(Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice (Prva vožnja) lexus UX250h: končno pravi za malo širše množice Predpremierno in ekskluzivno, kar pol leta pred prihodom na trg, smo sedli za volan novega lexusa UX 250h, kompaktnega športnega terenca z iskrivim hibridnim pogonom, imenitno izdelavo in materiali ter tako mladostno dušo, da utegne znamki priskrbeti precej širši krog kupcev.
(Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo (Intervju) Avto ni dovolj, kupcu je treba pomagati pri vstopu v elektrodobo Intervju s Francijem Bolto, direktorjem znamke Audi v Porscheju Slovenija
Največji Hyundai se seli stopničko višje Največji Hyundai se seli stopničko višje Santa Fe v četrto ni le oblikovno drzen, ampak ponuja še več prostora, udobja in bogate opreme, ob tem pa navduši tudi s sodobno tehniko, širokim naborom varnostno-asistenčnih sistemov in dostopno ceno, s katero naj bi letno prepričal 200 Slovencev.

Po desetih letih: novi ali le osveženi berlingo?

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
TomTom dodaj
Head dodaj
Hidria dodaj
 
Čas branja: 4 min
15.02.2018  09:11
Po včerajšnjem razkritju prednjih delov dostavnih oziroma prostočasnih trojčkov danes Citroën razkriva še podrobnosti o novem berlingu. Ta je znan, a v podrobnostih močno dodelan. Na skromnih merah ponuja genialen prostorski izkoristek, denimo kar 775-litrski prtljažnik in za ta razred izjemno varnostno opremo. Pri nas bo v drugi polovici leta.
Po desetih letih: novi ali le osveženi berlingo?

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
predstavitve vozil   dodaj
Zaslon dodaj
TomTom dodaj
Head dodaj
Hidria dodaj

V osnovi je pri berlingu, vsaj na prvi pogled, precej malo novega – presenetljivo ali pa tudi ne. Vsaj če upoštevamo, da novi berlingo tretje generacije na trg prihaja po kar desetih letih. Vmes je sicer doživel dve prenovi, a sta bili precej skromni.

Vzporedni test: berlingo druge generacije z letnico 2008, prenovama 2012 in 2015

Pri novem berlingu tretje generacije so spremembe sicer opazne, opazne pa so tudi zelo jasne podobnosti z drugo generacijo. Denimo oblika zadka z žarometi vred in popolnoma enake mere zunanjosti, dolžina 4,4 oziroma 4,75 metra (podaljšana različica XL). Nezgrešljive so tudi znane poteze armaturne plošče, ki ji svežino dajeta le velik zaslon na dotik na vrhu sredinske konzole in nov trikrak volan.

Če pogledamo podrobnosti, pa je tretja generacija vseeno daleč od preproste prenove. Dodana vrednost je precejšnja, na več področjih. Berlingo je izdelan na novi koncernski osnovi EMP2, v primerjavi s prejšnjim pa ima denimo krajši prednji previs in bolj naprej pomaknjeno vetrobransko steklo, zato je kabina še bolj zračna kot prej. Prednji del zelo jasno nakazuje pripadnost znamki in podobnost z modeli C3, C3 aircross in C4 cactus. Zaznamujejo ga predvsem prednje okrogle meglenke in ob strani še značilne zaščite airbump.

V kabini je največja nakladalna dolžina, po zaslugi zlaganja naslonjala sopotnikovega sedeža, kar 2,7 ali 3,05 metra (v različici XL). Stranska drsna vrata imajo električno pomična stekla (prej so se stekla odpirala le stransko za nekaj centimetrov). Že tako velik prtljažnik je zrasel za dodatnih 100 litrov, na 775 litrov. V kabini pa je še 28 prostorčkov za drobnarije s skupno prostornino 186 litrov.

Že znana armaturna plošča je nadgrajena z osempalčnim zaslonom na dotik na vrhu sredinske konzole s funkcijo mirror screen in povezljivostjo z operacijskim sistemom Andriod in Applovimi telefoni. Zaslon vsebuje tudi navigacijo TomTom traffic s trenutnimi prometnimi informacijami, glasovno prepoznavo, klic v sili eCall. Kupci pa bodo veseli tudi brezžičnega polnjenja mobilnega telefona v sredinski konzoli.

Področje, kjer v osnovi preprost avto res navduši, pa so sistemi aktivne varnosti. Teh je kar 19, seveda pa ne bodo vsi vgrajeni serijsko. Naštejmo najpomembnejše: preprost prikazovalnik informacij (head-up display) na majhno steklo nad armaturno ploščo, radarski tempomat s funkcijo stop & go, električna ročna zavora, zadnja kamera, pomoč pri speljevanju in vožnji na slabših podlagah grip control s funkcijo nadzorovanega spuščanja po klancu »hill assist descent« ter pomoč za stabilnost pri vleki prikolice, samodejno parkiranje, opozorilnik za mrtvi kot in še nekaj drugih sistemov.

Zanimiv je tudi pogon, sestavljen iz novega 1,5-litrskega turbodizelskega motorja blueHDI s pametnimi svečkami idrijske Hidrie s 55, 74 ali 96 kilovati (75, 100 ali 130 konjskimi močmi) ter 1,2-litrskega turbo trivaljnega bencinarja z 81 ali 96 kilovati (110 ali 130 konjskimi močmi), ki je lahko povezan tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom (prihodnje leto).


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
SUBV
Članki
Članki TOP razpisi tega tedna: podjetniški sklad, občine ...

Objavljamo izbor sveže odprtih razpisov za subvencije

IZVOZNIKI
Novice
Novice Prihodki Slovenske industrije jekla so prvič presegli milijardo evrov, zapušča jih Dmitriij Bochkarev

Metalurška dejavnost skupine SIJ in prehrambna dejavnost (skupina Perutnina Ptuj) sta v letu 2017 skupaj ustvarili prihodke od prodaje v...

AVTO
Novice
Novice Nemci zabili nov žebelj v krsto dizla 4

Nemci bodo lahko omejili ali celo zaprli mesta za starejše dizle, uspešni Slovenec Tom Fux na novem položaju v evropski Toyoti, za...

GRADBENIŠTVO
Novice
Novice Vodnik: Kaj vse me čaka in kaj moram vedeti, če želim graditi hišo

Ni vse v nakupu parcele in montažne hiše, računajte na nekaj birokracije in vrsto dodatnih stroškov

AVTO
Novice
Novice Dizel na okoljskem piedestalu, elektrika pa na udaru termoelektrarn 26

Razburljiv teden je na plan potegnil stari dobri dizel - v obliki novih tožb BMW, Boscha in Volkswagna ter po drugi strani z okoljsko...

AVTO
Novice
Novice Kaj se dogaja s cenami dizlov, nesmisel bonitet in športniki prihodnosti

V tem tednu smo se poglobili v cene dizelskih avtomobilov v Nemčiji in v Sloveniji. Je nakup že ugodnejši in kakšne so navade...

FINANCE
Članki
Članki Smučarska sezona precej boljša od lanske. Kakšna so pričakovanja upravljavcev smučišč?

Večina od največjih osmih slovenskih smučišč si letos obeta večje prihodke, saj se je smučarska sezona začela prej kot lani, na...

AVTO
Novice
Novice Orjaki na poti elektrifikacije

Na angleškem podeželju smo preizkusili največjega range roverja, ki 51 kilometrov lahko prevozi le na elektriko, sicer pa ga poganja...