Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Čas branja: 3 min
21.02.2018  11:54
Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Tu je še tretji od francosko/nemških trojčkov družine potniških dostavnikov oziroma prostočasovnih avtomobilov. Novi peugeot partner je najbolj poseben v trojici, ki jo sestavljata še citroën berlingo in opel combo. Dobil je novo ime rifter, v kabini pa povsem drugačno ureditev armaturne plošče zasnove i-Cockpit z majhnim volanom in visoko nameščenimi merilniki.

Prenova potniško dostavne trojice je zaključena. Peugeot rifter, naslednik partnerja, je zadnji od treh potniških različic po zasnovi, pogonu in merah enakih avtomobilov, ki bodo prihajali iz tekočih trakov tovarn v tovarnah v mestih Vigo (Španija) in Mangualde (Portugalska).

Zasnova novega rifterja je torej enaka berlingu in combu. Le ponovimo: 4,4 ali 4,75 metra dolžine (podaljšana različica), pet ali sedem sedežev, 775 do 1.050 litrov osnovnega prtljažnika do kar 4.000 litrov ob podrti zadnji klopi oziroma drugi sedežni vrsti s tremi ločenimi sedeži.

Motorni del predstavljata novi 1,5 litrski turbodizel BlueHDI s 55, 74 ali 96 kilovati (75, 100 ali 130 konjskih moči) ter 1,2 litrski trivaljni turbobencinar THP z 81 ali 96 kilovatov (110 ali 130 konjskih moči). Motorji so povezani s pet ali šeststopenjskim ročnim ali (kasneje) osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Kaj je pri rifterju drugače? Najbolj opazen del je prednja maska z zračnimi režami, ki so ožje kot pri ostalih dveh in se dotikajo žarometov, ki so prav tako drugače oblikovani. Drugače je oblikovan tudi odbijač z vgrajenimi meglenkami.

Drugi deli karoserije so podobni bratrancema, manjše razlike so pri stranskih obrobah (berlingo ima denimo zasčite airbump) in na zadku. Rifter ima zadnje žaromete oblike treh levjih krempljev, pravijo pri Peugeotu.

Ključna novost rifterja pa je i-Cockpit znan iz drugih modelov Peugeot, ki je prvič uporabljen v tem razredu vozil. Visoko nameščena armaturna plošča se dviga nad majhen volanski obroč, voznik pa na merilnike gleda prek njega. Merilnika hitrost in vrtljajev sta klasična, kazalec se pri tistem za vrtljaje pomika v desno, ne v levo kot pri nekaterih Peugeotovih modelih.

Sredinska konzola je nameščena precej visoko, na njej pa je vrtljivi gumb samodejnega menjalnika. Enak sistem ima tudi berlingo.

Rifter bo, kot drugi modeli Peugeot, ponudil tudi različico GT line s posebnimi elementi v črni barvi onyx - obrobo okrasne maske, ohišje zunanjih ogledal, nosilne drogove strešnega prtljažnika in vstavke na bočnih letvicah. Dopolnile jo bodo 17-palčna lita platišča "aoraki" z diamantno obdelavo ter monogrami GT Line z bakreno končno obdelavo na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih. V kabini pa bo najdražji paket opazen po usnju na volanu, rjavimi elementi na armaturi in ozadje merilnikov v podobi šahovnice.

Izbor asistenčnih sistemov bo enak kot v berlingu in combu.

Foto: Peugeot

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

AVTO
Testi
Testi Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele...

AVTO
Novosti
Novosti Peugeotov modni karavan je prava osvežitev 5

Peugeot s 508 SW nadaljuje tradicijo poslovnih karavanov. Zadnji model pa bolj kot na prostor stavi na športnost, privlačne obline,...

AVTO
Novosti
Novosti Peugeota za družino in posel 6

Na ceste sta zapeljala nova peugeota, zanimiv križanec 5008 in osveženi 308. Cilj obeh je osrečiti svoje kupce s pošteno ceno, dobro...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

FINANCE
Članki
Članki Netflixu je agresiven pohod na tuje prinesel veliko rast 12

Ameriška družba za pretočno predvajanje videovsebin je v prvem četrtletju povečala prihodke za več kot 40 odstotkov in čisti...