Oznako RS pri Porscheju namestijo le na brezkompromisne dirkalnike, ki z dirkališča lahko zapeljejo tudi na javne ceste. Pri porscheju 911 GT3 RS gre za vrhunec ponudbe, pri kateri za osnovo vzamejo karoserijo modela 911 turbo, vanj postavijo atmosferski motor (iz modela GT3) in pogon na zadnji kolesni par. Karoserija dobi več večjih odprtin in rež za prezračevanje zavor in pogonskega sklopa. Na zadku se bohoti velikansko visoko nameščeno krilo za dodaten potisk ob višjih hitrostih.
Oddelek Porsche Motorsport je z razvojem novega GT3 RS začel kmalu po izidu ultimativnega GT2 RS. Od slednjega je dobil pragove, zadnje ročno nastavljivo krilo in kanala na sprednjem pokrovu. Ta usmerjata zrak proti zavoram in omogočata zglajeno obliko podvozja, ki zrak potiska do difuzorja. Oblikovno se od predhodnika bistveno ne razlikuje. Dnevne LED luči so sedaj del sprednjih zračnikov. Spremembe so opazne še na podaljšku sprednjega odbijača in na zračnikih v zadnjem odbijaču.
Obsedenost s težo
Da bi novi GT3 RS tehtal čim manj, so se povsod zatekali k uporabi lahkih materialov. Pokrov prtljažnika, motorja in blatniki so narejeni iz ogljikovih vlaken, streha pa iz magnezija. V notranjosti so odstranili zadnje sedeža, večino zvočne izolacije, običajne sedeže so nadomestili s školjkastimi iz ogljikovih vlaken.
Zadnja okna so iz tanjšega stekla, vlogo ročic na vratih pa sta prevzela trakova. Vratne obloge so iz lahkih materialov, predalčke so nadomestili z odlagalnimi mrežami. Prvič bo GT3 RS mogoče opremiti s paketom Weissach. V tem primeru streho, šasijo, dele zunanjosti in notranjosti še dodatno opremijo s komponentami iz ogljikovih vlaken, platišča pa so iz magnezija.
Osredotočenost na vozno dinamiko
Za boljšo stabilnost in natančnost na stezi so dodelali krmiljenje in na novo kalibrirali krmiljenje zadnjih koles. Izboljšana elektronska zapora zadnjega diferenciala omogoča višje zmogljivosti ob vstopu in izstopu iz zavojev. GT3 RS ima prilagodljive blažilnike in omogoča ročno nastavljanje stabilizatorjev. Za uravnavanje obrabe pnevmatik in stabilnosti avtomobila so ročno nastavljivi navpični naklon (usločenost), zaostajanje in stekanje koles.
Odločen ne turbinam
Za zadnjo osjo je potisnjen atmosferski šestvaljni bokserski motor s štirimi litri delovne prostornine. V novem GT3 RS iztisne dodatnih 15 kilovatov (20) na skupaj 383 kilovatov (520), zavrti pa se vse do devet tisoč vrtljajev na minuto. Skok do stotice traja le 3,2 sekunde, pospeševanje pa se konča pri 312 kilometrih na uro. Glede na način vožnje dinamični ležaji motorja povezujejo prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.
V ponudbi le samodejni menjalnik
Pobesneli GT3 RS je porscheju na splet ušel še pred uradno svetovno premiero, ki bo v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Kljub govoricam o ročnem menjalniku bo GT3 RS mogoče izbrati le s samodejnim menjalnikom PDK z dvema sklopkama. Naročila že sprejemajo, na nemškem trgu bo v sredini aprila. Začetna cena z davkom v Nemčiji bo 195 tisoč evrov, v Sloveniji pa vsaj 250 tisoč evrov.