več večjih odprtin in rež za prezračevanje zavor in pogonskega sklopa. Na zadku se bohoti velikansko visoko nameščeno krilo za dodaten potisk ob višjih hitrostih.

Oddelek Porsche Motorsport je z razvojem novega GT3 RS začel kmalu po izidu ultimativnega GT2 RS. Od slednjega je dobil pragove, zadnje ročno nastavljivo krilo in kanala na sprednjem pokrovu. Ta usmerjata zrak proti zavoram in omogočata zglajeno obliko podvozja, ki zrak potiska do difuzorja. Oblikovno se od predhodnika bistveno ne razlikuje. Dnevne LED luči so sedaj del sprednjih zračnikov. Spremembe so opazne še na podaljšku sprednjega odbijača in na zračnikih v zadnjem odbijaču.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Obsedenost s težo

Da bi novi GT3 RS tehtal čim manj, so se povsod zatekali k uporabi lahkih materialov. Pokrov prtljažnika, motorja in blatniki so narejeni iz ogljikovih vlaken, streha pa iz magnezija. V notranjosti so odstranili zadnje sedeža, večino zvočne izolacije, običajne sedeže so nadomestili s školjkastimi iz ogljikovih vlaken.

Zadnja okna so iz tanjšega stekla, vlogo ročic na vratih pa sta prevzela trakova. Vratne obloge so iz lahkih materialov, predalčke so nadomestili z odlagalnimi mrežami. Prvič bo GT3 RS mogoče opremiti s paketom Weissach. V tem primeru streho, šasijo, dele zunanjosti in notranjosti še dodatno opremijo s komponentami iz ogljikovih vlaken, platišča pa so iz magnezija.

Osredotočenost na vozno dinamiko

Za boljšo stabilnost in natančnost na stezi so dodelali krmiljenje in na novo kalibrirali krmiljenje zadnjih koles. Izboljšana elektronska zapora zadnjega diferenciala omogoča višje zmogljivosti ob vstopu in izstopu iz zavojev. GT3 RS ima prilagodljive blažilnike in omogoča ročno nastavljanje stabilizatorjev. Za uravnavanje obrabe pnevmatik in stabilnosti avtomobila so ročno nastavljivi navpični naklon (usločenost), zaostajanje in stekanje koles.

Odločen ne turbinam

Za zadnjo osjo je potisnjen atmosferski šestvaljni bokserski motor s štirimi litri delovne prostornine. V novem GT3 RS iztisne dodatnih 15 kilovatov (20) na skupaj 383 kilovatov (520), zavrti pa se vse do devet tisoč vrtljajev na minuto. Skok do stotice traja le 3,2 sekunde, pospeševanje pa se konča pri 312 kilometrih na uro. Glede na način vožnje dinamični ležaji motorja povezujejo prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.

V ponudbi le samodejni menjalnik

Pobesneli GT3 RS je porscheju na splet ušel še pred uradno svetovno premiero, ki bo v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Kljub govoricam o ročnem menjalniku bo GT3 RS mogoče izbrati le s samodejnim menjalnikom PDK z dvema sklopkama. Naročila že sprejemajo, na nemškem trgu bo v sredini aprila. Začetna cena z davkom v Nemčiji bo 195 tisoč evrov, v Sloveniji pa vsaj 250 tisoč evrov.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Porsche prihodnosti – mission-E cross turismo s 600 električnimi konji 3

Porsche je v Ženevi predstavil nadaljevanje električne zgodbe – koncept mission-E cross turismo je primer športnega in uporabnega...

SUBV
Članki
Članki (pogajanja) Kako za proračun EU po 2020 dati čim manj, a z njim doseči čim več 1

V grafih in številkah - pred začetkom formalnih pogajanj o novem večletnem proračun EU; Slovenija je neuradno po letu 2020 v proračun...

FINANCE
Članki
Članki (grafi) Koliko dražja so posojila v Sloveniji v primerjavi z evrskim povprečjem 2

Pogledali smo, kakšne so po podatkih ECB v povprečju tržne obrestne mere za dolgoročna stanovanjska posojila v Sloveniji in drugih...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki Trump neti trgovinsko vojno - lahko kongres povozi njegovo odločitev? 7

Ameriški predsednik je konec tedna uresničil napoved o uvedbi dodatnih carin na jeklo in aluminij in podpisal izvršni odlok o njihovi...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Trump in Ši merita moči, evrska industrija pa že slabi 4

V časovnici in grafih - kako zaostrovanje trgovinskih odnosov vnaša nervozo na borze ter tudi že v evrsko industrijo