Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Vroča nemka z obilo, prevečkrat spregledane, bencinske romantike Insignia je privlačna in nevsiljiva avtocestna limuzina, ki v marsikaterem pogledu preseneti. Z 1,6 litrskim turbobencinskim motorjem s 147 kilovati (200 konjskimi močmi) ponuja romantično kombinacijo, ki jo danes na žalost kupci prepogosto spregledajo.
Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju Svetovni avto leta 2019: velika zmaga jaguarja I-pacea, kipci še audiju A7, mclarnu 720S in suzukiju jimnyju V New Yorku smo danes razglasili že 15. zmagovalce izbora Svetovni avto leta. Največ odličij je prejel jaguar I-pace.
Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Mercedes, v katerem se bodo vozili tudi milenijci Še ena vroča srebrna puščica s pečatom Roberta Lešnika. CLA je izjemno pomemben mercedes. Kar 70 odstotkov kupcev je novih, mlajših strank, kar tri četrtine teh pa jih ostane zvestih znamki.
Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Razkošen lexus s 26-palčnim zaslonom le za Azijce Japonski Lexus želi kupcem ponuditi še več prostora in razkošja. To pa je mogoče le v kombijevski zasnovi. Danes je v Šanghaju predstavil prvi enoprostorec LM.

Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 3 min
21.02.2018  11:54
Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj

Tu je še tretji od francosko/nemških trojčkov družine potniških dostavnikov oziroma prostočasovnih avtomobilov. Novi peugeot partner je najbolj poseben v trojici, ki jo sestavljata še citroën berlingo in opel combo. Dobil je novo ime rifter, v kabini pa povsem drugačno ureditev armaturne plošče zasnove i-Cockpit z majhnim volanom in visoko nameščenimi merilniki.

Prenova potniško dostavne trojice je zaključena. Peugeot rifter, naslednik partnerja, je zadnji od treh potniških različic po zasnovi, pogonu in merah enakih avtomobilov, ki bodo prihajali iz tekočih trakov tovarn v tovarnah v mestih Vigo (Španija) in Mangualde (Portugalska).

Zasnova novega rifterja je torej enaka berlingu in combu. Le ponovimo: 4,4 ali 4,75 metra dolžine (podaljšana različica), pet ali sedem sedežev, 775 do 1.050 litrov osnovnega prtljažnika do kar 4.000 litrov ob podrti zadnji klopi oziroma drugi sedežni vrsti s tremi ločenimi sedeži.

Motorni del predstavljata novi 1,5 litrski turbodizel BlueHDI s 55, 74 ali 96 kilovati (75, 100 ali 130 konjskih moči) ter 1,2 litrski trivaljni turbobencinar THP z 81 ali 96 kilovatov (110 ali 130 konjskih moči). Motorji so povezani s pet ali šeststopenjskim ročnim ali (kasneje) osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Kaj je pri rifterju drugače? Najbolj opazen del je prednja maska z zračnimi režami, ki so ožje kot pri ostalih dveh in se dotikajo žarometov, ki so prav tako drugače oblikovani. Drugače je oblikovan tudi odbijač z vgrajenimi meglenkami.

Drugi deli karoserije so podobni bratrancema, manjše razlike so pri stranskih obrobah (berlingo ima denimo zasčite airbump) in na zadku. Rifter ima zadnje žaromete oblike treh levjih krempljev, pravijo pri Peugeotu.

Ključna novost rifterja pa je i-Cockpit znan iz drugih modelov Peugeot, ki je prvič uporabljen v tem razredu vozil. Visoko nameščena armaturna plošča se dviga nad majhen volanski obroč, voznik pa na merilnike gleda prek njega. Merilnika hitrost in vrtljajev sta klasična, kazalec se pri tistem za vrtljaje pomika v desno, ne v levo kot pri nekaterih Peugeotovih modelih.

Sredinska konzola je nameščena precej visoko, na njej pa je vrtljivi gumb samodejnega menjalnika. Enak sistem ima tudi berlingo.

Rifter bo, kot drugi modeli Peugeot, ponudil tudi različico GT line s posebnimi elementi v črni barvi onyx - obrobo okrasne maske, ohišje zunanjih ogledal, nosilne drogove strešnega prtljažnika in vstavke na bočnih letvicah. Dopolnile jo bodo 17-palčna lita platišča "aoraki" z diamantno obdelavo ter monogrami GT Line z bakreno končno obdelavo na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih. V kabini pa bo najdražji paket opazen po usnju na volanu, rjavimi elementi na armaturi in ozadje merilnikov v podobi šahovnice.

Izbor asistenčnih sistemov bo enak kot v berlingu in combu.

Foto: Peugeot

Poslovni avto leta 2019

Glasujte za najboljši avto leta v petih kategorijah: službeni, poslovni, managerski, EKO avto in luksuzni terenec.
Glasovanje poteka do 20. maja.

 

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

AVTO
Testi
Testi Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele...

FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...

FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...

FINANCE
Članki
Članki Spletna prodaja: meja 22 evrov za pošiljke iz Kitajske bo padla, pravila v EU pa se poenostavila

Reforma evropskega sistema DDV prinaša več novosti: prihodnje leto bodo za mikro in zagonska podjetja, ki po spletu storitve prodajajo v...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...