(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj
 
Čas branja: 3 min
21.02.2018  11:54
Novi partner je rifter, v družbo treh pa prinaša drugačno prednjo masko in odbijač, »kremplje« na zadku in Peugeotov i-Cockpit v kabini. Pri nas bo jeseni.
Peugeot zapeljal v svojo smer in se poslovil od partnerja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Peugeot dodaj

Tu je še tretji od francosko/nemških trojčkov družine potniških dostavnikov oziroma prostočasovnih avtomobilov. Novi peugeot partner je najbolj poseben v trojici, ki jo sestavljata še citroën berlingo in opel combo. Dobil je novo ime rifter, v kabini pa povsem drugačno ureditev armaturne plošče zasnove i-Cockpit z majhnim volanom in visoko nameščenimi merilniki.

Prenova potniško dostavne trojice je zaključena. Peugeot rifter, naslednik partnerja, je zadnji od treh potniških različic po zasnovi, pogonu in merah enakih avtomobilov, ki bodo prihajali iz tekočih trakov tovarn v tovarnah v mestih Vigo (Španija) in Mangualde (Portugalska).

Zasnova novega rifterja je torej enaka berlingu in combu. Le ponovimo: 4,4 ali 4,75 metra dolžine (podaljšana različica), pet ali sedem sedežev, 775 do 1.050 litrov osnovnega prtljažnika do kar 4.000 litrov ob podrti zadnji klopi oziroma drugi sedežni vrsti s tremi ločenimi sedeži.

Motorni del predstavljata novi 1,5 litrski turbodizel BlueHDI s 55, 74 ali 96 kilovati (75, 100 ali 130 konjskih moči) ter 1,2 litrski trivaljni turbobencinar THP z 81 ali 96 kilovatov (110 ali 130 konjskih moči). Motorji so povezani s pet ali šeststopenjskim ročnim ali (kasneje) osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Kaj je pri rifterju drugače? Najbolj opazen del je prednja maska z zračnimi režami, ki so ožje kot pri ostalih dveh in se dotikajo žarometov, ki so prav tako drugače oblikovani. Drugače je oblikovan tudi odbijač z vgrajenimi meglenkami.

Drugi deli karoserije so podobni bratrancema, manjše razlike so pri stranskih obrobah (berlingo ima denimo zasčite airbump) in na zadku. Rifter ima zadnje žaromete oblike treh levjih krempljev, pravijo pri Peugeotu.

Ključna novost rifterja pa je i-Cockpit znan iz drugih modelov Peugeot, ki je prvič uporabljen v tem razredu vozil. Visoko nameščena armaturna plošča se dviga nad majhen volanski obroč, voznik pa na merilnike gleda prek njega. Merilnika hitrost in vrtljajev sta klasična, kazalec se pri tistem za vrtljaje pomika v desno, ne v levo kot pri nekaterih Peugeotovih modelih.

Sredinska konzola je nameščena precej visoko, na njej pa je vrtljivi gumb samodejnega menjalnika. Enak sistem ima tudi berlingo.

Rifter bo, kot drugi modeli Peugeot, ponudil tudi različico GT line s posebnimi elementi v črni barvi onyx - obrobo okrasne maske, ohišje zunanjih ogledal, nosilne drogove strešnega prtljažnika in vstavke na bočnih letvicah. Dopolnile jo bodo 17-palčna lita platišča "aoraki" z diamantno obdelavo ter monogrami GT Line z bakreno končno obdelavo na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih. V kabini pa bo najdražji paket opazen po usnju na volanu, rjavimi elementi na armaturi in ozadje merilnikov v podobi šahovnice.

Izbor asistenčnih sistemov bo enak kot v berlingu in combu.

Foto: Peugeot


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Novi peugeot 508 - lev bo ponovno rjovel v poslovnem razredu 6

Francoski Peugeot bo šestega marca v Ženevi razkril novo poslovno limuzino 508, ki je manjša, lažja in bolj kupejevska od aktualne

AVTO
Testi
Testi Vse najboljše stvari so tri

Športni terenci so odličen kompromis med uporabnostjo, udobjem in plezalnimi sposobnostmi, pri Peugeotu pa so s serijo GT Line v modele...

AVTO
Posel
Posel Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena...

FINANCE
Članki
Članki Vse, kar morate vedeti o slovensko-hrvaškem sporu glede stare LB 2

(Ozadje) Pojasnjujemo, za kaj gre pri sporu o prenesenih starih deviznih vlog hrvaških varčevalcev LB, in katera tri vprašanja v zvezi s...

AVTO
Novice
Novice Na čelo koncerna VW prihaja človek, ki zna oklestiti stroške 2

Danes so pri Volkswagnu naznanili strateško partnerstvo s Toyoto na področju tovornih vozil, jutri pa bo nadzorni svet predvidoma...

AVTO
Posel
Posel (Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu 4

V aferi Dieselgate nemški avtomobilski velikan BMW dolgo ni bil na radarju; zdaj so v ZDA proti njemu vložili skupinsko tožbo, kot pred...

FINANCE
Članki
Članki Bo Opec občutil negativno stran svoje strategije? 4

Lani se je naftni kartel Opec z zmanjšanjem dnevnih kvot načrpane nafte trudil zvišati povprečno ceno surove nafte in to mu je uspelo;...

FINANCE
Članki
Članki Kako je z Grčijo – in kako s slovenskim posojilom 2

Grčija je (spet) na dnevnem redu, saj naj bi avgusta predvidoma končala zadnji program pomoči in se dokončno vrnila na trg, če bo šlo...