Avto

Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

21.02.2018 11:54
Čas branja: 3 min

Tu je še tretji od francosko/nemških trojčkov družine potniških dostavnikov oziroma prostočasovnih avtomobilov. Novi peugeot partner je najbolj poseben v trojici, ki jo sestavljata še citroën berlingo in opel combo. Dobil je novo ime rifter, v kabini pa povsem drugačno ureditev armaturne plošče zasnove i-Cockpit z majhnim volanom in visoko nameščenimi merilniki.

Prenova potniško dostavne trojice je zaključena. Peugeot rifter, naslednik partnerja, je zadnji od treh potniških različic po zasnovi, pogonu in merah enakih avtomobilov, ki bodo prihajali iz tekočih trakov tovarn v tovarnah v mestih Vigo (Španija) in Mangualde (Portugalska).

Zasnova novega rifterja je torej enaka berlingu in combu. Le ponovimo: 4,4 ali 4,75 metra dolžine (podaljšana različica), pet ali sedem sedežev, 775 do 1.050 litrov osnovnega prtljažnika do kar 4.000 litrov ob podrti zadnji klopi oziroma drugi sedežni vrsti s tremi ločenimi sedeži.

Motorni del predstavljata novi 1,5 litrski turbodizel BlueHDI s 55, 74 ali 96 kilovati (75, 100 ali 130 konjskih moči) ter 1,2 litrski trivaljni turbobencinar THP z 81 ali 96 kilovatov (110 ali 130 konjskih moči). Motorji so povezani s pet ali šeststopenjskim ročnim ali (kasneje) osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Kaj je pri rifterju drugače? Najbolj opazen del je prednja maska z zračnimi režami, ki so ožje kot pri ostalih dveh in se dotikajo žarometov, ki so prav tako drugače oblikovani. Drugače je oblikovan tudi odbijač z vgrajenimi meglenkami.

Drugi deli karoserije so podobni bratrancema, manjše razlike so pri stranskih obrobah (berlingo ima denimo zasčite airbump) in na zadku. Rifter ima zadnje žaromete oblike treh levjih krempljev, pravijo pri Peugeotu.

Ključna novost rifterja pa je i-Cockpit znan iz drugih modelov Peugeot, ki je prvič uporabljen v tem razredu vozil. Visoko nameščena armaturna plošča se dviga nad majhen volanski obroč, voznik pa na merilnike gleda prek njega. Merilnika hitrost in vrtljajev sta klasična, kazalec se pri tistem za vrtljaje pomika v desno, ne v levo kot pri nekaterih Peugeotovih modelih.

Sredinska konzola je nameščena precej visoko, na njej pa je vrtljivi gumb samodejnega menjalnika. Enak sistem ima tudi berlingo.

Rifter bo, kot drugi modeli Peugeot, ponudil tudi različico GT line s posebnimi elementi v črni barvi onyx - obrobo okrasne maske, ohišje zunanjih ogledal, nosilne drogove strešnega prtljažnika in vstavke na bočnih letvicah. Dopolnile jo bodo 17-palčna lita platišča "aoraki" z diamantno obdelavo ter monogrami GT Line z bakreno končno obdelavo na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih. V kabini pa bo najdražji paket opazen po usnju na volanu, rjavimi elementi na armaturi in ozadje merilnikov v podobi šahovnice.

Izbor asistenčnih sistemov bo enak kot v berlingu in combu.

Foto: Peugeot

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Nežna, a pomembna prenova
Avto
AvtoMatej Kačič Nežna, a pomembna prenova

Peugeot 308: Pri Peugeotu so enega svojih najpomembnejših modelov za spopad s tekmeci nežno prenovili in predvsem tehnično posodobili. 

FINANCE
Avto
Vse najboljše stvari so tri
Avto
AvtoMatej Kačič Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele 2008, 3008 in 5008 zapakirali še dodatno mero športnega značaja in prestiža.

FINANCE
Avto
Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu
Avto
AvtoMiloš Milač Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

FINANCE
Prevozi
Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja
PRO
Prevozi
Prevozi
PrevoziRedakcija Prevozi Stroji v vlogi prevoznikov, reševalcev in motilcev prešibkega omrežja (PRO)

Transport poganjajo stroji, tovornjaki, dostavniki in drugi. V drugačnih konfiguracijah živijo življenje delavcev, denimo na poplavnih območjih Črne na Koroškem, ki smo jo obiskali sredi februarja.

FINANCE
Avto
Peugeotov modni karavan je prava osvežitev
Avto
AvtoMiloš Milač Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline, tehniko in uporabne rešitve. Obenem je krajši in lažji od predhodnika ter vozi proti prestižnim tekmecem

FINANCE
Avto
Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA
Avto
AvtoMiloš Milač Prodorni šef slovenskega Peugeota je postal podpredsednik PSA

Chopelin bo v naslednjem mandatu optimiziral prodajo in marketing za pet avtomobilskih znamk v Skupini PSA: Peugeot, Citroën, DS, Opel in Vauxhall

FINANCE
Avto
Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča
Avto
AvtoMiloš Milač Elektrika: izziv za slovenske dobavitelje, avtoindustrijo in tudi Akrapoviča

Ponovno smo se zatopili v priljubljeno temo - elektromobilnost! Tokrat s slovenskimi dobavitelji, nekaj vodilnimi iz tujih podjetij in Akrapovičem, ki stavi na bencinsko romantiko. Kako je pripravljen na novo dobo? Pred vrati je avtosalon v Ženevi, zato proizvajalci že razkrivajo novosti...

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)