Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Bil je že čas, električni audi e-tron Nemčijo vrača na vrh avtoindustrije Prvi povsem električni audi e-tron obljublja velik napredek v razvoju, poleg zmogljivega motorja in baterije ponuja prestižno izkušnjo, kopico uporabnih rešitev in razumno ceno pod 80 tisoč evrov.
Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Zakaj Slovenci svoja luksuzna vozila registrirajo na Slovaškem? Z nakupom in registracijo močnejših vozil v drugih državah se nekateri ognejo davku na motorna vozila, najbolj iznajdljivi tudi DDV
Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Kupejevsko-karavanska kia, ki vabi z oblinami in prostornostjo Nova kia proceed ob presenetljivih linijah navdušuje še s prostornostjo. Na voljo bo s štirimi motorji, trg pa bo napadla v začetku leta 2019.
Vozniška poslastica za uspešne očete Vozniška poslastica za uspešne očete Bmw 4 gran coupe umetelno združuje videz dvovratne različice z uporabnostjo štirivratne limuzine, oplemeniten z M športnim paketom, xDrive pogonom ter 252-konjskim turbobencincem pa pomeni tudi vozniško poslastico.
Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se prvič v zgodovini povezujeta klasična energetika in transport Kako se je Petrol spremenil iz naftne v energetsko družbo, zdaj pa odkriva nove možnosti povezovanja električne infrastrukture in prevoza

Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna

Čas branja: 3 min
16.02.2018  14:58  Dopolnjeno: 19.02.2018 11:57
Hyundai ioniq PHEV je najdostopnejši priključni hibrid na našem trgu, pa vseeno nikakor ni skromen. Za 24.500 evrov ponuja prostor, bogato opremo, učinkovit stroj s 107 kilovati in 63 kilometrov električnega dosega
Hyundaijeva dostopna eko ponudba je popolna
Foto: Milos Milac

Na slovenski trg je včeraj zapeljala še tretja različica eko hyundaija ioniq – priključni hibrid PHEV. Ta znamka sedaj ponuja najpopolnejšo eko ponudbo, hibrida za 23 tisočakov, priključnega za 24.500 in električnega za 27.500 evrov (vključene so subvencije EKO sklada)

Hyundai ioniq že dobro poznamo. Gre za okolju prijazen avto kompaktne in lastne zasnove s tremi pogonskimi možnostmi. Lani sta na naš trg zapeljali prvi dve, hibrid in električni. Včeraj pa še tretji – priključni hibrid PHEV, ki je iz vidika vsakodnevne rabe in še vedno visoke okoljske učinkovitejši morda najbolj primeren za slovenske kupce.

Srce ioniqa je 1,6 litrski bencinar (enak kot v hibridu) z neposrednim vbrizgavanjem in visokim izkoristkom. Moč bencinarja je 77 kilovatov oziroma 105 konjskih moči. Drug stroj je seveda električen, z močjo 44 kilovatov (60 konjskih moči), skupna moč sistema pa je obetavnih 107 kilovatov (145 konjskih moči). Povprečna poraba goriva sklopa je 1,1 litra (izpust le 26 gramov CO2 na kilometer), doseg zgolj na elektriko pa je, zahvaljujoč litij-ionski bateriji kapacitete 8,9 kilovatne ure, 63 kilometrov. Sklop je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.

K ugodni ceni priključnega hibrida veliko prispeva subvencija EKO sklada. Prispevek v višini 4.500 evrov pomeni, da vas bo ioniq PHEV z osnovno opremo style stal le 24.500 evrov, bolje opremljeni premium pa 27 tisoč evrov.

Električni ioniq je (upoštevaje subvencijo EKO sklada in enako opremo), le 500 evrov dražji od priključnega hibrida. Cene zanj pa se začnejo pri 27.500 evrih za opremo premium, ki je za 2.500 evrov dražja od osnovne style. Te pa pri električnem ioniqu ni na voljo.

Baterijo ioniqa boste na domači vtičnici polnili dobri dve uri, na hitrih pa dobro uro. Posebnost nove različice je še v namestitvi baterije. Ta je razdeljena na del pod zadnjo klopjo in dno prtljažnika, v zadek gre tako zelo spodobnih 550 litrov prtljage. Ob podrti zadnji klopi pa se prostornina le nekoliko poveča na 750 litrov.

Z družino ioniq ima slovenski distributer kar visoke načrte. Letos želi prodati med 140 in 170 avtomobilov, od tega bo med 80 in 90 priključnih hibridov, 40 do 50 električnih in le 20 do 30 najcenejših klasičnih hibridov. »Dobava ostaja največja težava za ta model, saj je čakalni rok za električnega med štiri in šest mesecev,« za PHEV pa bo nekaj krajši,« še dodaja direktor Hyundai Auto Trada Marko Kajfež.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AVTO
Novosti
Novosti Hyundai predstavil električni SUV z dosegom skoraj 500 kilometrov 7

Zmogljivejša različica kone electric ima 150 kilovatov, do stotice pospeši v 7,6 sekunde, zmore 167 kilometrov na uro največje...

FINANCE
Članki
Članki (v grafih) Evropski dolgovi: kaj se je spremenilo v letu dni in kje je Slovenija 15

Slovenija je precej zmanjšala svojo relativno zadolženost (obseg javnega dolga v deležu od BDP), vendar pa je nominalni obseg dolga...

FINANCE
Članki
Članki (nova pravila) Adijo, provizije za nakup s plačilno kartico 2

Trinajst vprašanj in odgovorov pred 13. januarjem, ko začnejo veljati nova evropska pravila za plačilne storitve. Med drugim trgovci in...

FINANCE
Zakaj dvig minimalne plače in ne znižanje DDV? 2

Če hočete skregati ekonomista levega oziroma desnega prepričanja, jima postavite vprašanje o dvigu minimalne plače

FINANCE
Članki
Članki Se obeta rekordni japonski borzni debi?

O IPO za mobilni telekom razmišljajo pri Softbank Group

FINANCE
Švabske gospodinje očitno zapravijo več 2

Po oceni nemškega statističnega urada so se prihodki od prodaje na drobno v Nemčiji lani okrepili za približno tri odstotke

AVTO
Novice
Novice Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW