(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna

Čas branja: 3 min
16.02.2018  14:58  Dopolnjeno: 19.02.2018 11:57
Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega
Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna
Foto: Milos Milac

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Hyundai dodaj
Marko Kajfež dodaj

Na slovenski trg je včeraj zapeljala še tretja različica eko hyundaija ioniq – priključni hibrid PHEV. Ta znamka sedaj ponuja najpopolnejšo eko ponudbo, hibrida za 23 tisočakov, priključnega za 24.500 in električnega za 27.500 evrov (vključene so subvencije EKO sklada)

Hyundai ioniq že dobro poznamo. Gre za okolju prijazen avto kompaktne in lastne zasnove s tremi pogonskimi možnostmi. Lani sta na naš trg zapeljali prvi dve, hibrid in električni. Včeraj pa še tretji – priključni hibrid PHEV, ki je iz vidika vsakodnevne rabe in še vedno visoke okoljske učinkovitejši morda najbolj primeren za slovenske kupce.

Srce ioniqa je 1,6 litrski bencinar (enak kot v hibridu) z neposrednim vbrizgavanjem in visokim izkoristkom. Moč bencinarja je 77 kilovatov oziroma 105 konjskih moči. Drug stroj je seveda električen, z močjo 44 kilovatov (60 konjskih moči), skupna moč sistema pa je obetavnih 107 kilovatov (145 konjskih moči). Povprečna poraba goriva sklopa je 1,1 litra (izpust le 26 gramov CO2 na kilometer), doseg zgolj na elektriko pa je, zahvaljujoč litij-ionski bateriji kapacitete 8,9 kilovatne ure, 63 kilometrov. Sklop je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.

K ugodni ceni priključnega hibrida veliko prispeva subvencija EKO sklada. Prispevek v višini 4.500 evrov pomeni, da vas bo ioniq PHEV z osnovno opremo style stal le 24.500 evrov, bolje opremljeni premium pa 27 tisoč evrov.

Električni ioniq je (upoštevaje subvencijo EKO sklada in enako opremo), le 500 evrov dražji od priključnega hibrida. Cene zanj pa se začnejo pri 27.500 evrih za opremo premium, ki je za 2.500 evrov dražja od osnovne style. Te pa pri električnem ioniqu ni na voljo.

Baterijo ioniqa boste na domači vtičnici polnili dobri dve uri, na hitrih pa dobro uro. Posebnost nove različice je še v namestitvi baterije. Ta je razdeljena na del pod zadnjo klopjo in dno prtljažnika, v zadek gre tako zelo spodobnih 550 litrov prtljage. Ob podrti zadnji klopi pa se prostornina le nekoliko poveča na 750 litrov.

Z družino ioniq ima slovenski distributer kar visoke načrte. Letos želi prodati med 140 in 170 avtomobilov, od tega bo med 80 in 90 priključnih hibridov, 40 do 50 električnih in le 20 do 30 najcenejših klasičnih hibridov. »Dobava ostaja največja težava za ta model, saj je čakalni rok za električnega med štiri in šest mesecev,« za PHEV pa bo nekaj krajši,« še dodaja direktor Hyundai Auto Trada Marko Kajfež.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
PAL
PAL Popolna ekoponudba

Hyundai ioniq plug-in hybrid in electric: Hyundai ima z vsestransko talentiranim ioniqom najpopolnejšo ekoponudbo pri nas. Poleg...

AVTO
Novosti
Novosti Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov 7

Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

IZVOZNIKI
Novice
Novice Če se udarijo Trump, Ši, Putin in Merklova, bo bolelo nas vse 10

Slovenija v ZDA ali na Kitajsko proda malo, sta pa to, poleg Rusije, najpomembnejša partnerja za EU-28

AVTO
Posel
Posel Bloomberg: Nissan in Renault se pogovarjata o združitvi

Na začetku marca se je poročalo, da se Nissan zanima za nakup državnega deleža v Renaultu, kar naj bi bil uvod v združitvena...

AVTO
Posel
Posel (Dieselgate) V ZDA vložena skupinska tožba proti BMW in Boschu 4

V aferi Dieselgate nemški avtomobilski velikan BMW dolgo ni bil na radarju; zdaj so v ZDA proti njemu vložili skupinsko tožbo, kot pred...

FINANCE
Članki
Članki EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani...

FINANCE
Članki
Članki Kdo v EU ima največ slabih posojil – in kaj pripravlja EU, da ne bi nastajala nova 2

Evropska komisija je objavila prvo poročilo o reševanju slabih posojil v članicah. EU sicer čisti slaba posojila in pripravlja nova...