Avto

Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna

Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega

Izpostavljamo

FINANCE
Avto
Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike
Avto
AvtoMiloš Milač Prva vožnja s porschejem macanom e: konec bencinske in začetek električne romantike 8

Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.

FINANCE
PMM
(Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega
Pametna mesta in mobilnost
Pametna mesta in mobilnostMiloš Milač (Miloš živi trajnostno, 22. del): Primerjava – električni avto je že danes cenejši od bencinskega 14

Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.

FINANCE
Manager
Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta
Manager
ManagerMiloš Milač Moje najlepše in najbolj znamenite ceste sveta 4

Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.

16.02.2018 14:58
Dopolnjeno: 19.02.2018 11:57
Čas branja: 3 min

Na slovenski trg je včeraj zapeljala še tretja različica eko hyundaija ioniq – priključni hibrid PHEV. Ta znamka sedaj ponuja najpopolnejšo eko ponudbo, hibrida za 23 tisočakov, priključnega za 24.500 in električnega za 27.500 evrov (vključene so subvencije EKO sklada)

Hyundai ioniq že dobro poznamo. Gre za okolju prijazen avto kompaktne in lastne zasnove s tremi pogonskimi možnostmi. Lani sta na naš trg zapeljali prvi dve, hibrid in električni. Včeraj pa še tretji – priključni hibrid PHEV, ki je iz vidika vsakodnevne rabe in še vedno visoke okoljske učinkovitejši morda najbolj primeren za slovenske kupce.

Srce ioniqa je 1,6 litrski bencinar (enak kot v hibridu) z neposrednim vbrizgavanjem in visokim izkoristkom. Moč bencinarja je 77 kilovatov oziroma 105 konjskih moči. Drug stroj je seveda električen, z močjo 44 kilovatov (60 konjskih moči), skupna moč sistema pa je obetavnih 107 kilovatov (145 konjskih moči). Povprečna poraba goriva sklopa je 1,1 litra (izpust le 26 gramov CO2 na kilometer), doseg zgolj na elektriko pa je, zahvaljujoč litij-ionski bateriji kapacitete 8,9 kilovatne ure, 63 kilometrov. Sklop je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.

K ugodni ceni priključnega hibrida veliko prispeva subvencija EKO sklada. Prispevek v višini 4.500 evrov pomeni, da vas bo ioniq PHEV z osnovno opremo style stal le 24.500 evrov, bolje opremljeni premium pa 27 tisoč evrov.

Električni ioniq je (upoštevaje subvencijo EKO sklada in enako opremo), le 500 evrov dražji od priključnega hibrida. Cene zanj pa se začnejo pri 27.500 evrih za opremo premium, ki je za 2.500 evrov dražja od osnovne style. Te pa pri električnem ioniqu ni na voljo.

Baterijo ioniqa boste na domači vtičnici polnili dobri dve uri, na hitrih pa dobro uro. Posebnost nove različice je še v namestitvi baterije. Ta je razdeljena na del pod zadnjo klopjo in dno prtljažnika, v zadek gre tako zelo spodobnih 550 litrov prtljage. Ob podrti zadnji klopi pa se prostornina le nekoliko poveča na 750 litrov.

Z družino ioniq ima slovenski distributer kar visoke načrte. Letos želi prodati med 140 in 170 avtomobilov, od tega bo med 80 in 90 priključnih hibridov, 40 do 50 električnih in le 20 do 30 najcenejših klasičnih hibridov. »Dobava ostaja največja težava za ta model, saj je čakalni rok za električnega med štiri in šest mesecev,« za PHEV pa bo nekaj krajši,« še dodaja direktor Hyundai Auto Trada Marko Kajfež.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite + poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Avto
Popolna ekoponudba
Avto
AvtoMatej Kačič Popolna ekoponudba

Hyundai ioniq plug-in hybrid in electric: Hyundai ima z vsestransko talentiranim ioniqom najpopolnejšo ekoponudbo pri nas. Poleg klasičnega hibrida sta uporabnikom namreč na voljo še priključni hibrid in električni ioniq.

FINANCE
Avto
Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov 7

Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje hitrosti, ponuja 395 newtonmetrov navora, motor pa se napaja iz 64-kilovatne baterije. Doseg med polnjenji je kar 470 kilometrov.

FINANCE
Avto
Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost
Avto
AvtoMiloš Milač Hyundai z i30 fastbackom na novo odkriva preteklost

Najbolj skladen hyundai i30 za dodatnega tisočaka ponuja všečen zadek, večji prtljažnik in bolj dinamične vozne lastnosti. Zabava se začne pri 16 tisočakih in 120 turbobencinskih konjih

FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)
FINANCE
Avto
Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e
Avto
AvtoMiloš Milač Dvoboj s presenetljivim izidom: dizelski BMW 520d proti hibridnemu 530e 8

BMW za priključni hibrid z več moči in uglajenosti zahteva enako ceno kot za dizelski 520d. Navade so železna srajca, Slovenci skoraj brez izjeme izberemo dizla.

FINANCE
Avto
Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov
Avto
AvtoMiloš Milač Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov 17

Dokler bomo elektriko pridobivali iz neobnovljivih virov, bodo imeli električni avtomobili dokaj slabo okoljsko bilanco, saj njihova proizvodnja, reciklaža baterij in polnjenje ustvarjajo podobno velike izpuste kot hibridni, bencinski in dizelski avti, je sporočilo raziskave ADAC.

FINANCE
Avto
Kam nas bo pripeljala elektrika
FINANCE
Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje
PRO
Finance
Spletni dogodek
Redakcija Mojih financ Poplave in potresi: kako pametno zavarovati premoženje (PRO)