Peugeot je namenoma ali pa ne ujel nekaj pozornosti pred ženevsko vročico. Novi 508 je ušel na splet, znane pa so skorajda vse informacije o novincu, ki bo zamenjal že skoraj osem let starega predhodnika.
Ključni podatki so dolžina 4,75 metra (osem centimetrov manj kot prej), medosna razdalja je z 2,79 metra krajša za 2,4 centimetra, avto ima v povprečju za 70 kilogramov manjšo maso, visok je le 1,4 metra, a naj bi vseeno ponudil prostorno potniško kabino.
Po poročanju novinarjev nemške revije Auto motor und sport poslovni lev tudi na zadnji klopi ponuja dovolj prostora, za noge in glave, kljub nizki strehi. Prtljažnik bo večji le za 15 litrov, sedaj 487.
Obline novinca zasnovanega na osnovi EMP2 so v osnovi limuzinske, silhueta pa kupejevska s čimer 508 cilja tudi na limuzinske kupeje, denimo volkswagna arteona.
Karoserija je zaznamovana s široko masko, navpičnim LED trakom na robovih karoserije, poudarjeno bočno linijo in skorajda kupejevskim zadkom.
Kabino zaznamuje i-Cockpit z majhnim volanom, višje postavljeno digitalno armaturno ploščo z 12,3 palčnim TFT zaslonom in desetpalčnim zaslonom na vrhu sredinske konzole.
Motorni del bo osvežen. Bencinsko ponudbo bosta predstavljala turbo štirivaljnika s 132 kilovati (180 konjskimi močmi) in 165 kilovati (225 konjskimi močmi). Kasneje bo na voljo tudi priključni hibrid s sistemsko močjo 220 kilovatov (300 konjskih moči) in 60 kilometrskim dosegom zgolj na elektriko.
Dizelski stroji (1,5 litrski in dvolitrski BlueHDI) bodo ponujali 96, 118 in 132 kilovatov (130, 160 in 180 konjskih moči).
Novost je sistem za vidljivost ponoči deluje v povezavi z infrardečo kamero in zaznava živa bitja pred vozilom ponoči ali ob slabši vidljivosti. Sistem zaznava v dometu do 200-250 metrov, torej onstran dometa dolgih luči, ter na sredini digitalne instrumentne plošče prikaže infrardečo sliko območja v voznikovem vidnem polju.
Zapuščina aktualnega 508
Z novincem pa bodo Francozi skušali obuditi prodajo tega modela, ki je v zadnji generaciji strmo padala. Še leta 2011, prvo polno leto prodaje aktualnega 508, je ta v Evropi našel 85.816 kupcev, lani pa le 22.842. Za primerjavo, vodilni tega razreda – volkswagen passat je lani v Evropi prepričal prek 183 tisoč kupcev, 11 odstotkov manj kot predlani.