Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu Bavarska kraljeva limuzina, ki se ozira po Daljnem vzhodu S prenovo so se v Münchnu posvetili kozmetičnim popravkom, tehnološki nadgradnji in čistim motorjem
Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Električni nissan leaf za dolgoprogaše - z 218 konji in 62-kilovatno baterijo Prek 50 odstotkov zmogljivejša baterija, 42 odstotkov večji doseg, dodatnih 168 kilogramov mase in za 50 kilovatov močnejši električni motor
Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Ford in Volkswagen: Partnerstvo, ki bo prihranilo milijardo dolarjev Znanih je nekaj podrobnosti o strateškem partnerstvu med ameriškim in nemškim avtomobilskim velikanom. S sodelovanjem bosta družbi prihranili milijardo dolarjev (880 milijonov evrov).
Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Razlogi, ki peugeotu 508 dvigajo samozavest Morda je kriva oblika, morda poslovni rezultati skupine PSA ali pa kaj drugega. Peugeot že dolgo ni bil tako samozavesten v razredu, ki sicer upada, vladajo pa mu Nemci.
Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Ford focus z lahkoto do zmage v izboru Slovenski avto leta 2019 Focusa so na prvo mesto postavili vsi mediji v žiriji Slovenski avto leta, kar mu je prineslo nesporno zmago

Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
26.02.2018  07:02
Porschejev kralj dirkališč je v zadnji izvedbi opremljen z najzmogljivejšim atmosferskim motorjem, ki se zavrti do devettisočkrat v minuti.
Podivjani porsche GT3 RS: dirkalnik Le Mansa za cesto

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Oznako RS pri Porscheju namestijo le na brezkompromisne dirkalnike, ki z dirkališča lahko zapeljejo tudi na javne ceste. Pri porscheju 911 GT3 RS gre za vrhunec ponudbe, pri kateri za osnovo vzamejo karoserijo modela 911 turbo, vanj postavijo atmosferski motor (iz modela GT3) in pogon na zadnji kolesni par. Karoserija dobi več večjih odprtin in rež za prezračevanje zavor in pogonskega sklopa. Na zadku se bohoti velikansko visoko nameščeno krilo za dodaten potisk ob višjih hitrostih.

Oddelek Porsche Motorsport je z razvojem novega GT3 RS začel kmalu po izidu ultimativnega GT2 RS. Od slednjega je dobil pragove, zadnje ročno nastavljivo krilo in kanala na sprednjem pokrovu. Ta usmerjata zrak proti zavoram in omogočata zglajeno obliko podvozja, ki zrak potiska do difuzorja. Oblikovno se od predhodnika bistveno ne razlikuje. Dnevne LED luči so sedaj del sprednjih zračnikov. Spremembe so opazne še na podaljšku sprednjega odbijača in na zračnikih v zadnjem odbijaču.

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

Obsedenost s težo

Da bi novi GT3 RS tehtal čim manj, so se povsod zatekali k uporabi lahkih materialov. Pokrov prtljažnika, motorja in blatniki so narejeni iz ogljikovih vlaken, streha pa iz magnezija. V notranjosti so odstranili zadnje sedeža, večino zvočne izolacije, običajne sedeže so nadomestili s školjkastimi iz ogljikovih vlaken.

Zadnja okna so iz tanjšega stekla, vlogo ročic na vratih pa sta prevzela trakova. Vratne obloge so iz lahkih materialov, predalčke so nadomestili z odlagalnimi mrežami. Prvič bo GT3 RS mogoče opremiti s paketom Weissach. V tem primeru streho, šasijo, dele zunanjosti in notranjosti še dodatno opremijo s komponentami iz ogljikovih vlaken, platišča pa so iz magnezija.

Osredotočenost na vozno dinamiko

Za boljšo stabilnost in natančnost na stezi so dodelali krmiljenje in na novo kalibrirali krmiljenje zadnjih koles. Izboljšana elektronska zapora zadnjega diferenciala omogoča višje zmogljivosti ob vstopu in izstopu iz zavojev. GT3 RS ima prilagodljive blažilnike in omogoča ročno nastavljanje stabilizatorjev. Za uravnavanje obrabe pnevmatik in stabilnosti avtomobila so ročno nastavljivi navpični naklon (usločenost), zaostajanje in stekanje koles.

Odločen ne turbinam

Za zadnjo osjo je potisnjen atmosferski šestvaljni bokserski motor s štirimi litri delovne prostornine. V novem GT3 RS iztisne dodatnih 15 kilovatov (20) na skupaj 383 kilovatov (520), zavrti pa se vse do devet tisoč vrtljajev na minuto. Skok do stotice traja le 3,2 sekunde, pospeševanje pa se konča pri 312 kilometrih na uro. Glede na način vožnje dinamični ležaji motorja povezujejo prednosti trdega in mehkega vpetja motorja.

V ponudbi le samodejni menjalnik

Pobesneli GT3 RS je porscheju na splet ušel še pred uradno svetovno premiero, ki bo v začetku marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Kljub govoricam o ročnem menjalniku bo GT3 RS mogoče izbrati le s samodejnim menjalnikom PDK z dvema sklopkama. Naročila že sprejemajo, na nemškem trgu bo v sredini aprila. Začetna cena z davkom v Nemčiji bo 195 tisoč evrov, v Sloveniji pa vsaj 250 tisoč evrov.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Evrska dilema: naj bo odločanje bolj ali manj centralizirano 10

So fiskalna pravila lahko zgolj enostavna in stroga ali pa na drugi strani prožna in zapletena? Obstaja vmesna pot? In zakaj nekdanji šef...

FINANCE
Članki
Članki ECB s programom QE želi spodbuditi inflacijo. Kakšna je torej evrska inflacija zdaj?

Po danes objavljenih podatkih evropskih statistikov se je evrska inflacija januarja še malo oddaljila od ravni dveh odstotkov – to je...

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače