S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom S to toyoto boste najlažje ušli potniškim dostavnikom Test: toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family: potniški dostavnik, ki uspešno posega v razred velikih enoprostorcev oziroma ponuja najboljše iz obeh svetov
Renault tretjič zapored z rekordno prodajo Renault tretjič zapored z rekordno prodajo Clio 4 je drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, captur pa je na prvem mestu med kompaktnimi križanci. V segmentu srednje velikih enoprostorcev je prvi scenic.
Konferenčna pisarna za šest oseb Konferenčna pisarna za šest oseb Test: ford tourneo custom 2.0 L2H1 2.0 TDCi 125 kW sport; prenova, ki je ustvarila skoraj nov avto. Tourneo custom se po tehniki, udobju in naprednih sistemih lahko primerja z najboljšimi potniškimi dostavniki.
Začetnik prostorskega gibanja Začetnik prostorskega gibanja Test: VW transporter kombi 2.0 TDI 150 4Motion 6R DMR: kultni VW transporter poleg pregovorne trpežnosti, robustnosti, prilagodljivosti in praktičnosti v šesti generaciji odlikujejo še precej avtomobilski občutek v vožnji, sodoben turbodizel in štirikolesni pogon.

Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Čas branja: 3 min
21.02.2018  11:54
Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Tu je še tretji od francosko/nemških trojčkov družine potniških dostavnikov oziroma prostočasovnih avtomobilov. Novi peugeot partner je najbolj poseben v trojici, ki jo sestavljata še citroën berlingo in opel combo. Dobil je novo ime rifter, v kabini pa povsem drugačno ureditev armaturne plošče zasnove i-Cockpit z majhnim volanom in visoko nameščenimi merilniki.

Prenova potniško dostavne trojice je zaključena. Peugeot rifter, naslednik partnerja, je zadnji od treh potniških različic po zasnovi, pogonu in merah enakih avtomobilov, ki bodo prihajali iz tekočih trakov tovarn v tovarnah v mestih Vigo (Španija) in Mangualde (Portugalska).

Zasnova novega rifterja je torej enaka berlingu in combu. Le ponovimo: 4,4 ali 4,75 metra dolžine (podaljšana različica), pet ali sedem sedežev, 775 do 1.050 litrov osnovnega prtljažnika do kar 4.000 litrov ob podrti zadnji klopi oziroma drugi sedežni vrsti s tremi ločenimi sedeži.

Motorni del predstavljata novi 1,5 litrski turbodizel BlueHDI s 55, 74 ali 96 kilovati (75, 100 ali 130 konjskih moči) ter 1,2 litrski trivaljni turbobencinar THP z 81 ali 96 kilovatov (110 ali 130 konjskih moči). Motorji so povezani s pet ali šeststopenjskim ročnim ali (kasneje) osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Kaj je pri rifterju drugače? Najbolj opazen del je prednja maska z zračnimi režami, ki so ožje kot pri ostalih dveh in se dotikajo žarometov, ki so prav tako drugače oblikovani. Drugače je oblikovan tudi odbijač z vgrajenimi meglenkami.

Drugi deli karoserije so podobni bratrancema, manjše razlike so pri stranskih obrobah (berlingo ima denimo zasčite airbump) in na zadku. Rifter ima zadnje žaromete oblike treh levjih krempljev, pravijo pri Peugeotu.

Ključna novost rifterja pa je i-Cockpit znan iz drugih modelov Peugeot, ki je prvič uporabljen v tem razredu vozil. Visoko nameščena armaturna plošča se dviga nad majhen volanski obroč, voznik pa na merilnike gleda prek njega. Merilnika hitrost in vrtljajev sta klasična, kazalec se pri tistem za vrtljaje pomika v desno, ne v levo kot pri nekaterih Peugeotovih modelih.

Sredinska konzola je nameščena precej visoko, na njej pa je vrtljivi gumb samodejnega menjalnika. Enak sistem ima tudi berlingo.

Rifter bo, kot drugi modeli Peugeot, ponudil tudi različico GT line s posebnimi elementi v črni barvi onyx - obrobo okrasne maske, ohišje zunanjih ogledal, nosilne drogove strešnega prtljažnika in vstavke na bočnih letvicah. Dopolnile jo bodo 17-palčna lita platišča "aoraki" z diamantno obdelavo ter monogrami GT Line z bakreno končno obdelavo na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih. V kabini pa bo najdražji paket opazen po usnju na volanu, rjavimi elementi na armaturi in ozadje merilnikov v podobi šahovnice.

Izbor asistenčnih sistemov bo enak kot v berlingu in combu.

Foto: Peugeot

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

AVTO
Testi
Testi Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele...

AVTO
Novosti
Novosti Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline,...

AVTO
Novosti
Novosti Peugeota za družino in posel 6

Na ceste sta zapeljala nova peugeota, zanimiv križanec 5008 in osveženi 308. Cilj obeh je osrečiti svoje kupce s pošteno ceno, dobro...

IZVOZNIKI
Novice
Novice Če se udarijo Trump, Ši, Putin in Merklova, bo bolelo nas vse 10

Slovenija v ZDA ali na Kitajsko proda malo, sta pa to, poleg Rusije, najpomembnejša partnerja za EU-28

AVTO
Nasveti
Nasveti Vse, kar ste želeli vedeti o tožbi proti VW, pa niste imeli koga vprašati

Poiskali smo odgovore na praktična vprašanja, potem ko je bila vložena tožba proti VW, v kateri odškodnino terja tudi 6.024 slovenskih...